begrijp je tanja is ook ni mij favo persoon.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:02 schreef CGJung het volgende:
[..]
misschien heeft mijn mening ook meer te maken met Tanja, dan met zwanger zijn (niet iedereen is hetzelfde, toch?).![]()
..wat ik ervan begrijp is dat Hummie sinds kort de boze stiefmoeder isquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef avonne het volgende:
Naar wat ik er van begrijp moeten ze dus in vaste groepen werken (slecht te verstaan). In de weekopdracht wordt er gesproken over "ploegendienst" dus misschien mogen ze niet per persoon afwisselen, maar alleen met de hele groep te gelijk.
In dat licht betekent "minstens 2 maximaal 4 personen in de werkkamer" dus ook dat er weer secuur gewisseld moet worden (net als bij de stipopdracht).
Iemand trouwens enig idee of de opdracht haalbaar is? Qua tijdsduur, dan, want ik denk wel dat het voedselgebrek een grote rol gaat spelen.
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
Dat haal ik er ook uit inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
lol mais als boonquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.
Roel hoopt dat die andere groep erachter komt dus ze zullen de opdracht in eerste instantie wel weer verkeerd gelezen hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |