snap je standpunt wel maarals je net bevallen ben dan ben je moe dus als de baby rus rust zij dus ook moet ook wel anders ben je gesloopt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
Echt achterlijk. Het viel me mee dat het is uitgezonden. Tot nu toe werden ze redelijk gespaard met dit soort 'geintjes'.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou ook zo doen daar stelletje schijnheilen daar zag net op de tv hoe ze de bevalling nadeden nou sorry hoor dan zit er echt een steekje los bij je...
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom hebben uitgezonden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Echt achterlijk. Het viel me mee dat het is uitgezonden. Tot nu toe werden ze redelijk gespaard met dit soort 'geintjes'.
En terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu dus echt godsgruwelijk op hun sodemieter van BB...
Als ik Natalie mag geloven: in de douche van het BB huis (omdat de ruiten dat lekker beslagen zijn). Hij wilde toen wel met Natalie, maar ik denk (slijmerdeslijm) als flugeltje in dat huis zat....quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk het liefst wil weten:
Wat is je favoriete standje?
Pijpen of beffen?
Waar heb je het nu altijd al eens willen doen?
etc etc....
Lijkt me dus niet écht mijn chat te zijn zeg maar.![]()
Ik gebruik hem niet vaak maarquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom uitgezonden hebben.
Wat deden ze dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou ook zo doen daar stelletje schijnheilen daar zag net op de tv hoe ze de bevalling nadeden nou sorry hoor dan zit er echt een steekje los bij je...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu dus echt godsgruwelijk op hun sodemieter van BB... Ze blijven wel erg lang weg trouwens....
Geef mij dan eens 1 reden waarom talpa Tanja nog in het bb-huis moet hebbenquote:
Tanja zat samen met Linda op de bank.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef Day het volgende:
Klopt toch? Degene die Linda op de bank had gezet, had ook voor Tanja kunnen kiezen, want ze moeten haar allemaal niet, lopen heel de dag over d'r zeiken, maar als het puntje bij paaltje komt, nomineren de meesten haar niet, zeker nie de mensen die een grote bek over haar hebben (bvb. Chantal en Roel).
Joost hoorde daar tot afgelopen week ook bij , die klaagt al weken en riep al eerder dat hij haar zou nomineren. Maar hij deed het niet , tot dat hij vorige week een reden had (de baby die niet in de woonkamer mag) om haar om verantwoorde manier te nomineren. Toen kon hij het ineens wel en zei er bij ook nog dat hij het een fantastische meid vond.
Ze zijn wel Tanja moe, maar dat is juist niet uit die scene te halen. Tanja is haast niet meer in het programma, dus logisch dat ze niets meer aan haar hebben. Komt nog bij dat Tanja een redelijk groot risico is qua vrijwillige exit, en dat is wel het laatste wat Hummie wil (dat betekent de komende weken 1 exit minder en dus minder inkomsten).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom hebben uitgezonden.
misschien heeft mijn mening ook meer te maken met Tanja, dan met zwanger zijn (niet iedereen is hetzelfde, toch?).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
snap je standpunt wel maarals je net bevallen ben dan ben je moe dus als de baby rus rust zij dus ook moet ook wel anders ben je gesloopt.
en uitleg op b ze zitten op ratsoen en tanja niet dus logisch dat ze alleen eet.
denk als ze uitgerust is en na haar kraamtijd en weer een btje in dr vel zit dat ze wat meer komt.
begrijp je tanja is ook ni mij favo persoon.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:02 schreef CGJung het volgende:
[..]
misschien heeft mijn mening ook meer te maken met Tanja, dan met zwanger zijn (niet iedereen is hetzelfde, toch?).![]()
..wat ik ervan begrijp is dat Hummie sinds kort de boze stiefmoeder isquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef avonne het volgende:
Naar wat ik er van begrijp moeten ze dus in vaste groepen werken (slecht te verstaan). In de weekopdracht wordt er gesproken over "ploegendienst" dus misschien mogen ze niet per persoon afwisselen, maar alleen met de hele groep te gelijk.
In dat licht betekent "minstens 2 maximaal 4 personen in de werkkamer" dus ook dat er weer secuur gewisseld moet worden (net als bij de stipopdracht).
Iemand trouwens enig idee of de opdracht haalbaar is? Qua tijdsduur, dan, want ik denk wel dat het voedselgebrek een grote rol gaat spelen.
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
Dat haal ik er ook uit inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
lol mais als boonquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.
Roel hoopt dat die andere groep erachter komt dus ze zullen de opdracht in eerste instantie wel weer verkeerd gelezen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |