Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee eerst Hummie. Dan zijn ze al lekker over de zeik en dan Tanja er nog eens overheen.
Roelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef ruby het volgende:
Is dat Tanja in de kamer?
M'n beeld is een beetje donker, vandaar.quote:
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft vaag dat Nathalie zo hoog staat.
camera's denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef BaZzY het volgende:
ik hoor allemaal gekke geluiden als ik naar roel kijk via de stream
internet geluiden ofzoiets?
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:11 schreef arneaux het volgende:
Nu isset wachten op de slaapwandelavondturen van Dido.. Heeft iemand haar wellis horen praten in haar slaap?
Zitten die ook op Fokquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Les van Lieske gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat kan die Roel raggen zeg met z'n tandenborstel.
Hmm das sonde. Ik heb 't 1x gezien toen Ingrid en Chantal naar bed gingen en Dido daar al lag. Ze vroeg iets, wat weet ik niet meer en Ingrid zei, jaa ga dat maar ff doen waarop Dido helemaal verbaasd reageerde en die wilde echt uit bed stappen. Daarna zei Chantal, nee nee, ga maar slapen Died. En toen ging ze liggen, heel bizar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja maar was niet echt goed te volgen omdat ze hun zenders niet om hebben s'nachts.![]()
Hopelijk vinden ze het minder tof om voor veel geld te SMS-en dan om Nathalie gratis in de polls omhoog te helpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn die vrienden van haar, van die Nana Love website.![]()
Dat is de regie die zitten s'nacht altijd space invaders te spelen. Ben het onderhand wel gewend!quote:
hmmm.... misschien ook weer wel waar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee joh, dat tempert Tanja's reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |