Welke film bedoel je eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:26 schreef Sonique het volgende:
Roel: "Ik voel me net zo'n marjonette pop"
Goh Roel... Het prgramma heet BIG BROTHER...
Ooit die ene film gezien, of was je gewoon te stoned?
quote:Chapter 1
Part One
1
It was a bright cold day in April, and the clocks were striking thirteen. Winston Smith, his chin nuzzled into his breast in an effort to escape the vile wind, slipped quickly through the glass doors of Victory Mansions, though not quickly enough to prevent a swirl of gritty dust from entering along with him.
The hallway smelt of boiled cabbage and old rag mats. At one end of it a coloured poster, too large for indoor display, had been tacked to the wall. It depicted simply an enormous face, more than a metre wide: the face of a man of about forty-five, with a heavy black moustache and ruggedly handsome features. Winston made for the stairs. It was no use trying the lift. Even at the best of times it was seldom working, and at present the electric current was cut off during daylight hours. It was part of the economy drive in preparation for Hate Week. The flat was seven flights up, and Winston, who was thirty-nine and had a varicose ulcer above his right ankle, went slowly, resting several times on the way. On each landing, opposite the lift-shaft, the poster with the enormous face gazed from the wall. It was one of those pictures which are so contrived that the eyes follow you about when you move. BIG BROTHER IS WATCHING YOU, the caption beneath it ran.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:54 schreef Sonique het volgende:
Als Chantal nog één keer het woordt Shag of Sigaret in haar mond neemt ga ik naar Aalsmeer en klim ik over het hek om haar persoonlijk mee te nemen naar een ziekenhuis om daar eens even op de 'longkanker en sigaret gerelateerde ziektes'' afdeling een kijkje te nemen....
Chantal verhongerd nog liever dan dat ze niets te roken heeft...
Ik had dus ook verwacht te laat te zijn. Had al een paar minuten gewachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:08 schreef D.Rose het volgende:
duurt het een eeuw voordat er 1 open is, open ik er maar 1, is het te laat
ik doe over 300 topics wel weer een poging
Denk dat hij Nineteen Eighty-Four Directed byquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, blijkbaar wel.
[..]
Welke film bedoel je eigenlijk?
O Gert ROTFLMAOquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef Arcee het volgende:
Is de live-uitzending van donderdag nog ergens te zien?
http://bigbrother.fok.nl/blog/799#reactsquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef Arcee het volgende:
Is de live-uitzending van donderdag nog ergens te zien?
top! deze link kende ik nog niet. toch nog wat leuks te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/799#reacts
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:11 schreef Cuaderno het volgende:
Hebben alle bewoners behalve rob het huis verlaten ofzo?? fijne regie weer
ik ook, maar had kennelijk nog langer moeten wachten, want net voor ik op invoeren klikte stond dit topic er nog nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had dus ook verwacht te laat te zijn. Had al een paar minuten gewacht
Volgens mij komt noch zijn vader, noch zijn moeder uit Mongolië. Dus waar jouw opmerking op slaat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef frizti het volgende:
gvd 4 streams op die manke mongool.
Mensen die zich geen houding kunnen geven op internet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij komt noch zijn vader, noch zijn moeder uit Mongolië. Dus waar jouw opmerking op slaat?
Volgens mij wel ja. Btje Tanja wegpesten, dat kind van haar mag toch bijna niet op tv en dus heeft ze geen functie meer binnen het programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:20 schreef Seborik het volgende:
Moet Tanja nu ook op rantsoen?
dus ik mag iemand geen mongool, eikel, klootzak vinden? jeez, ik wist niet dat er zelfs op fok censuur was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij komt noch zijn vader, noch zijn moeder uit Mongolië. Dus waar jouw opmerking op slaat?
Niet iedere mongool is per se een inwoner van Mongoliëquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook geen Belg, als beide ouders Nederlands zijn, bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet iedere mongool is per se een inwoner van Mongolië
Ja pas nou maar op anders mag je op je verjaardag jacuzzies gaan leegscheppen en schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef frizti het volgende:
[..]
dus ik mag iemand geen mongool, eikel, klootzak vinden? jeez, ik wist niet dat er zelfs op fok censuur was.
ik scheld niemand uit hier, waarom moet jij me dan wel persoonlijk aanvallen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:27 schreef rolfo het volgende:
Geen censuur, maar wel fatsoen... sukkel
Zo snugger zijn wij, maar zij niet....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef Morwen het volgende:
Waarom maakt Rob niet al die blikken open. Volgens mij kan je de inhoud makkelijk een paar dagen bewaren in afgesloten plastic bakjes, zeker als je ze in de koeling zet.
En je kan dan per dag uit die bakjes een maaltijd samenstellen. Of gaat de houdbaarheid te snel achteruit van de producten?
Nee, maar ook in Nederland leven mongolenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook geen Belg, als beide ouders Nederlands zijn, bijvoorbeeld?
Jij hier weer, heb je wel een pasje ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:18 schreef Morwen het volgende:
Tanja ziet Rob in de keuken en draait gelijk weer om![]()
En weer terug![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef frizti het volgende:
[..]
ik scheld niemand uit hier, waarom moet jij me dan wel persoonlijk aanvallen?
Wie is er dan een sukkel? Jij toch vuile kutmongool![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij bood ze aan om op Joscelyn te passen zodat Tanja bij het feestje kon zijn, maar dat wilde Tanja niet, die vond het wel prima zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef Cuaderno het volgende:
wat vind tanja lief van die kraamverzorgster?
tnx, ik schakelde net te laat inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij bood ze aan om op Joscelyn te passen zodat Tanja bij het feestje kon zijn, maar dat wilde Tanja niet, die vond het wel prima zo.
Verjaardag Menno en Ingrid... Maar het wordt een rantsoenfeestje en de kraamverzorgster vertelde dat het maar een half uur tot drie kwartier zou duren...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef arneaux het volgende:
Er is dus een feestje vanavond?? Waarom dat opeens?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij hier weer, heb je wel een pasje ?![]()
Verjaardag Menno & Ingridquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef arneaux het volgende:
Er is dus een feestje vanavond?? Waarom dat opeens?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Isabeau het volgende:
http://bigbrother.fok.nl/blog/799#reacts
Die ja....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, blijkbaar wel.
[..]
Welke film bedoel je eigenlijk?
De term "Big brother is watching you" komt volgens mij uit 1984 van George Orwell.
http://www.online-literature.com/orwell/1984/1/
[..]
Dido gaf geen antwoord maar het was dus toch een turk... wel smerig als iemand zoiets doet...quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dido gaf geen antwoord maar het was dus toch een turk... wel smerig als iemand zoiets doet...
okequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben alweer weg, hoor![]()
Misschien ben ik er vanavond met het spetterende drankvrije kinderfeestje weer![]()
Geen idee maar misschien heeft ze 'm ingeslikt en praat ze daarom zo achterlijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:45 schreef Aventura het volgende:
Wat was dat met Nathalie en een condoom dat ze kwijt was?
Stelletje schijters.... (In't oosten noemt men nog man en paardquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
en niemand die reageerde toen Joost het vroeg
Zeker weet'nquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stelletje schijters.... (In't oosten noemt men nog man en paard)
Zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef frizti het volgende:
[..]
ik scheld niemand uit hier, waarom moet jij me dan wel persoonlijk aanvallen?
Wie is er dan een sukkel? Jij toch vuile kutmongool![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien via de achterdeur....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef stil het volgende:
Tanja zit best wel in een luxe kraamhotel.
Ze krijgt ook nog geld toe.
Jammer alleen dat ze niet veel bezoek mag hebben.
Is haar ex al geweest vandaag?
verBAN ze maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, ze kunnen zo het BB huis in....
Volgens mij vanmiddag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef stil het volgende:
Tanja zit best wel in een luxe kraamhotel.
Ze krijgt ook nog geld toe.
Jammer alleen dat ze niet veel bezoek mag hebben.
Is haar ex al geweest vandaag?
Wat heeft ze over Tanja gezegd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Tanja zou weten hoe Sjankwal over haar heeft zitten roddelen
Lees dat allemaal maar terug, daar is zelfs geen samenvatting van te geven, dan zit ik hier morgen nog.quote:
Dat het een a-sociaal van de straat gerukte, onder de minima verkerede steuntrekker is...quote:
Waar precies?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees dat allemaal maar terug
jezusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef frijo het volgende:
Tanja, "ik snap niet dat mensen het lef hebben om mij te nomineren na de bevalling"
Jezus christus, wat ben jij een sociaal gestoorde kuthoer, IKKEIKKEIKKEIKKEIKKE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja is onderdeel van een spel, ze doet zich voor als een koningin.Dus ze heeft absoluut geen gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:11 schreef Sonique het volgende:
Tanja heeft wel gelijk...
Ik zag het ook, neejeneeje!quote:
Tijdens de ruzie moet er al iets in de streamverslagen staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:14 schreef itsme het volgende:
wat is dit. waar gaat het over, schrijf dan even een streamverslagje.
Ik denk ga even kijken waar jullie het over hebben. staat er niets.
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:18 schreef Rica het volgende:
En Ingrid vooraf: "Ik hoop niet dat ze wegloopt"
Kansloos stuk spraakgebrek
Ik ook mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijn.
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Sonique het volgende:
Mag Tanja niet boos zijn om het feit dat ze in haar kraamtijd genomineerd is?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik lees iets over ruzie tussen Ingrid en Tanja. Enig!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem het toch voor Tanja op. Ingrid is een vuile huichelachtige Haagse kutsnol. Die over lijken gaat net als bij Chantal, die net zo is.
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.![]()
Wie zijn gat brand moet op de blaren zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ook goed voor de stuwing als zo'n stammelende zenuwpees je om absolutie komt vragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ik zeg niet dat Tanja een show opvoert, maar ze moet zich realiseren dat het niet alleen om haar draait in het BB huis. That's it. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?
Waarom denk je dat haar alles gestolen kan worden?
Denk je cht dat Tanja een show op voert nu?
Tanja is het huis ingegaan voor de bevalling (werdt overigens ook door iedereen geroepen, ze kreeg er zelfs geld voor toe)
Nou, poppetje is gezien, gordijntje kan dicht.
Dat BB een grote inschattingfout heeft gemaakt door niet te informeren of het kind wel in beeld mag komen is niet Tanja haar zorg.
Sorry hoor, maar bij de gedachte dat er een kleine meloen uit mijn doos zou moeten komen val ik ter plekke flauw. Hechtingen of niet, daar blijf je volgens mij nog minstens een week plezier van houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie zijn gat brand moet op de blaren zitten![]()
Ze heeft geeneens hechtingen
Precies en ze verdraait de boel er niet bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef k_i_m het volgende:
Het grote verschil is dat Ingrid gelijk tegen haar vriendinnetjes gaat zitten zeiken en Tanja zit ook met mensen, maar die eet gewoon rustig haar eten op zonder het erover te hebben.
Tuurlijk, ze zorgt er voor dat er nog enigszins wat te rellen is. Maar het is wel een kutwijf, kolere zeg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat madam erg veel aan kan.
Vind Tanja juist een aanwinst!
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid verdraait een boel aan het gesprek, wat een schijnheil is het ook.
En Sjankwal betrekt alles op haarzelf....... Ze hebben zo wel een gemakkelijke prooi .... Denk dat Tanja zich er maar weinig van aantrkt. En dan heeft Sjankwal het over beelden terugzien![]()
![]()
[afbeelding]
het is toch nooit goed wat Tanja doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Beste Sonique: Als jij je kind zo belangrijk vind, dan mag ik toch hopen dat je nooit aan BB had nee gedaan. Toch? Tanja is gewoon letterlijk asociaal. Dat heeft niks met zwangerschap te maken.
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat. Er komt nog wel een knallende ruzie en wedden dat ze 'm gelijk nokt. Want dat kan madam niet aan.............
Chantal vind altijd degene stom waar ze op dat moment niet mee in discussie is. Heel gekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik vind niet iedereen stom". Ah, een aantal dus wel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:31 schreef CartWOman het volgende:
Wat mij enorm stoort is dat ze schijt heeft aan de hele groep en tot aan het eind van BB () in de babykamer blijft zitten en met de pot naar huis wil. Wat een instelling.
omdat ze daar het lef niet voor heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Bocaj het volgende:
Lefgozer Roel, bestelt doodleuk zijn avondeten via de telefoon hahahah
Dan heb je het 'gesprek' tussen Ingrid en Tanja net niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even weer aan en wéér Chantal over Tanja
Straks zit ze weer bij Tanja poeslief te doen.
durft die trut nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef Rica het volgende:
[..]
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.
Tanja is een makkelijke prooi, vanaf het begin geweest. Dus lekker met zijn allen bashen. (beetje zoals hier op fok! zeg maar)
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Volgens mij geldt voor hem nu ook rantsoen maar ik zal lachen als hij het toch krijgt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?
Goedenavond trouwens.![]()
Ik wil er ook wel geld bijleggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Ze kunnen zulke mooi complilaties van Chantal maken als ze willen he! Ze is zo verschrikkelijk tegenstrijdig (lees: hypocriet).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "En het is OOK nog iemand die tot de minima behoort"
Nieuw stopwoordje van Chantal.
Weet je hoeveel mesnen ze nu tegen het zere been aan trapt...
Chantal, maar je zelf in de goot rotten... (zonder sigaretten !)
Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Nee, want nu is haar kraamweek verpest zei zequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.
Ja ze heeft gelijk dat het spel op deze manier niet eerlijk wordt gespeeld. Wat mij zo stoort is dat ze deze dingen niet tegen Tanja zelf zegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef srblackbird het volgende:
Toch zegt Chantal nu wel echt dingen die waar zijn...
Even buiten het feit dat iedereen achter iedereen z'n rug om zit te praten, en dus niet alleen 'a-sociaal' tegen Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Mjah ik kan wel begrijpen dat ze graag wat zekerheid had willen hebben. Nee dat heb je niet in BB, maar zij heeft zoiets van had me dat even gegund voor een weekje. De week voor de bevalling stond ze ook al genomineerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen als Tanja niet had gerookt... had je haar dus nooit meer gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?
NATUURLIJK GA JE VOOR HET GELD! Het is bijna een fucking dayjob, dat doe je toch ook niet voor je lol? Wat? Werk? Welnee, ik vind het leuk, laat dat geld maar zitten hoor!.
Ik was er zo dichtbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.
Je hebt helemaal gelijk Scanmanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Dat zei ze ook he? Maar ze zei ook dat ze wacht tot de kijker haar eruit stemt. Want ze is niet zo dom als Sjankwal eruitziet. Ze weet ook dat ze startgeld, daggeld en beloofde xtraatjes dan kwijt is, als ze vrijwillig weg gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Out Out, please !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.
Dit is de Tanja Show.
Maar dit is toch niet nieuw volgens heeft dit al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
tuurlijk jongen...tuurlijk...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob en Dido weten nog niet hoe schadelijk melk voor je is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...
Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.
Schijnbaar heeft ze nog steeds niet door dat je echt genomineerd zult moeten worden als je vroegtijdig naar huis wilt.
Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb wel zin om met een megafoon naar het huis te gaan en heel lang "Tanja rot op" te zingen
Of een klacht indienen bij de kinderbescherming dat het een onmenselijk bestaan is voor dat pasgeboren nicotinemonstertje...
Dat mens is zo labiel als de neten, tuurlijk krijg je die zo naar huis.quote:
Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus wat ik niet begrijp, is waarom iedereen dan zo een problemen heeft dat Tanja een probleem heeft dat ze genomineerd staat, en dat ze de hele dag op het kamertje zit, en dat ze misschien wel een exti gaat donderdag.
Dan zouden de bewoners toch blij moeten zijn?
Maar in plaats daarvan willen ze hun gelijk halen bij Tanja door met Tanja te praten... Iets waar Tanja geen zin in heeft en waardoor de bewoners zelf in hun eigen sop gaarkoken...
En dat is het probleem bij de bewoners, vooral bij Ingrid en Chantal...
En hoe zou dat nu komen?
Dit is wel een duurdere optie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...
Ze balen gewoon heel erg dat Tanja helemaal niet meer mee doet aan het programma. Dat is op dit moment oorzaak nummer 1 van alle ellende. Straks gaat Tanja nog winnen ook, wat ook wat mij betreft nooit zou mogen gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Ingrid vroeg aan Tanja of ze er bij wilde zijn bij het feestje vanavond omdat ze een kadootje willen overhandigen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?
Staat niets in streamverslagen
Ik vond melk als kind al smerig, en toen ik hoorde dat melk gewoon schadelijk voor je is ben ik er helemaal mee gestopt, al zit er nog wel veel melk in zuivelproduktenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt....)
Ingrid kwam om begrip vragen voor het feit dat ze Tanja genomineerd had (was volgens haar goed bedoeld omdat ze dacht dat Tanja graag naar huis wou - terwijl ze eerder nog zei dat ze dacht dat het een veilige stem was omdat verder toch niemand op Tanja zou stemmen)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?
Staat niets in streamverslagen
Nee dat slaat ook idd nergens op en dus is het niet erg boeiend dat je dat post.......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?
Wat boeid de bewoners heel Tanja nou?
Ik snap nog steeds niet dat de bewoners een probleem hebben met dat Tanja een probleem met hun heeft...
Zal wel onzekerheid zijn...
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Of moet je dan naar hem toestappen en vragen waarom dat zo is, en hem gaan overtuigen dat hij jou wel moet leuk vinden omdat jij gewoon de leukste bent...
Dat slaat toch nergens op?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie weer een flinke lading bij haar jurkje in gestopt
Fair...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.
Dat heet sociaal gedrag. Het is voor de andeeren niet te begrijpen en niet te accepteren dat Tanja zo onaardig tegen ze doet, terwijl ze al die maanden voortdurend de hand boven haar hoofd hebben gehouden en begrip proberen te tonen.
Tanja is zo super egocentrisch en ik vind haar inmiddels niet meer a-sociaal, maar anti-sociaal
Welke kosten van een bevalling ?? ze kon thuis exact bevallen als in het huis , daar zitten geen kosten aan verbonden en had ze naar het ziekenhuis gemoeten dat word het ook vergoed aangezien het dan op medische indicatie is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
Dan moet je het maar niet lezen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat slaat ook idd nergens op en dus is het niet erg boeiend dat je dat post.......
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid kwam om begrip vragen voor het feit dat ze Tanja genomineerd had (was volgens haar goed bedoeld omdat ze dacht dat Tanja graag naar huis wou - terwijl ze eerder nog zei dat ze dacht dat het een veilige stem was omdat verder toch niemand op Tanja zou stemmen)
Anyhoe, Tanja bleef erbij dat ze het kut vond en gaf Ingrid geen hostie en toen is Ingrid afgetaaid en heeft ze een half uur lopen roddelen bij Chantal en Nathalie omdat zij zelf uiteindelijk toch wel het zielige slachtoffer was.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ingrid vroeg aan Tanja of ze er bij wilde zijn bij het feestje vanavond omdat ze een kadootje willen overhandigen...
Tanja had daar geen zin in, en toen kwamen alle frustratie naar boven bij Ingrid en prbeerde ze Tanja de waarheid te vertellen....
Dit lukte niet...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik vond melk als kind al smerig, en toen ik hoorde dat melk gewoon schadelijk voor je is ben ik er helemaal mee gestopt, al zit er nog wel veel melk in zuivelprodukten
"Het overgrote deel van de wereld wordt trouwens ziek van het drinken van melk, ze zijn lactose-intolerant. Dit betekent dat zij de melksuikers, de lactose, niet goed kunnen verteren"
Hier meer: http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/20/1174
Zak toch in de kak met je melkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik vond melk als kind al smerig, en toen ik hoorde dat melk gewoon schadelijk voor je is ben ik er helemaal mee gestopt, al zit er nog wel veel melk in zuivelprodukten
"Het overgrote deel van de wereld wordt trouwens ziek van het drinken van melk, ze zijn lactose-intolerant. Dit betekent dat zij de melksuikers, de lactose, niet goed kunnen verteren"
Hier meer: http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/20/1174
volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat ik na al die tijd nog steeds niet helemaal begrijp: Waarom zijn er steeds twee streams op hetzelfde groepje/gesprek/whatever gericht. Je hebt die vier streams toch niet voor jan met de korte achternaam?
Wat probeer je met deze reactie te berwerksteliigen ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet lezen....
Iets a free world
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank je
Wat een tering wijf is het toch ook die Tanja.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid kwam om begrip vragen voor het feit dat ze Tanja genomineerd had (was volgens haar goed bedoeld omdat ze dacht dat Tanja graag naar huis wou - terwijl ze eerder nog zei dat ze dacht dat het een veilige stem was omdat verder toch niemand op Tanja zou stemmen)
Anyhoe, Tanja bleef erbij dat ze het kut vond en gaf Ingrid geen hostie en toen is Ingrid afgetaaid en heeft ze een half uur lopen roddelen bij Chantal en Nathalie omdat zij zelf uiteindelijk toch wel het zielige slachtoffer was.
Idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij ooit streamverslagen gaat schrijven Rica, want wat je nu schrijft is wel héél erg gekleurd.
![]()
Allereerste stukje kwam overeen met de waarheid, de rest zijn jouw woorden
Ze snappen niet dat er mensen bestaan die zo anti-sociaal zijn en mensen willen over het algemeen elkaar een beetje begrijpen. Dat heet sociaal Soniquequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Fair...
Maar waarom trekken ze dit zichzelf zo aan dan?
We hebben je niet genomineerd, dus nu moet je als tegenprestatie aardig zijn?
Na 50 dagen tegen een kreng aan te hebben gekeken, denken ze opeens dat Tanja assepoester zelf is?
Na 50 dagen denken ze dat een moeder met pasgeboren baby alle tijd van de wereld aan hun zal geven?
Na 50 dagen dat Tanja genegeerd wordt en scheef aangekeken, denken ze dat alles weer koek en ei is?
Wat denken ze nu echt zelf?
Dat Tanja ook nog eens dom is?
quote:
Laat je niet voor de gek houden. Tanja is de bitch. Ingrid is een lekker wijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu ben ik echt het spoor bijster...
Ook jij natuurlijk bedankt voor de reactie. Al heb ik nu 2 hele verschillende lezingen van wat er is gebeurd. Hier zou ik weer zeggen dat Ingrid weer eens de bitch heeft uitgehangen.
Ok, duidelijk!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij
regie 1: stream 1+2
regie 2: stream 3+4
Das stimmt!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu ben ik echt het spoor bijster...
Ook jij natuurlijk bedankt voor de reactie. Al heb ik nu 2 hele verschillende lezingen van wat er is gebeurd. Hier zou ik weer zeggen dat Ingrid weer eens de bitch heeft uitgehangen.
Stel je nu zojuist een retorische vraag?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat probeer je met deze reactie te berwerksteliigen ?
Mij te overtuigen dat ik niet moet reageren op een post die ik niet ter zake doende vind, terwijl je zojuist met eigen ogen hebt kunnen aanschouwen dat ik dat toch wel zal doen?
Waarom doe je dat ?
En wederom een reactie op iemand die vanaf het begin toch duidelijk gemaakt heeft jou niet zo boeiend te vinden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Stel je nu zojuist een retorische vraag?
Sorry van de enters... Macht der gewoonte...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat er mensen bestaan die zo anti-sociaal zijn en mensen willen over het algemeen elkaar een beetje begrijpen. Dat heet sociaal Sonique
Ps. Waarom geef je na elke zin een extra enter, dat leest niet fijn hoor
Ja, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Tanja is het type dat zegt 'o, ik wil echt weg' en dan wil horen 'toe, ga toch niet'. Yukquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:50 schreef HassieBassie het volgende:
Tanja is trouwens wel een ontzettend stomme doos. Ze wil eruit, maar wil niet genomineerd worden want dan heeft ze weer zo'n week van wel/niet.
nee die is bij TSquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Tanja nou ook niet in de 'feestkamer'?
Ik zit dus ook al te wachten tot ze er mensen uit gaan gooien. Maar misschien duurt het feest wel de hele avond, maar dan dus voor 6 mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
Volgens snappen ze erg geen reet van.
Er mogen er maar twee mee vieren en de rest moet weg
Nee, de kraamhulp had wel aangboden om vanavond op te passen maar dat wilde z niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:22 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Tanja nou ook niet in de 'feestkamer'?
Dat was een grapje van Ingrid dat er maar twee mochten blijven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
Inderdaad. Big Brother lijkt niet echt te snappen hoe ze de kijkers tevreden moeten houden. We willen intriges, verhoudingen, scheldpartijen, neukpartijen en andere soorten partijen zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef danosa het volgende:
3 kwartier? wat een onzin!
Flauw 'grapje' van Ingrid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
Dat is het volgens mij wel idd, anders had BB wel het feest stopgezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit dus ook al te wachten tot ze er mensen uit gaan gooien. Maar misschien duurt het feest wel de hele avond, maar dan dus voor 6 mensen.
heb geen flauw idee, BB is meestal niet echt helderquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit dus ook al te wachten tot ze er mensen uit gaan gooien. Maar misschien duurt het feest wel de hele avond, maar dan dus voor 6 mensen.
Vertelde Tanja zelf omdat ze zich niet/onvoldoende had verzekerd waardoor ze zelf moest opdraaien voor deel van de kostenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Welke kosten van een bevalling ?? ze kon thuis exact bevallen als in het huis , daar zitten geen kosten aan verbonden en had ze naar het ziekenhuis gemoeten dat word het ook vergoed aangezien het dan op medische indicatie is.
o'zo, ja dat ik ook lomp van haar zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Vertelde Tanja zelf omdat ze zich niet/onvoldoende had verzekerd waardoor ze zelf moest opdraaien voor deel van de kosten
Hey... hier moet ik als Bredanaar even optreden, niets tegen onze homo's uit Breda hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
Menno met een NAC tshirt![]()
![]()
en frans Bauer![]()
![]()
![]()
![]()
Jappie ik hou van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wederom een reactie op iemand die vanaf het begin toch duidelijk gemaakt heeft jou niet zo boeiend te vinden...
I rest my case..
bredanaar hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey... hier moet ik als Bredanaar even optreden, niets tegen onze homo's uit Breda he![]()
![]()
![]()
Mag niet van tanja want dan kan TS wakker worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:28 schreef Sonique het volgende:
Hoe zit het nu met de kadootjes?
Alles mag meegenomen worden, maar de kadootjes die geluid maken mogen geen geluid maken in het huis...
Of zo iets?
Daarom zitten ze daar natuurlijk, anders hebben Tanja en de baby er last van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef regenworm het volgende:
Het huis is erg rustig de muren zijn goed geluidsdicht
Dat zou ik ook doen als ik Rob/Ingrid of who-ever wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als ik Roel was zou ik me snel volzuipen, zodat ik de rest van de avond in een dronken roes kan rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |