Ik voel nu rellen aan komen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:48 schreef newsman het volgende:
Ik heb nieuws Joost beweegt in bed.
Kom maar opquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
@scanman: De bestanden zijn aan het uploaden, ik had connectie problemen, iig moet je als je winamp hebt het programma "USF.exe" installen en dan kan je de overige bestanden die op mn space staan downloaden en beluisterenhet zijn wat vreemde namen maar dat komt omdat het namen van games zijn, iig is de muziek an sich goed te beluisteren maar ik weet niet precies waar je van houd natuurlijk
Het is een conspiracy!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
Sorry, geintje, ik ga ook een keer streams kijken, liggen ze allemaal te maffen![]()
Ja, maar af en toe beweegt er iemand, dus het is wel de moeite waard om te blijven kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Morwen het volgende:
ALLE BEWONERS, ZENDERS CHECKEN!![]()
Sorry, geintje, ik ga ook een keer streams kijken, liggen ze allemaal te maffen![]()
Het adres is http://members.lycos.nl/bong4002quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Heb nog een (heel kort) filmpje van die Joost en Lieske actie:
ingridschrikken
Ach weljaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef newsman het volgende:
heeeeeeeeeeee Morwen jij hier ???
zo. die keek kwaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
ingridschrikken
Bah was de hele avond niemand op msn ik huilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja![]()
Wie lag er trouwens net met uitzicht "Donker Afrika"? Menno toch?
Ik schrok me ook de pleuris, met het geluid op 10quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
ingridschrikken
Dat is een leuk linkje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:30 schreef BBscanner het volgende:
Via Radio freak heb je toegang tot een aantal internetradio stations!
http://www.radiofreak.nl/internetradio.php
Ik zie tot nu toe alleen maar tetris games enzo...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het adres is http://members.lycos.nl/bong4002
Dus eerst de .exe en dan kan je de overige files luisterener staan er nu al een paar op, de rest komt nog eraan
Omdat het streams zijn Morwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Morwen het volgende:
En waarom hebben we een stream op een helverlichte gang?
Klopt, maar de muziek is bijna CD-kwaliteit en erg goed (vind ik zelf) het zijn geen blie blie deuntjes oidquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie tot nu toe alleen maar tetris games enzo...
Dat meen je nietquote:
Wat heb je op Morwen???quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Zag ik nou net het oog van Bridget knipperen of zie ik dingen die er niet zijn![]()
En wat voor boodschap kreeg je toen door?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Zag ik nou net het oog van Bridget knipperen of zie ik dingen die er niet zijn![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |