Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste gevalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:14 schreef frijo het volgende:
Die kleine van haar is volgens mij gedoemd te mislukken.
Errug zielig hoor
Die Tanja SHow is wel voorbij nu. We zien haar ook maar een paar minuten per 5 uur ofzo.. Dus daar zal het niet aan liggen. Maar om haar gefrustreerd te zien worden als ze steeds niet weg mag lijkt me ook erg leuk. Kijken hoe lang ze het volhoudt tot een vrijwillige exit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:05 schreef ruby het volgende:
[..]
De enige reden waarom ze eventueel zou mogen blijven is omdat ze irritant is.
Dat is dan ook de enige reden. Verder heb ik geen behoefte aan de Big Tanja Show.
Die gooit het kind dan gewoon in een internaat, net als ze met Tanja deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste geval
Dat zal waarschijnlijk ook wel echt nodig zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik denk dat de moeder van Tanja de baby dan wel opvangt in dat uiterste geval
De regie verveelt zich ook (nachtploeg)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:17 schreef newsman het volgende:
Stream 2 een saaie gang met kleren
Ben ik niet met je eens, vond BB4 toch iets erger hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:18 schreef newsman het volgende:
Sorry hummie, ik vind dit de meest saaie BB in jaren, alles is geent op die fuck baby.
*Yawn*.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja snakt naar crack,coke,speed,heroïne en LSD...
Ja nou ja ik kan er niet over oordelen nooit gezienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, vond BB4 toch iets erger hoor![]()
Die heb ik niet eens gevolgd volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja nou ja ik kan er niet over oordelen nooit gezien![]()
Nee, dat je dom aan het blaten bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?
Snak je daar ook naar?
Roel snurkt ik heb 10.000 euro lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens gevolgd volgens mij![]()
*gesnurk hoort van iemand, denkt Roel weer
Wat mij betreft is deze veel erger. Dat ligt niet aan de 9 die nu nog over zijn,maar meer aan het plan van BB om er een "de bevalling" van te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |