Volgens mij wel ja. Btje Tanja wegpesten, dat kind van haar mag toch bijna niet op tv en dus heeft ze geen functie meer binnen het programmaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:20 schreef Seborik het volgende:
Moet Tanja nu ook op rantsoen?
dus ik mag iemand geen mongool, eikel, klootzak vinden? jeez, ik wist niet dat er zelfs op fok censuur was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij komt noch zijn vader, noch zijn moeder uit Mongolië. Dus waar jouw opmerking op slaat?
Niet iedere mongool is per se een inwoner van Mongoliëquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij komt noch zijn vader, noch zijn moeder uit Mongolië. Dus waar jouw opmerking op slaat?
Ik noem jou toch ook geen Belg, als beide ouders Nederlands zijn, bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet iedere mongool is per se een inwoner van Mongolië
Ja pas nou maar op anders mag je op je verjaardag jacuzzies gaan leegscheppen en schoonmaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:22 schreef frizti het volgende:
[..]
dus ik mag iemand geen mongool, eikel, klootzak vinden? jeez, ik wist niet dat er zelfs op fok censuur was.
ik scheld niemand uit hier, waarom moet jij me dan wel persoonlijk aanvallen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:27 schreef rolfo het volgende:
Geen censuur, maar wel fatsoen... sukkel
Zo snugger zijn wij, maar zij niet....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef Morwen het volgende:
Waarom maakt Rob niet al die blikken open. Volgens mij kan je de inhoud makkelijk een paar dagen bewaren in afgesloten plastic bakjes, zeker als je ze in de koeling zet.
En je kan dan per dag uit die bakjes een maaltijd samenstellen. Of gaat de houdbaarheid te snel achteruit van de producten?
Nee, maar ook in Nederland leven mongolenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook geen Belg, als beide ouders Nederlands zijn, bijvoorbeeld?
Jij hier weer, heb je wel een pasje ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:18 schreef Morwen het volgende:
Tanja ziet Rob in de keuken en draait gelijk weer om![]()
En weer terug![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef frizti het volgende:
[..]
ik scheld niemand uit hier, waarom moet jij me dan wel persoonlijk aanvallen?
Wie is er dan een sukkel? Jij toch vuile kutmongool![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij bood ze aan om op Joscelyn te passen zodat Tanja bij het feestje kon zijn, maar dat wilde Tanja niet, die vond het wel prima zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef Cuaderno het volgende:
wat vind tanja lief van die kraamverzorgster?
tnx, ik schakelde net te laat inquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij bood ze aan om op Joscelyn te passen zodat Tanja bij het feestje kon zijn, maar dat wilde Tanja niet, die vond het wel prima zo.
Verjaardag Menno en Ingrid... Maar het wordt een rantsoenfeestje en de kraamverzorgster vertelde dat het maar een half uur tot drie kwartier zou duren...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef arneaux het volgende:
Er is dus een feestje vanavond?? Waarom dat opeens?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Jij hier weer, heb je wel een pasje ?![]()
Verjaardag Menno & Ingridquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:35 schreef arneaux het volgende:
Er is dus een feestje vanavond?? Waarom dat opeens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |