Dan heb je het 'gesprek' tussen Ingrid en Tanja net niet gezien zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even weer aan en wéér Chantal over Tanja
Straks zit ze weer bij Tanja poeslief te doen.
durft die trut nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef cuall het volgende:
Waarom gaat Chantal niet al deze dingen tegen Tanja zeggen
![]()
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef Rica het volgende:
[..]
De 'sociale groep'. Ze maken elkaar zowat af voor een pakje boter of sigaretten.
Tanja is een makkelijke prooi, vanaf het begin geweest. Dus lekker met zijn allen bashen. (beetje zoals hier op fok! zeg maar)
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Volgens mij geldt voor hem nu ook rantsoen maar ik zal lachen als hij het toch krijgt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef wickie het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje van Roel? Hij mag toch niet meer luxe eten?
Goedenavond trouwens.![]()
Ik wil er ook wel geld bijleggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil zo graag dat Nattuhlieieieieieiee eruit gaat donderdag, ik wil het ik wil het ik wil het!
Desnoods leg ik geld bij!
Ze kunnen zulke mooi complilaties van Chantal maken als ze willen he! Ze is zo verschrikkelijk tegenstrijdig (lees: hypocriet).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef Sonique het volgende:
Chantal: "En het is OOK nog iemand die tot de minima behoort"
Nieuw stopwoordje van Chantal.
Weet je hoeveel mesnen ze nu tegen het zere been aan trapt...
Chantal, maar je zelf in de goot rotten... (zonder sigaretten !)
Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me logisch, anders was ze ook al lang weggeweest. Ze wil echt naar huis volgens mij,maar ze wil die startpremie niet kwijtraken.
Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Nee, want nu is haar kraamweek verpest zei zequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zou ze toch juist blij moeten zijn dat ze genomineerd is?
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
Als je zoveel schulden heb dan kan ik het toch een beetje begrijpen.
Ja ze heeft gelijk dat het spel op deze manier niet eerlijk wordt gespeeld. Wat mij zo stoort is dat ze deze dingen niet tegen Tanja zelf zegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef srblackbird het volgende:
Toch zegt Chantal nu wel echt dingen die waar zijn...
Even buiten het feit dat iedereen achter iedereen z'n rug om zit te praten, en dus niet alleen 'a-sociaal' tegen Tanja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Mjah ik kan wel begrijpen dat ze graag wat zekerheid had willen hebben. Nee dat heb je niet in BB, maar zij heeft zoiets van had me dat even gegund voor een weekje. De week voor de bevalling stond ze ook al genomineerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |