quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:31 schreef CartWOman het volgende:
Wat mij enorm stoort is dat ze schijt heeft aan de hele groep en tot aan het eind van BB () in de babykamer blijft zitten en met de pot naar huis wil. Wat een instelling.
omdat ze daar het lef niet voor heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Bocaj het volgende:
Lefgozer Roel, bestelt doodleuk zijn avondeten via de telefoon hahahah
Dan heb je het 'gesprek' tussen Ingrid en Tanja net niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even weer aan en wéér Chantal over Tanja
Straks zit ze weer bij Tanja poeslief te doen.
durft die trut nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |