Dat vraag ik me al 62 dagen afquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
hoe hebben ze deze groep in godsnaam bijelkaar gekregen dat is echt vakwerk!
navond snaptnixquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Snaptnix het volgende:
Goedenavond![]()
zal eerst eens even bij gaan lezen.
Kijk Rob eens naarstig zijn gele boontje sorteren.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
Nee, bonen sorteren is toch veel te zwaar man. In Afrika zijn de vrouwen veel geemancipeerder en overleven het zonder magnetronmaaltijden en kraamtijd van 10 dagen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef BaasKlus het volgende:
Doet Tanja wel mee met de nieuwe weekopdracht?![]()
Zouden ze wel indirecte hints mogen geven? bv. door de vraag te stellen "is mais eigenlijk wel een boon?"quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:13 schreef Michelle-74 het volgende:
Ze mogen het in elk geval NIET aan deze groep (die nu aan het inpakken zijn) vertellen.
Deze opdracht is alweer gedoemd om te mislukken
jij en hij altijd maar zeggen dat hij alles zo goed weetquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Kijk Rob eens naarstig zijn gele boontje sorteren.![]()
laten we hopen dat ze het uitzenden....sukkelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal: "Als Tanja maar niet tegen de andere groep zegt, dat we allemaal naar de dagboekkamer gingen"
Joost: "Nou, dan kan ze een beuk krijgen"![]()
![]()
![]()
Die logica klopt. 3 van de 4 dingen sorteren ( en dus 1 automatisch overhouden) is sneller dan 4 van de 4 dingen tegelijk sorteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:22 schreef Day het volgende:
Ik luisterde net even bij de bonenrapers, volgens mij sorteren ze 3 dingen (de zwarte boon, de rode boon+ de mais), dat betekent dus dat ze de gespikkelde boon niet doen (of bij de zwarte stoppen).
Welnee, zij heeft het te druk met haar eigen fulltime job.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef BaasKlus het volgende:
Doet Tanja wel mee met de nieuwe weekopdracht?![]()
Selectiecriteria:quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Selectiecriteria:
domheid
saaiheid
sociale eigenschappen nihil
communicatieve eigenschappen nihil
Best knap idd om daar een hele groep mee gevuld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |