Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb wel zin om met een megafoon naar het huis te gaan en heel lang "Tanja rot op" te zingen
Of een klacht indienen bij de kinderbescherming dat het een onmenselijk bestaan is voor dat pasgeboren nicotinemonstertje...
Dat mens is zo labiel als de neten, tuurlijk krijg je die zo naar huis.quote:
Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus wat ik niet begrijp, is waarom iedereen dan zo een problemen heeft dat Tanja een probleem heeft dat ze genomineerd staat, en dat ze de hele dag op het kamertje zit, en dat ze misschien wel een exti gaat donderdag.
Dan zouden de bewoners toch blij moeten zijn?
Maar in plaats daarvan willen ze hun gelijk halen bij Tanja door met Tanja te praten... Iets waar Tanja geen zin in heeft en waardoor de bewoners zelf in hun eigen sop gaarkoken...
En dat is het probleem bij de bewoners, vooral bij Ingrid en Chantal...
En hoe zou dat nu komen?
Dit is wel een duurdere optie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je kan gewoon SMSen naar BB toe op wie je in het huis wilt houden...
Ze balen gewoon heel erg dat Tanja helemaal niet meer mee doet aan het programma. Dat is op dit moment oorzaak nummer 1 van alle ellende. Straks gaat Tanja nog winnen ook, wat ook wat mij betreft nooit zou mogen gebeuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Ingrid vroeg aan Tanja of ze er bij wilde zijn bij het feestje vanavond omdat ze een kadootje willen overhandigen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?
Staat niets in streamverslagen
Ik vond melk als kind al smerig, en toen ik hoorde dat melk gewoon schadelijk voor je is ben ik er helemaal mee gestopt, al zit er nog wel veel melk in zuivelproduktenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt....)
Ingrid kwam om begrip vragen voor het feit dat ze Tanja genomineerd had (was volgens haar goed bedoeld omdat ze dacht dat Tanja graag naar huis wou - terwijl ze eerder nog zei dat ze dacht dat het een veilige stem was omdat verder toch niemand op Tanja zou stemmen)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?
Staat niets in streamverslagen
Nee dat slaat ook idd nergens op en dus is het niet erg boeiend dat je dat post.......quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?
Wat boeid de bewoners heel Tanja nou?
Ik snap nog steeds niet dat de bewoners een probleem hebben met dat Tanja een probleem met hun heeft...
Zal wel onzekerheid zijn...
Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?
Of moet je dan naar hem toestappen en vragen waarom dat zo is, en hem gaan overtuigen dat hij jou wel moet leuk vinden omdat jij gewoon de leukste bent...
Dat slaat toch nergens op?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie weer een flinke lading bij haar jurkje in gestopt
Fair...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat de anderen wel een sociaal gevoel hebben en de gespannen sfeer die grotendeels door Tanja wordt opgeroepen niet prettig vinden en dat graag anders willen zien. Ze willen dat Tanja er bij zit, dat ze gezellig mee praat en lid is van de groep.
Dat heet sociaal gedrag. Het is voor de andeeren niet te begrijpen en niet te accepteren dat Tanja zo onaardig tegen ze doet, terwijl ze al die maanden voortdurend de hand boven haar hoofd hebben gehouden en begrip proberen te tonen.
Tanja is zo super egocentrisch en ik vind haar inmiddels niet meer a-sociaal, maar anti-sociaal
Welke kosten van een bevalling ?? ze kon thuis exact bevallen als in het huis , daar zitten geen kosten aan verbonden en had ze naar het ziekenhuis gemoeten dat word het ook vergoed aangezien het dan op medische indicatie is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |