Ik dacht dat het lampje doorgebrand was... Nja ik heb weer zitten slapen dus!quote:
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:18 schreef MissX het volgende:
een weekopdracht met eten![]()
![]()
![]()
geen garnalen maar wel eten Flugeltje
quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?![]()
Maar goed dat het geen blikken met bonen zijn voor hun eigen consumptie, dan had ik vanavond m'n schoenen op mogen bakken...![]()
BB heeft dit keer de opdracht héél erg goed omschreven, als het nú nog fout gaat zijn het echt een stelletje dombo's....
volgens mij stond wel in de opdracht dat ze het ook op tafel moesten sorteren. Dat werd nog een x extra gezegd, toen iemand opperde op de grond te sorteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zat die kleuter weer dom uit haar nek te lullen dat alles op de werktafel gedaan moet worden?
Het afwegen en dichtmaken van de zakjes moet uitsluitend op de werktafel gedaan worden. Dat sorteren stond er niet bij.
Drinkt zo'n kleine elk uur dan? Dat gaat toch om de paar uur?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Day ze zal ook wel op tijd moeten drinken en dat kan Dido niet doen
Met alle respect naar zwangere en pas bevallen vrouwen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
tering ze zijn Tanja weer aan het bashen
Ik vind Tanja ook niet geweldig, maar om van een net bevallen vrouw te verwachten dat ze mee gaat doen aan zoiets vind ik echt te ver gaan. Volgens mij hebben ze echt geen idee van de impact op je lichaam van zoiets.
En als je net bevallen bent wil je toch het liefst alleen maar bij je kindje zijn. Dat is toch logische
ze moest de batterijen van haar zender vervangen op aangeven van BBquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Ik heb het niet gezien, maar Joost zei zonet dat Dido batterijen kwam wisselen. In principe is het dan al misluktquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Dat zag ik ook en dat vroeg ik me dus ook af. Misschien dat ze door bb geroepen werd, want ik zag haar nog wel even snel met haar zender bezig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
19:07quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien ff je speakers aanzetten
hier geen problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |