Tuurlijk, ze zorgt er voor dat er nog enigszins wat te rellen is. Maar het is wel een kutwijf, kolere zeg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat madam erg veel aan kan.
Vind Tanja juist een aanwinst!
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid verdraait een boel aan het gesprek, wat een schijnheil is het ook.
En Sjankwal betrekt alles op haarzelf....... Ze hebben zo wel een gemakkelijke prooi .... Denk dat Tanja zich er maar weinig van aantrkt. En dan heeft Sjankwal het over beelden terugzien![]()
![]()
[afbeelding]
het is toch nooit goed wat Tanja doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Beste Sonique: Als jij je kind zo belangrijk vind, dan mag ik toch hopen dat je nooit aan BB had nee gedaan. Toch? Tanja is gewoon letterlijk asociaal. Dat heeft niks met zwangerschap te maken.
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat. Er komt nog wel een knallende ruzie en wedden dat ze 'm gelijk nokt. Want dat kan madam niet aan.............
Chantal vind altijd degene stom waar ze op dat moment niet mee in discussie is. Heel gekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik vind niet iedereen stom". Ah, een aantal dus wel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:31 schreef CartWOman het volgende:
Wat mij enorm stoort is dat ze schijt heeft aan de hele groep en tot aan het eind van BB () in de babykamer blijft zitten en met de pot naar huis wil. Wat een instelling.
omdat ze daar het lef niet voor heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Bocaj het volgende:
Lefgozer Roel, bestelt doodleuk zijn avondeten via de telefoon hahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |