Menno deed een vinger voor zijn lippen, Lieske matste hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Lieske had Menno al lang gezien maar niets gezegd
sorry wilde te snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Falco het volgende:
Nummertje klopt niet, maar wel geinig dit
Menno en Lieske zijn de echt de favorieten!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn zogenaamd pissed dat Lieske niet zei dat Menno naast haar lag en gaan haar donderdag nomineren
Ze zoeken nog altijd een nieuwe Linda Blair.... dus wie weetquote:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
Chantal kan ook voor de grap naast 1 van de mannen snachts in bed gaan liggen. Die schrikt zich dood als die s;ochtends wakker wordt naast zo een rotkop.
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Dit levert Menno, de man die bijna alles kan, weer dikke stemmen op.
Kijk en dat waardeer ik aan Menno, hij is net zo geslepen als Rob, Ingrid en sjankwal maar hij zet zich wel steeds overal 200% voor in
denk t 2dequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, Tanja heeft zich weten te beheersen. Of ze bewaart haar wraak tot morgen.
Ik zie in Menno ook wel de winnaar van BB. Zeker nu Hummie hem steeds de underdog maakt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.
Tanja gaat uit zichzelf wel een keer exit.
leuke actie voor Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |