abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31634243
Rob en Dido weten nog niet hoe schadelijk melk voor je is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...
pi_31634252
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Moet je je eens voorstellen als Tanja niet had gerookt... had je haar dus nooit meer gezien
Mooie gedachte ook trouwens
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31634255
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Euh, het is een spel waarbij iedereen alles van je ziet, heel Nederland je met de grond gelijk maakt als je een misstap maakt (of gewoon voor de lol) je je kop minstens een half jaar lang op kutfeesten en in pulpbladen moet laten zien en dan zou het bijzaak zijn dat je er geld voor krijgt?

NATUURLIJK GA JE VOOR HET GELD! Het is bijna een fucking dayjob, dat doe je toch ook niet voor je lol? Wat? Werk? Welnee, ik vind het leuk, laat dat geld maar zitten hoor! .
Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.

Dit is de Tanja Show.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31634260
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:46 schreef Rica het volgende:

[..]

Iest zegt me dat jij de selectie sowieso niet was doorgekomen.
Ik was er zo dichtbij

Tanja is trouwens wel een ontzettend stomme doos. Ze wil eruit, maar wil niet genomineerd worden want dan heeft ze weer zo'n week van wel/niet.

Ik vraag me af hoe ze er dan uit wil gaan? Aan het einde van het programma, als winnares?

Ik kan me voorstellen dat ze het al helemaal bedacht heeft, haar leven na BB. Beroemd, rijk, en rechten studeren Zou ze uberhaupt wel weten dat je vooropleiding daarvoor hoger moet zijn dan LBO?
Big dick.
pi_31634268
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Alleen zou ik in haar situatie, als ze het echt zo zwaar heeft als ze constant doet overkomen, al lang het huis hebben verlaten. Dan maar niet die startpremie.
Maar nu onttrekt ze zich volledig (en nog erger: met goedkeuring van BB) aan het programma. Dat moet niet geaccepteerd worden. Het is te gek voor woorden. Ze komt alleen nog de kamer in om wat te roken.
Je hebt helemaal gelijk Scanman
pi_31634285
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
pi_31634286
Tanja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fucking profiteur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GO HOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31634301
Wat ingrid nu aan heeft kan ze beter aan lieske geven.
Het staat haar beter en lieske heeft echt mooie borsten.
pi_31634303
Roel heeft ook geen zin in een gesprek met Tanja... dus gaat naar binnen
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31634307
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat Tanja voor het geld gaat.
Dat zei ze ook he? Maar ze zei ook dat ze wacht tot de kijker haar eruit stemt. Want ze is niet zo dom als Sjankwal eruitziet. Ze weet ook dat ze startgeld, daggeld en beloofde xtraatjes dan kwijt is, als ze vrijwillig weg gaat.
pi_31634315
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:50 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, behalve dat dit geen spel is voor Tanja. Ze heeft schijt aan het spel, ze doet gewoon niet mee, ook vóor de bevalling al niet.

Dit is de Tanja Show.
Out Out, please !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_31634334
pi_31634355
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
Tanja wilde in bb zijn zodat ze al die kosten niet had van de bevalling en alles
Maar dit is toch niet nieuw volgens heeft dit al vaker gezegd.
Het is wel een erge profiteur.
pi_31634371
pi_31634374
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:42 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ze maakt het er dan ook wel heeeeeeel erg zelf naar hoor..

Als ik in dat huis had gezeten was ze allang vrijwillig vertrokken
tuurlijk jongen...tuurlijk...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:55:10 #216
65846 Bocaj
47th President.
pi_31634376
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rob en Dido weten nog niet hoe schadelijk melk voor je is, maar dat mag niet bekend worden want dan stort de hele zuivelindustrie in...
Gebruik alleen nog melk voor de koffie en voor de rest laat ik het links liggen sinds ik het op tv gezien heb... (De mens schijnt het enige zoogdier te zijn die op volwassen leeftijd nog melk drinkt.... )
pi_31634386
Nath met dat zwart onder haar ogen vind ik haar net een hoer.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:56:17 #218
130524 Sonique
occasional streamer
pi_31634395
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 19:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar een aantal bewoners ook pissed om zijn. Ze wil graag weg en heeft dat ook meerdere keren aangegeven. Ingrid en Joost hebben haar genomineerd en toen was opeens haar kraamweek verpest. Dat mens spoort duidelijk nog steeds niet.
Schijnbaar heeft ze nog steeds niet door dat je echt genomineerd zult moeten worden als je vroegtijdig naar huis wilt.
Wat boeid de bewoners het nu dat Tanja haar kraamweek verneukt is?

Wat boeid de bewoners heel Tanja nou?

Ik snap nog steeds niet dat de bewoners een probleem hebben met dat Tanja een probleem met hun heeft...

Zal wel onzekerheid zijn...

Als jij iemand kent die je niet mag, en je komt er achter dat hij jou ook niet mag, is dat toch niet boeiend?

Of moet je dan naar hem toestappen en vragen waarom dat zo is, en hem gaan overtuigen dat hij jou wel moet leuk vinden omdat jij gewoon de leukste bent...

Dat slaat toch nergens op?
pi_31634429
Ik heb wel zin om met een megafoon naar het huis te gaan en heel lang "Tanja rot op" te zingen
Of een klacht indienen bij de kinderbescherming dat het een onmenselijk bestaan is voor dat pasgeboren nicotinemonstertje...
pi_31634452
Maar wat is er nou gebeurd?
Ruzie tussen Ingrid en Tanja? Waarom? Hoe kwam dat?

Staat niets in streamverslagen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')