quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Nou met al deze spanning kan ik werkelijk niet omgaan, lijkt me veiliger om te gaan slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Nou met al deze spanning kan ik werkelijk niet omgaan, lijkt me veiliger om te gaan slapen![]()
Ik moet ze dan even uploaden op mijn webspacequote:
Oh god, dat wordt dus niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker
Pas op voor Rob met een dekbedhoes voor hem
Fucking hell, Scanman...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nog steeds wel deze, voor de liefhebber. Speaker op VOLUIT!!!
http://www.xs4all.nl/~sieger/
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh god, dat wordt dus niet slapen vannacht.![]()
Daar ga je toch wel even van uit je dak, of niet danquote:
Ja, van schrik..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ga je toch wel even van uit je dak, of niet dan
Nooit gezien op tv. Jammerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Valt me op dat Ingrid slecht tegen humor kan wanneer ze zelf "het slachtoffer" is, zoals weken geleden met dat onschuldige grapje van Joost en Lieske waar ze ook al kwaad weg liep:
Dat is alweer een uur geleden, Gert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:33 schreef Gert het volgende:
Roel was nog ff chilluh, en ging daarna zoals gewoonlijk als laatste naar bed.
[afbeelding]
Nee, meer in een jointje eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef newsman het volgende:
Ruby heb je trek in een martini?
Raar wijf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Valt me op dat Ingrid slecht tegen humor kan wanneer ze zelf "het slachtoffer" is, zoals weken geleden met dat onschuldige grapje van Joost en Lieske waar ze ook al kwaad weg liep:
[afbeelding]
![]()
O ja joh?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is alweer een uur geleden, Gert.
Time flies when you're having fun.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
De tijd vliégt, met een jointje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |