Tanja is onderdeel van een spel, ze doet zich voor als een koningin.Dus ze heeft absoluut geen gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:11 schreef Sonique het volgende:
Tanja heeft wel gelijk...
Ik zag het ook, neejeneeje!quote:
Tijdens de ruzie moet er al iets in de streamverslagen staan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:14 schreef itsme het volgende:
wat is dit. waar gaat het over, schrijf dan even een streamverslagje.
Ik denk ga even kijken waar jullie het over hebben. staat er niets.
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:18 schreef Rica het volgende:
En Ingrid vooraf: "Ik hoop niet dat ze wegloopt"
Kansloos stuk spraakgebrek
Ik ook mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij op dezelfde lijn.
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Sonique het volgende:
Mag Tanja niet boos zijn om het feit dat ze in haar kraamtijd genomineerd is?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik lees iets over ruzie tussen Ingrid en Tanja. Enig!![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik neem het toch voor Tanja op. Ingrid is een vuile huichelachtige Haagse kutsnol. Die over lijken gaat net als bij Chantal, die net zo is.
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat, maar ze moet zich realiseren dat BB een spel is en dat de show omtrent haar voorbij is.![]()
Wie zijn gat brand moet op de blaren zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ook goed voor de stuwing als zo'n stammelende zenuwpees je om absolutie komt vragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Arme Tanja, ze kan niet eens goed op d'r stoel zitten.
Ik zeg niet dat Tanja een show opvoert, maar ze moet zich realiseren dat het niet alleen om haar draait in het BB huis. That's it. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze de hele dag in die kamer zit?
Waarom denk je dat haar alles gestolen kan worden?
Denk je cht dat Tanja een show op voert nu?
Tanja is het huis ingegaan voor de bevalling (werdt overigens ook door iedereen geroepen, ze kreeg er zelfs geld voor toe)
Nou, poppetje is gezien, gordijntje kan dicht.
Dat BB een grote inschattingfout heeft gemaakt door niet te informeren of het kind wel in beeld mag komen is niet Tanja haar zorg.
Sorry hoor, maar bij de gedachte dat er een kleine meloen uit mijn doos zou moeten komen val ik ter plekke flauw. Hechtingen of niet, daar blijf je volgens mij nog minstens een week plezier van houdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wie zijn gat brand moet op de blaren zitten![]()
Ze heeft geeneens hechtingen
Precies en ze verdraait de boel er niet bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:27 schreef k_i_m het volgende:
Het grote verschil is dat Ingrid gelijk tegen haar vriendinnetjes gaat zitten zeiken en Tanja zit ook met mensen, maar die eet gewoon rustig haar eten op zonder het erover te hebben.
Tuurlijk, ze zorgt er voor dat er nog enigszins wat te rellen is. Maar het is wel een kutwijf, kolere zeg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:29 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat madam erg veel aan kan.
Vind Tanja juist een aanwinst!
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid verdraait een boel aan het gesprek, wat een schijnheil is het ook.
En Sjankwal betrekt alles op haarzelf....... Ze hebben zo wel een gemakkelijke prooi .... Denk dat Tanja zich er maar weinig van aantrkt. En dan heeft Sjankwal het over beelden terugzien![]()
![]()
[afbeelding]
het is toch nooit goed wat Tanja doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat de rest op rantsoen is en ze geen ogen wil uitsteken.
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:28 schreef Pijlemans het volgende:
Beste Sonique: Als jij je kind zo belangrijk vind, dan mag ik toch hopen dat je nooit aan BB had nee gedaan. Toch? Tanja is gewoon letterlijk asociaal. Dat heeft niks met zwangerschap te maken.
Ze zit nu weer alleen te vreten, terwijl de rest bijna aan tafel gaat. Er komt nog wel een knallende ruzie en wedden dat ze 'm gelijk nokt. Want dat kan madam niet aan.............
Chantal vind altijd degene stom waar ze op dat moment niet mee in discussie is. Heel gekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:33 schreef Arcee het volgende:
Chantal: "Ik vind niet iedereen stom". Ah, een aantal dus wel.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:31 schreef CartWOman het volgende:
Wat mij enorm stoort is dat ze schijt heeft aan de hele groep en tot aan het eind van BB () in de babykamer blijft zitten en met de pot naar huis wil. Wat een instelling.
omdat ze daar het lef niet voor heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wanneer is één enkele andere bewoner in het huis wel sociaal dan?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Bocaj het volgende:
Lefgozer Roel, bestelt doodleuk zijn avondeten via de telefoon hahahah
Dan heb je het 'gesprek' tussen Ingrid en Tanja net niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even weer aan en wéér Chantal over Tanja
Straks zit ze weer bij Tanja poeslief te doen.
durft die trut nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef Rica het volgende:
[..]
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.
Tanja is een makkelijke prooi, vanaf het begin geweest. Dus lekker met zijn allen bashen. (beetje zoals hier op fok! zeg maar)
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Volgens mij geldt voor hem nu ook rantsoen maar ik zal lachen als hij het toch krijgt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?
Goedenavond trouwens.![]()
Ik wil er ook wel geld bijleggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Ze kunnen zulke mooi complilaties van Chantal maken als ze willen he! Ze is zo verschrikkelijk tegenstrijdig (lees: hypocriet).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "En het is OOK nog iemand die tot de minima behoort"
Nieuw stopwoordje van Chantal.
Weet je hoeveel mesnen ze nu tegen het zere been aan trapt...
Chantal, maar je zelf in de goot rotten... (zonder sigaretten !)
Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Nee, want nu is haar kraamweek verpest zei zequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.
Ja ze heeft gelijk dat het spel op deze manier niet eerlijk wordt gespeeld. Wat mij zo stoort is dat ze deze dingen niet tegen Tanja zelf zegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef srblackbird het volgende:
Toch zegt Chantal nu wel echt dingen die waar zijn...
Even buiten het feit dat iedereen achter iedereen z'n rug om zit te praten, en dus niet alleen 'a-sociaal' tegen Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Mjah ik kan wel begrijpen dat ze graag wat zekerheid had willen hebben. Nee dat heb je niet in BB, maar zij heeft zoiets van had me dat even gegund voor een weekje. De week voor de bevalling stond ze ook al genomineerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |