Menno deed een vinger voor zijn lippen, Lieske matste hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Lieske had Menno al lang gezien maar niets gezegd
sorry wilde te snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Falco het volgende:
Nummertje klopt niet, maar wel geinig dit
Menno en Lieske zijn de echt de favorieten!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn zogenaamd pissed dat Lieske niet zei dat Menno naast haar lag en gaan haar donderdag nomineren
Ze zoeken nog altijd een nieuwe Linda Blair.... dus wie weetquote:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
Chantal kan ook voor de grap naast 1 van de mannen snachts in bed gaan liggen. Die schrikt zich dood als die s;ochtends wakker wordt naast zo een rotkop.
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Dit levert Menno, de man die bijna alles kan, weer dikke stemmen op.
Kijk en dat waardeer ik aan Menno, hij is net zo geslepen als Rob, Ingrid en sjankwal maar hij zet zich wel steeds overal 200% voor in
denk t 2dequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, Tanja heeft zich weten te beheersen. Of ze bewaart haar wraak tot morgen.
Ik zie in Menno ook wel de winnaar van BB. Zeker nu Hummie hem steeds de underdog maakt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.
Tanja gaat uit zichzelf wel een keer exit.
leuke actie voor Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.
Nou de polls zeggen iets anders tot nu toe. Dus ik zie het somber in. Maar als hij deze week zichzelf een beetje in de picture speelt, kan het wel eens goed gaan dit keer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie in Menno ook wel de winnaar van BB. Zeker nu Hummie hem steeds de underdog maakt...
want laten we wel wezen, als je verjaardag zo verziekt wor en je staat met dit weer in je zwembroek buiten de sjakoezie schoon te maken .....dat wekt gewoon extra stemmen!
Morgen zegt ze dat zij eruit wilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
Wat dacht je van de wraak van Hummiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
dit alles alsmede de actie van zojuist kunnen hem flink uit het slob halen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou de polls zeggen iets anders tot nu toe. Dus ik zie het somber in. Maar als hij deze week zichzelf een beetje in de picture speelt, kan het wel eens goed gaan dit keer.
Staat op de Talpa site, de breiwerkjes waren niet allemaal ingeleverd, voedsel achter gehouden en er was van het rantsoen Tanja gegeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef caradoc het volgende:
Weten ze al wat er is achtergehouden, waardoor BB boos is?
Ahrightythankyouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat op de Talpa site, de breiwerkjes waren niet allemaal ingeleverd, voedsel achter gehouden en er was van het rantsoen Tanja gegeten.
En wat nog erger is 1e op de Fok pool!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie staat (*&!(#@*$^_(~&^$#! op de derde plaats op de talpa poll nu
Die staat op de talpa poll als laagste ja. Dus zou heel goed kunnen. Maar Rob is ook bezog met een 'charme offensief'. Dus het blijft spannend denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit alles alsmede de actie van zojuist kunnen hem flink uit het slob halen....
denk dat rob exit is
Ok, eerst Tanja, dan Hummie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat dacht je van de wraak van Hummieomdat ze geen rekening houden met Tanja en de Baby!
Zou je denkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
De boel gaat slapen, dus er valt weinig meer te zeggen helaas
Nee eerst Hummie. Dan zijn ze al lekker over de zeik en dan Tanja er nog eens overheen.quote:
Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee eerst Hummie. Dan zijn ze al lekker over de zeik en dan Tanja er nog eens overheen.
Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef ruby het volgende:
Is dat Tanja in de kamer?
M'n beeld is een beetje donker, vandaar.quote:
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vaag dat Nathalie zo hoog staat.
camera's denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef BaZzY het volgende:
ik hoor allemaal gekke geluiden als ik naar roel kijk via de stream
internet geluiden ofzoiets?
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
Nu isset wachten op de slaapwandelavondturen van Dido.. Heeft iemand haar wellis horen praten in haar slaap?
Zitten die ook op Fokquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Les van Lieske gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat kan die Roel raggen zeg met z'n tandenborstel.
Hmm das sonde. Ik heb 't 1x gezien toen Ingrid en Chantal naar bed gingen en Dido daar al lag. Ze vroeg iets, wat weet ik niet meer en Ingrid zei, jaa ga dat maar ff doen waarop Dido helemaal verbaasd reageerde en die wilde echt uit bed stappen. Daarna zei Chantal, nee nee, ga maar slapen Died. En toen ging ze liggen, heel bizar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.![]()
Hopelijk vinden ze het minder tof om voor veel geld te SMS-en dan om Nathalie gratis in de polls omhoog te helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Dat is de regie die zitten s'nacht altijd space invaders te spelen. Ben het onderhand wel gewend!quote:
hmmm.... misschien ook weer wel waar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar eens opzoeken slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Welke baby zou dat zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef Falco het volgende:
Ik hoor een baby krijsen.
SYSTEM.RESTORE is de solutiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef caradoc het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die streams via de talpa website nu gewoon klote. Ik bedoel niet het geluid of kwalie, ik kan geen stop, pauze of geluidsknop meer vinden. Zelfs in I.E. zit er geen geluidsknop meer op. Ik kan hem niet harder, zachter of helemaal uit zetten ... dat geluid.
tip: zoek even in de slaapkamer. Waarschijnlijk staat ie daarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:16 schreef lovebear het volgende:
ik ga mn bedje maar eens opzoeken slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Is eens wat anders dan blauwe ballen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef ruby het volgende:
Roel zit groene ballen te draaien ofzo.
Chantal natuurlijk. Die moet weer aandacht en ze wil gevoed worden met roddels.quote:
De poll staat ook op het Blog, die staat weer gelinkt op de Talpa site.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Chantal natuurlijk. Die moet weer aandacht en ze wil gevoed worden met roddels.
Dit is al een aantal dagen zo. Een reboot zal niet helpen ... en m'n XP system restore staat uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
SYSTEM.RESTORE is de solutie(of een reboot)
Ja tuurlijk... want op de slaapkamer stream hoorde je hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zouden ze dat op de slaapkamers ook horen!![]()
Heb vernomen dat Joost (vriend van Nathalie) zijn familie wel wat geld heeeft. Maar of ze het familie kapitaal er door heen jagen om Nathalie in het huis houden is de vraagquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk vinden ze het minder tof om voor veel geld te SMS-en dan om Nathalie gratis in de polls omhoog te helpen.
Eh? Er word niks gezegd beste man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef BaZzY het volgende:
ik moet het geluid ook super hard zetten om iets te kunnen verstaan van wat er gezegt wordt...
Hè, eindelijk gebeurt er wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Er rijd een brommer langs.
goed idee heb gekeken hij staat erquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
tip: zoek even in de slaapkamer. Waarschijnlijk staat ie daar
Trusten![]()
Stemmen in z'n hoofd en zo ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh? Er word niks gezegd beste man.
Doet me denken aan een tijdje terug, toen er een webcam gericht stond op een straat in Amsterdam. Half fok keek naar die streams geloof ik. Zodra er een brommer ofzo voorbij kwam, werd dat even gemeld hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Dat is die verwekker van de baby... die is aan het oefenen voor een hit and run op die babyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Heb de poll zelf gesubmit om een wat beter beeld te krijgen. Maar dit had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
De poll staat ook op het Blog, die staat weer gelinkt op de Talpa site.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er niemand een leuk linkje met een wav file ofzo. Ik heb zin aan een lekker muziekje
Of is dat te veel off topic op een moment als dit?
Dat is niet zo slimquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dit is al een aantal dagen zo. Een reboot zal niet helpen ... en m'n XP system restore staat uit
nee niet NU!quote:
Heerlijke jazz..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er niemand een leuk linkje met een wav file ofzo. Ik heb zin aan een lekker muziekje
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel gaapt.
Niet van die moeilijke termen zo diep in de nacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet zo slimprobeer dan eventueel een volledige scanup met een antu-spyware tool, of een regscan met Registry mechanic of wat dan ook
Ik heb wel redelijk coole muziek maar dat zijn "USF" bestanden en die kan je alleen lezen via Winamp en een pluginquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Precies, that's my style.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maar![]()
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maar![]()
In simpele vorm: Probeer het probleem op te lossenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke termen zo diep in de nacht.
Daarom moeten we er ook het beste van maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.
Bring 'em onquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk coole muziek maar dat zijn "USF" bestanden en die kan je alleen lezen via Winamp en een plugin
Was ook maar een grapje...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.
Zou je dat wel doen? Straks mis je nog een heleboel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Nou met al deze spanning kan ik werkelijk niet omgaan, lijkt me veiliger om te gaan slapen![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Nou met al deze spanning kan ik werkelijk niet omgaan, lijkt me veiliger om te gaan slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Ik moet ze dan even uploaden op mijn webspacequote:
Oh god, dat wordt dus niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker
Pas op voor Rob met een dekbedhoes voor hem
Fucking hell, Scanman...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog steeds wel deze, voor de liefhebber. Speaker op VOLUIT!!!
http://www.xs4all.nl/~sieger/
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt dus niet slapen vannacht.![]()
Daar ga je toch wel even van uit je dak, of niet danquote:
Ja, van schrik..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ga je toch wel even van uit je dak, of niet dan
Nooit gezien op tv. Jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Valt me op dat Ingrid slecht tegen humor kan wanneer ze zelf "het slachtoffer" is, zoals weken geleden met dat onschuldige grapje van Joost en Lieske waar ze ook al kwaad weg liep:
Dat is alweer een uur geleden, Gert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
Roel was nog ff chilluh, en ging daarna zoals gewoonlijk als laatste naar bed.
[afbeelding]
Nee, meer in een jointje eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef newsman het volgende:
Ruby heb je trek in een martini?
Raar wijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Valt me op dat Ingrid slecht tegen humor kan wanneer ze zelf "het slachtoffer" is, zoals weken geleden met dat onschuldige grapje van Joost en Lieske waar ze ook al kwaad weg liep:
[afbeelding]
![]()
O ja joh?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is alweer een uur geleden, Gert.
Time flies when you're having fun.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
De tijd vliégt, met een jointje.
Nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:37 schreef APK het volgende:
Het wordt weer tijd voor een actie van Hummie.
Later.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:37 schreef BBscanner het volgende:
Was wel weer grappig vandaag BB. Sluit hierbij afLater!
Nee ga nog even Ages of Empires III spelen! Net binnen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:38 schreef newsman het volgende:
slaap lekker BBscanner
Geeft niet, ik ben 'm nu aan het draaien. Wordt geregeld dus.quote:
Geen dvdtjes aanwezig?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:40 schreef newsman het volgende:
als ze nou een leuke film op tv hadden, het is bagger op de zenders
Klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow gelukkig, er gebeurt dus weer wat.![]()
Enormquote:
Dan houdt het op inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:42 schreef newsman het volgende:
[..]
heb ze allemaal al 3 keer gezien Scan, als het niet meer is.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
Stream 4 is in kleur!
Ik voel nu rellen aan komen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:48 schreef newsman het volgende:
Ik heb nieuws Joost beweegt in bed.
Kom maar opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
@scanman: De bestanden zijn aan het uploaden, ik had connectie problemen, iig moet je als je winamp hebt het programma "USF.exe" installen en dan kan je de overige bestanden die op mn space staan downloaden en beluisterenhet zijn wat vreemde namen maar dat komt omdat het namen van games zijn, iig is de muziek an sich goed te beluisteren maar ik weet niet precies waar je van houd natuurlijk
Het is een conspiracy!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
Sorry, geintje, ik ga ook een keer streams kijken, liggen ze allemaal te maffen![]()
Ja, maar af en toe beweegt er iemand, dus het is wel de moeite waard om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
ALLE BEWONERS, ZENDERS CHECKEN!![]()
Sorry, geintje, ik ga ook een keer streams kijken, liggen ze allemaal te maffen![]()
Het adres is http://members.lycos.nl/bong4002quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heb nog een (heel kort) filmpje van die Joost en Lieske actie:
ingridschrikken
Ach weljaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef newsman het volgende:
heeeeeeeeeeee Morwen jij hier ???
zo. die keek kwaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
ingridschrikken
Bah was de hele avond niemand op msn ik huilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja![]()
Wie lag er trouwens net met uitzicht "Donker Afrika"? Menno toch?
Ik schrok me ook de pleuris, met het geluid op 10quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
ingridschrikken
Dat is een leuk linkje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Via Radio freak heb je toegang tot een aantal internetradio stations!
http://www.radiofreak.nl/internetradio.php
Ik zie tot nu toe alleen maar tetris games enzo...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het adres is http://members.lycos.nl/bong4002
Dus eerst de .exe en dan kan je de overige files luisterener staan er nu al een paar op, de rest komt nog eraan
Omdat het streams zijn Morwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
En waarom hebben we een stream op een helverlichte gang?
Klopt, maar de muziek is bijna CD-kwaliteit en erg goed (vind ik zelf) het zijn geen blie blie deuntjes oidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe alleen maar tetris games enzo...
Dat meen je nietquote:
Wat heb je op Morwen???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Zag ik nou net het oog van Bridget knipperen of zie ik dingen die er niet zijn![]()
En wat voor boodschap kreeg je toen door?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Zag ik nou net het oog van Bridget knipperen of zie ik dingen die er niet zijn![]()
quote:
Ik wil je best een foto van Briget Dwaasland sturenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Niks hoor, pretletter, ik dacht even wat gein erin te gooien![]()
OT: Ze slapen, draaien, gapen, zuchten, kreunen en steunen nog wat meer![]()
Wil ik niet. Tanja wil eruit, dus daarom moet ze blijven. Lijkt me veel leuker.quote:
Ik hoop het, maar waarom weet jij dat zo zeker?quote:
De enige reden waarom ze eventueel zou mogen blijven is omdat ze irritant is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil ik niet. Tanja wil eruit, dus daarom moet ze blijven. Lijkt me veel leuker.
Dat kreeg ik net door van "boven".quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar waarom weet jij dat zo zeker?![]()
Je hebt gelijk...Tanja, volgens mijquote:
Dat er zoveel mongolen stemmen op Tanja, geeft gewoon de asoheid van Nederland weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef ruby het volgende:
[..]
De enige reden waarom ze eventueel zou mogen blijven is omdat ze irritant is.
Dat is dan ook de enige reden. Verder heb ik geen behoefte aan de Big Tanja Show.
Ja, ik begrijp er ook geen reet van. Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat men zo massaal voor haar stemt. Maar ja, dat is BB voor je he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:07 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat er zoveel mongolen stemmen op Tanja, geeft gewoon de asoheid van Nederland weer
Je zal 2 weken zon een zeik zeug in je huis hebben, dan loop je wel weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er ook geen reet van. Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat men zo massaal voor haar stemt. Maar ja, dat is BB voor je he.
Ze heeft weer effe een peuk gerookt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef Morwen het volgende:
Tanja liep weer door de gang, nu is ze uit beeld.
Ze wilt niet, pure aandachttrekkerij, omdat ze weet dat mensen dan gaan stemmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil ik niet. Tanja wil eruit, dus daarom moet ze blijven. Lijkt me veel leuker.
Ik zou idd gek worden van iemand die zou negatief is de hele tijd ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Je zal 2 weken zon een zeik zeug in je huis hebben, dan loop je wel weg.
gelukkig me netvlies heeft het gemistquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:11 schreef Morwen het volgende:
Tanja liep weer door de gang, nu is ze uit beeld.
Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste gevalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:14 schreef frijo het volgende:
Die kleine van haar is volgens mij gedoemd te mislukken.
Errug zielig hoor
Die Tanja SHow is wel voorbij nu. We zien haar ook maar een paar minuten per 5 uur ofzo.. Dus daar zal het niet aan liggen. Maar om haar gefrustreerd te zien worden als ze steeds niet weg mag lijkt me ook erg leuk. Kijken hoe lang ze het volhoudt tot een vrijwillige exit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef ruby het volgende:
[..]
De enige reden waarom ze eventueel zou mogen blijven is omdat ze irritant is.
Dat is dan ook de enige reden. Verder heb ik geen behoefte aan de Big Tanja Show.
Die gooit het kind dan gewoon in een internaat, net als ze met Tanja deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste geval
Dat zal waarschijnlijk ook wel echt nodig zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste geval
De regie verveelt zich ook (nachtploeg)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Stream 2 een saaie gang met kleren
Ben ik niet met je eens, vond BB4 toch iets erger hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
Sorry hummie, ik vind dit de meest saaie BB in jaren, alles is geent op die fuck baby.
*Yawn*.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja snakt naar crack,coke,speed,heroïne en LSD...
Ja nou ja ik kan er niet over oordelen nooit gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, vond BB4 toch iets erger hoor![]()
Die heb ik niet eens gevolgd volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja nou ja ik kan er niet over oordelen nooit gezien![]()
Nee, dat je dom aan het blaten bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?
Snak je daar ook naar?
Roel snurkt ik heb 10.000 euro lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gevolgd volgens mij![]()
*gesnurk hoort van iemand, denkt Roel weer
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
eensch met Scanmanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.
Ja Ilona, je blijft maar herhalen en hopen dat iemand reageertquote:
Van mij mogen Tanja en beebje eruit en dan kan BB5 echt beginnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:28 schreef frijo het volgende:
[..]
Ja Ilona, je blijft maar herhalen en hopen dat iemand reageert![]()
![]()
![]()
Ja dat stukje had van mij ook niet gehoeven (de bevalling) en ook die commercie erbij over die baby, walgelijk gewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, geen baby te zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
maargoed, het zal er ook mee te maken hebben dat deze keer de streams gratis zijn, dat maakt het natuurlijk wel leuker
Als jij post weet je ook dat het gewoon kut wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:32 schreef frijo het volgende:
Met die hele bevalling een hoop heisa in binnen en buitenland,
net als met spuiten en slikken.
Superoninterreasantetelevisie en er worden nog kamervragen over gesteld ook...
Als de tweede kamer vragen gaat stellen over programma's, weet je gewoon dat het kut word.
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, idd laatste kwartier was goed maar ik denk dat deze week best stevige momenten gaat opleveren zeker met de sancties die nu opgelegd zijn zoals het jacuzzi verbod en het zeer beperkte eten etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de uitzendingen deze week vond ik waardeloos, met uitzondering van het laatste kwartier van de live uitzending.
Is frijo misschien een kloon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij post weet je ook dat het gewoon kut wordt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Morwen ik denk toch aan Mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
Tanja mag haar kraamtijd tot Donderdag in het huis meemaken en dan mag ze fijn wegNext is zingende, huilende Natte Lie
![]()
Het ziet er veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, idd laatste kwartier was goed maar ik denk dat deze week best stevige momenten gaat opleveren zeker met de sancties die nu opgelegd zijn zoals het jacuzzi verbod en het zeer beperkte eten etc.
De 23e dacht ik, ze wil vast een speenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het ziet er veelbelovend uit.
En Ingrid moet ook nog jarig worden, toch?
Die kan daar minder goed mee omgaan dan Menno denk ik.![]()
Ik heb nieuws voor je, Mummie vd Grafkreek laat Menno vertrekken aankomende donderdag, die grafheks is niet voor niets hoofdredactrice van BB...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
Tanja mag haar kraamtijd tot Donderdag in het huis meemaken en dan mag ze fijn wegNext is zingende, huilende Natte Lie
![]()
wahahahhhhhhhaahahahahah, dat kind doet de raarste dingen met haar smoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
De 23e dacht ik, ze wil vast een speen![]()
Niemand is zo orgineel als jij,quote:
Ik ben ook bang dat Tanja erin blijft. Volledig tegen alle regels in, want ze mag zich afzonderen, ze krijgt dingen die niemand krijgt. Eruit dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, Mummie vd Grafkreek laat Menno vertrekken aankomende donderdag, die grafheks is niet voor niets hoofdredactrice van BB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |