eensch met Scanmanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.
Ja Ilona, je blijft maar herhalen en hopen dat iemand reageertquote:
Van mij mogen Tanja en beebje eruit en dan kan BB5 echt beginnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:28 schreef frijo het volgende:
[..]
Ja Ilona, je blijft maar herhalen en hopen dat iemand reageert![]()
![]()
![]()
Ja dat stukje had van mij ook niet gehoeven (de bevalling) en ook die commercie erbij over die baby, walgelijk gewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, geen baby te zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:29 schreef BONG4002 het volgende:
maargoed, het zal er ook mee te maken hebben dat deze keer de streams gratis zijn, dat maakt het natuurlijk wel leuker
Als jij post weet je ook dat het gewoon kut wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:32 schreef frijo het volgende:
Met die hele bevalling een hoop heisa in binnen en buitenland,
net als met spuiten en slikken.
Superoninterreasantetelevisie en er worden nog kamervragen over gesteld ook...
Als de tweede kamer vragen gaat stellen over programma's, weet je gewoon dat het kut word.
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, idd laatste kwartier was goed maar ik denk dat deze week best stevige momenten gaat opleveren zeker met de sancties die nu opgelegd zijn zoals het jacuzzi verbod en het zeer beperkte eten etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de uitzendingen deze week vond ik waardeloos, met uitzondering van het laatste kwartier van de live uitzending.
Is frijo misschien een kloon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij post weet je ook dat het gewoon kut wordt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Morwen ik denk toch aan Mennoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
Tanja mag haar kraamtijd tot Donderdag in het huis meemaken en dan mag ze fijn wegNext is zingende, huilende Natte Lie
![]()
Het ziet er veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, idd laatste kwartier was goed maar ik denk dat deze week best stevige momenten gaat opleveren zeker met de sancties die nu opgelegd zijn zoals het jacuzzi verbod en het zeer beperkte eten etc.
De 23e dacht ik, ze wil vast een speenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Het ziet er veelbelovend uit.
En Ingrid moet ook nog jarig worden, toch?
Die kan daar minder goed mee omgaan dan Menno denk ik.![]()
Ik heb nieuws voor je, Mummie vd Grafkreek laat Menno vertrekken aankomende donderdag, die grafheks is niet voor niets hoofdredactrice van BB...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
Tanja mag haar kraamtijd tot Donderdag in het huis meemaken en dan mag ze fijn wegNext is zingende, huilende Natte Lie
![]()
wahahahhhhhhhaahahahahah, dat kind doet de raarste dingen met haar smoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
De 23e dacht ik, ze wil vast een speen![]()
Niemand is zo orgineel als jij,quote:
Ik ben ook bang dat Tanja erin blijft. Volledig tegen alle regels in, want ze mag zich afzonderen, ze krijgt dingen die niemand krijgt. Eruit dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, Mummie vd Grafkreek laat Menno vertrekken aankomende donderdag, die grafheks is niet voor niets hoofdredactrice van BB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |