Moet je je eens voorstellen als Tanja niet had gerookt... had je haar dus nooit meer gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?
NATUURLIJK GA JE VOOR HET GELD! Het is bijna een fucking dayjob, dat doe je toch ook niet voor je lol? Wat? Werk? Welnee, ik vind het leuk, laat dat geld maar zitten hoor!.
Ik was er zo dichtbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.
Je hebt helemaal gelijk Scanmanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Dat zei ze ook he? Maar ze zei ook dat ze wacht tot de kijker haar eruit stemt. Want ze is niet zo dom als Sjankwal eruitziet. Ze weet ook dat ze startgeld, daggeld en beloofde xtraatjes dan kwijt is, als ze vrijwillig weg gaat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
Out Out, please !quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.
Dit is de Tanja Show.
Maar dit is toch niet nieuw volgens heeft dit al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
tuurlijk jongen...tuurlijk...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..
Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken![]()
Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob en Dido weten nog niet hoe schadelijk melk voor je is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...
Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.
Schijnbaar heeft ze nog steeds niet door dat je echt genomineerd zult moeten worden als je vroegtijdig naar huis wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |