abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:59:24 #221
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31634469
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb wel zin om met een megafoon naar het huis te gaan en heel lang "Tanja rot op" te zingen
Of een klacht indienen bij de kinderbescherming dat het een onmenselijk bestaan is voor dat pasgeboren nicotinemonstertje...
Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...
pi_31634485
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

tuurlijk jongen...tuurlijk...
Dat mens is zo labiel als de neten, tuurlijk krijg je die zo naar huis.

Probleem daarmee is alleen dat je vervolgens wordt weggestemd omdat je die klootzak bent die de nieuwbakken moeder het gesticht in hebt geholpen
Big dick.
pi_31634489
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:48 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dus wat ik niet begrijp, is waarom iedereen dan zo een problemen heeft dat Tanja een probleem heeft dat ze genomineerd staat, en dat ze de hele dag op het kamertje zit, en dat ze misschien wel een exti gaat donderdag.

Dan zouden de bewoners toch blij moeten zijn?

Maar in plaats daarvan willen ze hun gelijk halen bij Tanja door met Tanja te praten... Iets waar Tanja geen zin in heeft en waardoor de bewoners zelf in hun eigen sop gaarkoken...

En dat is het probleem bij de bewoners, vooral bij Ingrid en Chantal...

En hoe zou dat nu komen?
Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.
Dat heet sociaal gedrag. Het is voor de andeeren niet te begrijpen en niet te accepteren dat Tanja zo onaardig tegen ze doet, terwijl ze al die maanden voortdurend de hand boven haar hoofd hebben gehouden en begrip proberen te tonen.
Tanja is zo super egocentrisch en ik vind haar inmiddels niet meer a-sociaal, maar anti-sociaal
pi_31634491
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:59 schreef Sonique het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...
Dit is wel een duurdere optie.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:00:41 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31634498
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Ze balen gewoon heel erg dat Tanja helemaal niet meer mee doet aan het programma. Dat is op dit moment oorzaak nummer 1 van alle ellende. Straks gaat Tanja nog winnen ook, wat ook wat mij betreft nooit zou mogen gebeuren.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:00:48 #226
128678 CGJung
Live with Passion
pi_31634500
..kom ik thuis na een hele dag op een seminar geweest te zijn over liefde en leven vanuit je hart. Ik kijk in alle rust en met liefde in mijn hart op de BB-site, om te zien of er wat is gebeurt en hé presto. Mijn lijf vol overbodige adrenaline en haat. Ik ben in staat om naar dat Huis te rijden en dat slap excuus voor een vrouw en moeder de deur uit te gooien. Dat wijf spoort echt niet
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:01:22 #227
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31634514
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?

Staat niets in streamverslagen
Ingrid vroeg aan Tanja of ze er bij wilde zijn bij het feestje vanavond omdat ze een kadootje willen overhandigen...

Tanja had daar geen zin in, en toen kwamen alle frustratie naar boven bij Ingrid en prbeerde ze Tanja de waarheid te vertellen....

Dit lukte niet...
pi_31634517
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt.... )
Ik vond melk als kind al smerig, en toen ik hoorde dat melk gewoon schadelijk voor je is ben ik er helemaal mee gestopt, al zit er nog wel veel melk in zuivelprodukten

"Het overgrote deel van de wereld wordt trouwens ziek van het drinken van melk, ze zijn lactose-intolerant. Dit betekent dat zij de melksuikers, de lactose, niet goed kunnen verteren"

Hier meer: http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/20/1174
pi_31634524

pi_31634525
Geluid: Lekker weer een pissende Nath
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:02:28 #231
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31634537
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?

Staat niets in streamverslagen
Ingrid kwam om begrip vragen voor het feit dat ze Tanja genomineerd had (was volgens haar goed bedoeld omdat ze dacht dat Tanja graag naar huis wou - terwijl ze eerder nog zei dat ze dacht dat het een veilige stem was omdat verder toch niemand op Tanja zou stemmen)
Anyhoe, Tanja bleef erbij dat ze het kut vond en gaf Ingrid geen hostie en toen is Ingrid afgetaaid en heeft ze een half uur lopen roddelen bij Chantal en Nathalie omdat zij zelf uiteindelijk toch wel het zielige slachtoffer was.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:03:12 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31634558
Volgens mij heeft Nathalie weer een flinke lading bij haar jurkje in gestopt
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:03:55 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_31634576
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:

[..]

Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?
Wat boeid de bewoners heel Tanja nou?
Ik snap nog steeds niet dat de bewoners een probleem hebben met dat Tanja een probleem met hun heeft...
Zal wel onzekerheid zijn...
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Of moet je dan naar hem toestappen en vragen waarom dat zo is, en hem gaan overtuigen dat hij jou wel moet leuk vinden omdat jij gewoon de leukste bent...
Dat slaat toch nergens op?
Nee dat slaat ook idd nergens op en dus is het niet erg boeiend dat je dat post.......
pi_31634583
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie weer een flinke lading bij haar jurkje in gestopt

twee badhanddoeken
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:06:35 #235
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31634619
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 20:00 schreef cuall het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.
Dat heet sociaal gedrag. Het is voor de andeeren niet te begrijpen en niet te accepteren dat Tanja zo onaardig tegen ze doet, terwijl ze al die maanden voortdurend de hand boven haar hoofd hebben gehouden en begrip proberen te tonen.
Tanja is zo super egocentrisch en ik vind haar inmiddels niet meer a-sociaal, maar anti-sociaal
Fair...

Maar waarom trekken ze dit zichzelf zo aan dan?

We hebben je niet genomineerd, dus nu moet je als tegenprestatie aardig zijn?

Na 50 dagen tegen een kreng aan te hebben gekeken, denken ze opeens dat Tanja assepoester zelf is?

Na 50 dagen denken ze dat een moeder met pasgeboren baby alle tijd van de wereld aan hun zal geven?

Na 50 dagen dat Tanja genegeerd wordt en scheef aangekeken, denken ze dat alles weer koek en ei is?

Wat denken ze nu echt zelf?

Dat Tanja ook nog eens dom is?
pi_31634621
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:06:41 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31634622
pi_31634623
Ingrid wordt opgemaakt voor baanjer.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:07:39 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_31634637
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
Welke kosten van een bevalling ?? ze kon thuis exact bevallen als in het huis , daar zitten geen kosten aan verbonden en had ze naar het ziekenhuis gemoeten dat word het ook vergoed aangezien het dan op medische indicatie is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:08:50 #240
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_31634652
Wat ik na al die tijd nog steeds niet helemaal begrijp: Waarom zijn er steeds twee streams op hetzelfde groepje/gesprek/whatever gericht. Je hebt die vier streams toch niet voor jan met de korte achternaam?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')