Stemmen in z'n hoofd en zo ...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eh? Er word niks gezegd beste man.
Doet me denken aan een tijdje terug, toen er een webcam gericht stond op een straat in Amsterdam. Half fok keek naar die streams geloof ik. Zodra er een brommer ofzo voorbij kwam, werd dat even gemeld hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Er rijd een brommer langs.
Dat is die verwekker van de baby... die is aan het oefenen voor een hit and run op die babyquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:19 schreef newsman het volgende:
Er rijd een brommer langs.
Heb de poll zelf gesubmit om een wat beter beeld te krijgen. Maar dit had ik niet verwacht!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
De poll staat ook op het Blog, die staat weer gelinkt op de Talpa site.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er niemand een leuk linkje met een wav file ofzo. Ik heb zin aan een lekker muziekje
Of is dat te veel off topic op een moment als dit?
Dat is niet zo slimquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:18 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dit is al een aantal dagen zo. Een reboot zal niet helpen ... en m'n XP system restore staat uit
nee niet NU!quote:
Heerlijke jazz..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er niemand een leuk linkje met een wav file ofzo. Ik heb zin aan een lekker muziekje
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef ruby het volgende:
Roel gaapt.
Niet van die moeilijke termen zo diep in de nacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet zo slimprobeer dan eventueel een volledige scanup met een antu-spyware tool, of een regscan met Registry mechanic of wat dan ook
Ik heb wel redelijk coole muziek maar dat zijn "USF" bestanden en die kan je alleen lezen via Winamp en een pluginquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Precies, that's my style.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maar![]()
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... jij en Newsman kunnen samen een subgroep beginnen... Nieuws waar je niks aan hebt, maar we vertellen het toch maar![]()
In simpele vorm: Probeer het probleem op te lossenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke termen zo diep in de nacht.
Daarom moeten we er ook het beste van maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.
Bring 'em onquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk coole muziek maar dat zijn "USF" bestanden en die kan je alleen lezen via Winamp en een plugin
Was ook maar een grapje...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat er onwijs veel gebeurt in het huis.
Zou je dat wel doen? Straks mis je nog een heleboel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:27 schreef Snaptnix het volgende:
Nou met al deze spanning kan ik werkelijk niet omgaan, lijkt me veiliger om te gaan slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |