Ik dacht dat het lampje doorgebrand was... Nja ik heb weer zitten slapen dus!quote:
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:18 schreef MissX het volgende:
een weekopdracht met eten![]()
![]()
![]()
geen garnalen maar wel eten Flugeltje
quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?![]()
Maar goed dat het geen blikken met bonen zijn voor hun eigen consumptie, dan had ik vanavond m'n schoenen op mogen bakken...![]()
BB heeft dit keer de opdracht héél erg goed omschreven, als het nú nog fout gaat zijn het echt een stelletje dombo's....
volgens mij stond wel in de opdracht dat ze het ook op tafel moesten sorteren. Dat werd nog een x extra gezegd, toen iemand opperde op de grond te sorteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zat die kleuter weer dom uit haar nek te lullen dat alles op de werktafel gedaan moet worden?
Het afwegen en dichtmaken van de zakjes moet uitsluitend op de werktafel gedaan worden. Dat sorteren stond er niet bij.
Drinkt zo'n kleine elk uur dan? Dat gaat toch om de paar uur?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Day ze zal ook wel op tijd moeten drinken en dat kan Dido niet doen
Met alle respect naar zwangere en pas bevallen vrouwen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
tering ze zijn Tanja weer aan het bashen
Ik vind Tanja ook niet geweldig, maar om van een net bevallen vrouw te verwachten dat ze mee gaat doen aan zoiets vind ik echt te ver gaan. Volgens mij hebben ze echt geen idee van de impact op je lichaam van zoiets.
En als je net bevallen bent wil je toch het liefst alleen maar bij je kindje zijn. Dat is toch logische
ze moest de batterijen van haar zender vervangen op aangeven van BBquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Ik heb het niet gezien, maar Joost zei zonet dat Dido batterijen kwam wisselen. In principe is het dan al misluktquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Dat zag ik ook en dat vroeg ik me dus ook af. Misschien dat ze door bb geroepen werd, want ik zag haar nog wel even snel met haar zender bezig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
19:07quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien ff je speakers aanzetten
hier geen problemen
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:20 schreef avonne het volgende:
@ Day:
Tanja kan nog niet fatsoenlijk zitten hoor. Je ziet haar ook telkens staan of half hangen
meestal wel hoor maar borstvoeding is op verzoek en als de baby eerder dan de 2 a 3 uur komt zal ze toch moeten voedenquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.
Ja idd zeg... Het is alweer mislukt... En ze zijn nog geen 2 uur bezigquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:43 schreef BlaBlub het volgende:
Zit Nathalie nou op de grond te wegen? In dat geval is de opdracht dus nu al mislukt
Dat kan best zijn, maar:quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:26 schreef Knurkie het volgende:
Jongens Tanja is net 6 dagen geleden bevallen je hebt zo wie zo al 10 kraamdagen en normaal gesproken hoef je pas 10 weken NA de bevalling aan het werk
dus als ze erin blijft en de volgende keer niet mee doet kan ik me voorstellen dat er geklaagd wordt maar 6 dagen na je bevalling staat je hoofd echt NIET naar boontjes hoor je lichaam is nog aan het herstellen en je hebt gewoon je rust nodig
had ze het weegschaaltje ook op de grond staan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is nu écht op de grond aan het afwegen gegaan....
BB waarschuw ze ajb nu gewoon ff....
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:14 schreef Day het volgende:
Joost loopt te zeiken dat hij het erg vindt dat 'dat schat van het huis' uit het huis moest, terwijl Tanja weg wou, maar hij vergeet wel dat ze zelf Linda op die bank hebben gezet.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
wie weet, zijn er dingen gebeurd die wij niet gezien hebben en is het ki setje toch niet ongebruikt gebleven...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Day het volgende:
Chantal gaat volgend jaar bevallen.
Ze gaat er dus vanuit dat ze na BB gelijk een vent ontmoet die er haar dan ook gelijk met jong moet schoppen, anders redt ze het volgend jaar niet.
Ja, en? Dat gold ook voor Rikkert en nu dus ook voor Nathalie. Punt is dat ZIJ niet bepalen wie er uit dat huis gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.
Nope.... Ik ga niet tussen die pubers hangen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Flugeltje, ben je niet live met Ralphie aan het videochatten op de Talpa site?![]()
Toch jammer dat hij dat niet bepaald maar de Nederlandse kijkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:32 schreef -Delta- het volgende:
Joost: Ik ga me richting op het goede, Tanja gaat eruit en de rest blijft
![]()
![]()
Ja, en? Punt is dat jij zei dat ze zélf Linda op die bank hebben gezet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef Day het volgende:
Ja, en? Dat gold ook voor Rikkert en nu dus ook voor Nathalie. Punt is dat ZIJ niet bepalen wie er uit dat huis gaat.
nee ik heb het over deze week opdacht ik vind dat ze volgende week mocht ze er nog inzitten gewoon kan meedoen alleen dan zal BB haar de uitzondering moeten geven dat de zorg wel gewoon kan door gaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
Klopt toch? Degene die Linda op de bank had gezet, had ook voor Tanja kunnen kiezen, want ze moeten haar allemaal niet, lopen heel de dag over d'r zeiken, maar als het puntje bij paaltje komt, nomineren de meesten haar niet, zeker nie de mensen die een grote bek over haar hebben (bvb. Chantal en Roel).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en? Punt is dat jij zei dat ze zélf Linda op die bank hebben gezet.
Dat idee heb ik ook, ja. 't Blijft ook lang zwart.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Day het volgende:
Hoorde jullie net Hummie in de DBK?!
Joost zei: Wat een gelul en toen zei Hummie (heel kattig): Met dat soort opmerkingen.......(camera weg, helaas)
Volgens mij is het geen leuk gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |