Menno deed een vinger voor zijn lippen, Lieske matste hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
Lieske had Menno al lang gezien maar niets gezegd
sorry wilde te snelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:57 schreef Falco het volgende:
Nummertje klopt niet, maar wel geinig dit
Menno en Lieske zijn de echt de favorieten!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
De meiden zijn zogenaamd pissed dat Lieske niet zei dat Menno naast haar lag en gaan haar donderdag nomineren
Ze zoeken nog altijd een nieuwe Linda Blair.... dus wie weetquote:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
Chantal kan ook voor de grap naast 1 van de mannen snachts in bed gaan liggen. Die schrikt zich dood als die s;ochtends wakker wordt naast zo een rotkop.
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
Dit levert Menno, de man die bijna alles kan, weer dikke stemmen op.
Kijk en dat waardeer ik aan Menno, hij is net zo geslepen als Rob, Ingrid en sjankwal maar hij zet zich wel steeds overal 200% voor in
denk t 2dequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, Tanja heeft zich weten te beheersen. Of ze bewaart haar wraak tot morgen.
Ik zie in Menno ook wel de winnaar van BB. Zeker nu Hummie hem steeds de underdog maakt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Rob of Nathalie (het liefst de laatste) moet eruit, dus dat is alleen maar goed.
Tanja gaat uit zichzelf wel een keer exit.
leuke actie voor Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef Gert het volgende:
Ja ,dan denk je de eerste paar seconden niet dat je in het big brother huis bent, maar dat je weer eens iets heel erg doms hebt gedaan in een kansloze kroeg vannacht.
Nou de polls zeggen iets anders tot nu toe. Dus ik zie het somber in. Maar als hij deze week zichzelf een beetje in de picture speelt, kan het wel eens goed gaan dit keer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie in Menno ook wel de winnaar van BB. Zeker nu Hummie hem steeds de underdog maakt...
want laten we wel wezen, als je verjaardag zo verziekt wor en je staat met dit weer in je zwembroek buiten de sjakoezie schoon te maken .....dat wekt gewoon extra stemmen!
Morgen zegt ze dat zij eruit wilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
Wat dacht je van de wraak van Hummiequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
dit alles alsmede de actie van zojuist kunnen hem flink uit het slob halen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou de polls zeggen iets anders tot nu toe. Dus ik zie het somber in. Maar als hij deze week zichzelf een beetje in de picture speelt, kan het wel eens goed gaan dit keer.
Staat op de Talpa site, de breiwerkjes waren niet allemaal ingeleverd, voedsel achter gehouden en er was van het rantsoen Tanja gegeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef caradoc het volgende:
Weten ze al wat er is achtergehouden, waardoor BB boos is?
Ahrightythankyouquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Staat op de Talpa site, de breiwerkjes waren niet allemaal ingeleverd, voedsel achter gehouden en er was van het rantsoen Tanja gegeten.
En wat nog erger is 1e op de Fok pool!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie staat (*&!(#@*$^_(~&^$#! op de derde plaats op de talpa poll nu
Die staat op de talpa poll als laagste ja. Dus zou heel goed kunnen. Maar Rob is ook bezog met een 'charme offensief'. Dus het blijft spannend denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit alles alsmede de actie van zojuist kunnen hem flink uit het slob halen....
denk dat rob exit is
Ok, eerst Tanja, dan Hummie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat dacht je van de wraak van Hummieomdat ze geen rekening houden met Tanja en de Baby!
Zou je denkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
De boel gaat slapen, dus er valt weinig meer te zeggen helaas
Nee eerst Hummie. Dan zijn ze al lekker over de zeik en dan Tanja er nog eens overheen.quote:
Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee eerst Hummie. Dan zijn ze al lekker over de zeik en dan Tanja er nog eens overheen.
Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef ruby het volgende:
Is dat Tanja in de kamer?
M'n beeld is een beetje donker, vandaar.quote:
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vaag dat Nathalie zo hoog staat.
camera's denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef BaZzY het volgende:
ik hoor allemaal gekke geluiden als ik naar roel kijk via de stream
internet geluiden ofzoiets?
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
Nu isset wachten op de slaapwandelavondturen van Dido.. Heeft iemand haar wellis horen praten in haar slaap?
Zitten die ook op Fokquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Les van Lieske gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat kan die Roel raggen zeg met z'n tandenborstel.
Hmm das sonde. Ik heb 't 1x gezien toen Ingrid en Chantal naar bed gingen en Dido daar al lag. Ze vroeg iets, wat weet ik niet meer en Ingrid zei, jaa ga dat maar ff doen waarop Dido helemaal verbaasd reageerde en die wilde echt uit bed stappen. Daarna zei Chantal, nee nee, ga maar slapen Died. En toen ging ze liggen, heel bizar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.![]()
Hopelijk vinden ze het minder tof om voor veel geld te SMS-en dan om Nathalie gratis in de polls omhoog te helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Dat is de regie die zitten s'nacht altijd space invaders te spelen. Ben het onderhand wel gewend!quote:
hmmm.... misschien ook weer wel waar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |