Waar precies?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lees dat allemaal maar terug
jezusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef frijo het volgende:
Tanja, "ik snap niet dat mensen het lef hebben om mij te nomineren na de bevalling"
Jezus christus, wat ben jij een sociaal gestoorde kuthoer, IKKEIKKEIKKEIKKEIKKE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tanja is onderdeel van een spel, ze doet zich voor als een koningin.Dus ze heeft absoluut geen gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:11 schreef Sonique het volgende:
Tanja heeft wel gelijk...
Ik zag het ook, neejeneeje!quote:
Tijdens de ruzie moet er al iets in de streamverslagen staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:14 schreef itsme het volgende:
wat is dit. waar gaat het over, schrijf dan even een streamverslagje.
Ik denk ga even kijken waar jullie het over hebben. staat er niets.
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:18 schreef Rica het volgende:
En Ingrid vooraf: "Ik hoop niet dat ze wegloopt"
Kansloos stuk spraakgebrek
Ik ook mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijn.
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Sonique het volgende:
Mag Tanja niet boos zijn om het feit dat ze in haar kraamtijd genomineerd is?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik lees iets over ruzie tussen Ingrid en Tanja. Enig!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem het toch voor Tanja op. Ingrid is een vuile huichelachtige Haagse kutsnol. Die over lijken gaat net als bij Chantal, die net zo is.
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.![]()
Wie zijn gat brand moet op de blaren zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ook goed voor de stuwing als zo'n stammelende zenuwpees je om absolutie komt vragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ik zeg niet dat Tanja een show opvoert, maar ze moet zich realiseren dat het niet alleen om haar draait in het BB huis. That's it. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?
Waarom denk je dat haar alles gestolen kan worden?
Denk je cht dat Tanja een show op voert nu?
Tanja is het huis ingegaan voor de bevalling (werdt overigens ook door iedereen geroepen, ze kreeg er zelfs geld voor toe)
Nou, poppetje is gezien, gordijntje kan dicht.
Dat BB een grote inschattingfout heeft gemaakt door niet te informeren of het kind wel in beeld mag komen is niet Tanja haar zorg.
Sorry hoor, maar bij de gedachte dat er een kleine meloen uit mijn doos zou moeten komen val ik ter plekke flauw. Hechtingen of niet, daar blijf je volgens mij nog minstens een week plezier van houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie zijn gat brand moet op de blaren zitten![]()
Ze heeft geeneens hechtingen
Precies en ze verdraait de boel er niet bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef k_i_m het volgende:
Het grote verschil is dat Ingrid gelijk tegen haar vriendinnetjes gaat zitten zeiken en Tanja zit ook met mensen, maar die eet gewoon rustig haar eten op zonder het erover te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |