Laat me nou toch een keertje...quote:
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn daar dus geen camera's .... en dat is dus de reden dat de bewoners er ook niet meer mogen komen. Maar Tanja mag er onbeperkt zijn blijkbaar, zonder camera's dus. Belachelijk. Ze doet echt helemaal niet meer mee met het programma.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef Foreverblue het volgende:
Rob wil Tanja kelen omdat ze niks doet met haar luie reet:
[afbeelding]
en * just me gaat hapje eten in de stad!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:33 schreef Kokstra het volgende:
Roel pakt nog wat mee van het eten van Rob
Ze nog wel van Linda zijn. Die zat ook gewoon te scheren in bad.quote:
Have fun!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
en * just me gaat hapje eten in de stad!
veel plezier, ik lees het vanavond wel "even" bij
Ja, klopt. Maar er worden geen streams uitgezonden en op tv zul je ook weinig zien van de BB baby. Max. 8 uur in totaal geloof ik (en als de herhalingsuitzendingen meetellen dus maximaal 4 uur).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?
Toen Tanja gisteravond boos wegliep zag je haar eventjes in de babykamer, ze legde Joss op bed en deed haar zender af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?
Alle bewoners teennagels checken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze nog wel van Linda zijn. Die zat ook gewoon te scheren in bad.
quote:
same here.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:42 schreef MissX het volgende:
krijg het koud van naar Mennno kijken
Jij bent ook een windvaantje he. Je wil dat de bewoners gestraft worden, dan weer beloond, dan moet er mosterdgas in de kamers gespoten worden, vervolgens moeten Wipneus & Pim komen. Make up your mind woman!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel best met Menno mee....
Op je verjaardag in je zwembroekje die jaccuzi schoonmaken. Ik vind dat BB hem moet belonen.
Ja precies, valt me weer vies tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef markna het volgende:
maar verder zal niemand ehm ook ff helpen ofzo he
Alvast aan het oefenen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef MissX het volgende:
[..]
ze zit wel hele dag opgesloten in dat kamertje. Echt vreselijk lijkt me dat voor moeder en kind.
Sociale groep he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:47 schreef markna het volgende:
maar verder zal niemand ehm ook ff helpen ofzo he
Ik wil dat de bewoners gestraft worden... Nu wordt alleen Menno gestraft....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij bent ook een windvaantje he. Je wil dat de bewoners gestraft worden, dan weer beloond, dan moet er mosterdgas in de kamers gespoten worden, vervolgens moeten Wipneus & Pim komen. Make up your mind woman!
Pfff, hahaha, ik zou in mn broek pissen van het lachen als BB dat tegen me zou zeggen. Kom op man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Tegen Menno werd in de dbk gezegd dat "onnozelheid de bewoners niet siert" omdat ze niet wisten waarom al die sancties waren. Ondertussen weten ze het nog steeds niet.
Subtiel.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Sanne, ziek word je van een virus, niet van kou. Door te warm kleden keldert je weerstand en word je sneller ziek als je een virusinfectie oploopt. Menno is dus juist heel goed bezig!
Maar ik krijg het toch koud als ik naar hem kijk
Waarom moet een andere bewoner het doen? Als Menno er mee bezig is is dat toch prima?! Taken hoeven toch niet altijd overgenomen te worden? Of verschoven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil dat de bewoners gestraft worden... Nu wordt alleen Menno gestraft....
En ja, ik ben een windvaantje... Wat op het betreffende moment de meeste actie geeft mag wat mij betreft uitgevoerd worden!!
Toen Linda er nog was zou dat drank en Wipneus en Pim zijn, zojuist mochten ze flink gestraft worden. En jep, ik voel mee met Menno. Een andere bewoner had dat schoonmaken ook kunnen doen...
Het komt Roel goed uit natuurlijk, maar gelijk heeft ie wél!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Roel denkt dat ze meer seks willen zienTuuuuurlijk Roel
Ik snap best dat Tanja nog veel moet rusten, maar ik heb haar sinds de geboorte nog geen enkele keer meer echt in de groep zien zitten(behalve de live uitzending).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast hun kind blijven zitten ofzo???
Als ze slaapt kan ze toch gewoon naar de bewoners gaan? Wat een onzin allemaal.
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Tegen Menno werd in de dbk gezegd dat "onnozelheid de bewoners niet siert" omdat ze niet wisten waarom al die sancties waren. Ondertussen weten ze het nog steeds niet.
Normaal gesproken zou het me ook geen reet schelen Arneaux.... maar ik vind het best zielig dat het op z'n verjaardag zo gaat. That's it....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom moet een andere bewoner het doen? Als Menno er mee bezig is is dat toch prima?! Taken hoeven toch niet altijd overgenomen te worden? Of verschoven?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Hadden het niet perse hoeven overnemen. Maar even aanbieden om mee te helpen is ze al teveel moeite.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom moet een andere bewoner het doen? Als Menno er mee bezig is is dat toch prima?! Taken hoeven toch niet altijd overgenomen te worden? Of verschoven?
Ik ook niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoor![]()
Ik denk dat het een optelsom is van diverse zaken, maar een directe aanleiding heb ik niet kunnen ontdekken. Waarom uitgerekend nú?quote:
Oooh, ja ach. Thats BB hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het me ook geen reet schelen Arneaux.... maar ik vind het best zielig dat het op z'n verjaardag zo gaat. That's it....
Er ís ook geen echte reden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoor![]()
Ze heeft geen moer aan "de groep". Die zien haar alleen als bedreiging, doodsbenauwd dat ze er met de pot vandoor gaat. Dat ziet "BB" ook wel. Denk dat ze haar gewoon een beetje verwennen in het kamertje, beetje extra zorg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap best dat Tanja nog veel moet rusten, maar ik heb haar sinds de geboorte nog geen enkele keer meer echt in de groep zien zitten(behalve de live uitzending).
Dat is toch niet normaal. In een thuis-situatie ga je toch ook in de huiskamer zitten om te eten en je kopje koffie/thee te drinken.
In die zin vind ik echt dat BB best eisen mag stellen en het Tanja verbieden om non-stop in die babykamer ze zitten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft geen moer aan "de groep". Die zien haar alleen als bedreiging, doodsbenauwd dat ze er met de pot vandoor gaat. Dat ziet "BB" ook wel. Denk dat ze haar gewoon een beetje verwennen in het kamertje, beetje extra zorg.
Dat dacht Linda ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:00 schreef cuall het volgende:
[..]
het is geen vakantieoord hoor
Het is en blijft BB, OOK VOOR TANJA
![]()
Wat is het trouwensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:00 schreef Skaai het volgende:
Het goedje dat Rob klaarmaakt ziet er ranzig uit
Wortels, rookvlees en...?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Tanja er dan snel uit zal gaan?
...misschien mag je nog wat van Tanja d'r moederkoek !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:04 schreef MissX het volgende:
gatver dat eten van Rob, dan zou ik nog liever niet eten
Natalie en Rob hadden het er vanmiddag over om de corned beef zodanig te bewerken zodat het op gehakt zou lijken....quote:
En tofu dusquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:10 schreef CGJung het volgende:
dit is ech m'n slechte post tot nu toe....
Tanja heeft haar eigen eten.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Zabb het volgende:
Zit Tanja ook niet meer bij het eten, of zie ik dat verkeerd?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee.
Dat Linda ook niet helemaal begreep wat de bedoeling was.
Waarmee ik niet wil suggereren dat Nathalie, de andere die meende dat Tanja gewoon meedeed aan BB, daarom bijvoorbaat kansloos is aanstaande donderdag.
Het rantsoen gaat morgen pas in, nu mag Roel nog met Tanja meedoen en hoeft hij niet op rantsoen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef Aventura het volgende:
Waarom heeft Roel nou pizza?
Roel mocht "meeliften" met Tanja, weet je nog? Zeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef Aventura het volgende:
Ja ok, en ze eet het dus ook in d'r eentje op....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja heeft haar eigen eten.....
Ach ja, het is vrijdag, zit een dagje verkeerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het rantsoen gaat morgen pas in, nu mag Roel nog met Tanja meedoen en hoeft hij niet op rantsoen.
Wat dacht je zelf...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:23 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja ok, en ze eet het dus ook in d'r eentje op....
Tanja doet voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja heeft haar eigen eten.....
Laatste keer: vorige week mocht Tanja iemand aanwijzen die met haar mee mocht eten, met andere woorden, iemand hoefde niet op rantsoen. Na een loting is dat Roel geworden. Dus vandaar de Pizza etc. Het is overigens de laatste dag voor Roel, morgen staat ook hij op rantsoen, omdat de bewoners de weekopdracht niet hebben gehaald. Voor Tanja gelden overigens andere regels, dat heeft te maken met het feit dat ze valt op Antiliaanse mannnen !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:22 schreef Aventura het volgende:
weet je wat het is die Tanjs is gewoon assosiaal want ze is alleen met dr zelf bezig ze houd ook geen rekening met de groep tis alleen ikke ikke ikke . ik wordt scheit ziek van die doos ... oprotten met die tanja ik had haar ook links laten liggen als ik in dat huis zat want het moet wel van twee kanten komen en het zou bijmij een keer over zijn als die aandacht voor haar maar geen aandacht terug naar de groep....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft geen moer aan "de groep". Die zien haar alleen als bedreiging, doodsbenauwd dat ze er met de pot vandoor gaat. Dat ziet "BB" ook wel. Denk dat ze haar gewoon een beetje verwennen in het kamertje, beetje extra zorg.
Ja, maar dat doe je bij voorkeur wel *met* je baby. Die van ons sliepen althans overdag vaak in de kinderwagen in de woonkamer. Het lijkt me afschuwelijk als je kind niet verder mag dan zo'n kamertje, niet eens naar buiten, niet even bij iemand anders op de arm, jasses.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
[. de geboorte nog geen enkele keer meer echt in de groep zien zitten(behalve de live uitzending).
Dat is toch niet normaal. In een thuis-situatie ga je toch ook in de huiskamer zitten om te eten en je kopje koffie/thee te drinken.
Dat weet ik allemaal wel joh, ik had in mijn hoofd dat het zaterdag wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:26 schreef CGJung het volgende:
[..]
Laatste keer: vorige week mocht Tanja iemand aanwijzen die met haar mee mocht eten, met andere woorden, iemand hoefde niet op rantsoen. Na een loting is dat Roel geworden. Dus vandaar de Pizza etc. Het is overigens de laatste dag voor Roel, morgen staat ook hij op rantsoen, omdat de bewoners de weekopdracht niet hebben gehaald. Voor Tanja gelden overigens andere regels, dat heeft te maken met het feit dat ze valt op Antiliaanse mannnen !
![]()
![]()
![]()
ps. kijk je het programma wel?? de streams ?? minimaal de live uitzending?? of de topics op deze site??![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:28 schreef anneja het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je bij voorkeur wel *met* je baby. Die van ons sliepen althans overdag vaak in de kinderwagen in de woonkamer. Het lijkt me afschuwelijk als je kind niet verder mag dan zo'n kamertje, niet eens naar buiten, niet even bij iemand anders op de arm, jasses.
Die kookwekker voor de borstvoeding trouwens. Wat voor prehistorische opleiding heeft die kraamhulp gehad?? Dat gaat echt geheid mis zo.
Dat duurt nog wel even voor ze "bekenden van vreemden onderscheidt".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef Sanne het volgende:
Zou dat kind ook niet hartstikke eenkennig worden als ze zo weinig verschillende gezichten ziet?
Dat wist ik weer niet ! Maar als je "gewoon" maandag t/m vrijdag werkt, dan is het nu voor jou een extra feestje dat het morgen pas zaterdag is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel joh, ik had in mijn hoofd dat het zaterdag was![]()
..of er komt een stripper, speciaal voor Menno z'n verjaardag !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef flugeltje het volgende:
ze moeten weer naar de slaapkamer...
Nu gaan ze dus het eten weghalen en er brood en bonen voor in de plek zetten
RTFS....quote:
ben ik al mee bezig nog niet mee klaar sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
RTFS....
(read the fucking streamverslagen)
Je bent écht schattig.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben ik al mee bezig nog niet mee klaar sorry![]()
En waar de bewoners na tien minuten alweer van besluiten dat ie toch niet haalbaar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:59 schreef regenworm het volgende:
Het is nu te hopen dat ze met een goede weekopdracht komen.
Die hard, zwaar is en leuk voor ons om naar te kijken.
Dan een keiharder sanctie boete van 50.000 euro water en brood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar de bewoners na tien minuten alweer van besluiten dat ie toch niet haalbaar is![]()
Ik denk dat het in het prille begin niet zo erg is, maar buitenlucht en zonlicht zijn nu al wel belangrijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef Sanne het volgende:
Zou dat kind ook niet hartstikke eenkennig worden als ze zo weinig verschillende gezichten ziet?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Sowiezo zijn zometeen alle slingers en ballonnen weg....
Verder ben ik erg benieuwd wat er allemaal nog meer uitgehaald gaat worden.
en Rob die mag het bord onthullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:11 schreef MissX het volgende:
Ik hoop op een feestje met een bord waarop menno ze nominatie is ingetrokken
Doen wij toch ook hier over de bewoners? We zijn ook achterbaks...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat weer een achterbakse gasten bij elkaar. Nu Tanja er niet bij is haar weer samen zwart zitten te maken. Sjankwal heeft de meeste lol, en zal je zien, dat die weer gewoon met Tanja gaat lopen slijmen.![]()
![]()
Wat een walgelijk achterbaks stel bij elkaar.
Ik ben al bezig met bedenken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ze lezen echt hier mee. Eten nu ook weggehaald.
Wat kunnen we nog meer verzinnen hier?
Ze halen 't lang niet bij Tanja hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat weer een achterbakse gasten bij elkaar. Nu Tanja er niet bij is haar weer samen zwart zitten te maken. Sjankwal heeft de meeste lol, en zal je zien, dat die weer gewoon met Tanja gaat lopen slijmen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ja kunst Tanja is er gewoon nooit meer en ze mogen NIET in de babykamer komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Chantal en Tanja weghalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
make-up , sigarettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
BB is Flugeltje aan het fucken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
Flugeltje je had het goed, alleen maar brood![]()
geen flauw idee maar het is allemaal erg kinderlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Wat hebben ze precies gedaan dat ze nu 'straf' hebben?
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....quote:
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braafquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
make-up valt meer onder kleding e.d., maar dat rookwaar zelfs onder een rantsoen viel heb ik nooit gesnaptquote:
ze loopt nog niet te flippen valt nog mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Tanja d'r eten ook weggehaald.
De reactie van bepaalde mensen als de make up weg is, wil ik echt zien. Volgens mij flippen ze dan nog meer dan over het eten.quote:
da's wel een goede redenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braaf![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef versabommie het volgende:
ik vind een noodrantsoen nood als dat betekend dat ze ook geen warm water meer hebben en de verwarming ook niet werkt!
ik denk dat Ralph vanavond terug komt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
je brengt goeie inspiratiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....
Echt humor![]()
Alleen de shoarma die ze nu wilde eten, toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Tanja d'r eten ook weggehaald.
Survivallen in Aalsmeerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef MaLo het volgende:
Avond!
Mijn voorstel:
Banken en luie stoelen ook weg, alleen nog maar de harde keukenstoeltjes om op te zitten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ik denk dat Ralph vanavond terug komt!![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee maar het is allemaal erg kinderlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat van dat warme water heb ik vanmiddag ook al eens aangedragen...
Maar het kán nog, ze hebben de kranen nog niet getest...
Zit ze niet al in de dbk ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze loopt nog niet te flippen valt nog mee.
Zal straks nog wel komen.
Jep... dat spontaan de schuifdeuren in de tuin al opengaan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef Taurus het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als de eerstvolgende keer dat Tan gaat bleren dat ze eruit wil ze haar ook gewoon laten gaan, aangezien 't kind nu toch al geboren is.. hihihi![]()
Ik vond het ook goed van Lieske.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef k_i_m het volgende:
En Lieske doet het niet na, want die vind het niet leuk. Goedzo Lies!.
Wij (Fok!) denken dat BB de bewoners een beetje wil gaan fucken (gekmaken) door tric trac af te pakken de bal in te nemen en de jacuzzi te verbieden het eten af te pakken etc....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...quote:
Ja Lieske en Nathalie zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef MissX het volgende:
[..]
De reactie van bepaalde mensen als de make up weg is, wil ik echt zien. Volgens mij flippen ze dan nog meer dan over het eten.
geen probleemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Mijn geluid is niet al te best trouwens..meer mensen?
mn beelden staan stil en geluid wazigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
ja, staat echt hard hier. Als ik er iets anders doorheen krijg. Val ik ongeveer van me stoel af. Maar de bitrate (ofzo iets) is ook al gehalveerd deze week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
De laatste nominatie's NU op hun televisiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Dan willen we wel bewijsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...
Ook haar brood, sla tomatenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alleen de shoarma die ze nu wilde eten, toch?
Het is niet leuk je merkt toch dat ze het geen reet kan schelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
nee het is juist leuk, kijken hoever je kunt gaan. Rob was net al aan het dreigen dat hij een plan had als het noodrantsoen morgen niks is.
Ja en nu denk jij dat je almachtig bent en gaan ze BB opeens volkomen verzieken voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....
Echt humor![]()
"Remember 25-09-2005" - actie ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
Echt een gedenkwaardige verjaardag voor Menno.![]()
pas maar op straks heb je koud water.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik ff in bad voor zometeen hier ook wat sancties volgen omdat flugelmannetje niet achter de computer mag....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...
Bruin brood en melk is heel gezond hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef svann het volgende:
Tanja kan echt niet op rantsoen in de week na de bevalling, die moet juist extra goed eten nu.
Ook vanwege de borstvoeding.
een week lang geen zeep, shampoo en haarlakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef MissX het volgende:
Ingrid is nu bang dat de toilletspullen worden afgepakt, please BB ga dat ook doen.
Had ik ook al aan gedacht. Maar om dan de hele groep aan te pakken? Neuh.quote:
Bij mij ook, was gewoon in de slaapkamer blijven liggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef scanman01 het volgende:
BB wil duidelijk oorlog.
Als ik er had gezeten hadden ze die kunnen krijgen
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Ze mogen achteraf wel over nominaties praten, vooraf niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat de keyissue toch het lullen over de nominaties is... Er werd tijdens het nomineren steeds weer op hun hart gedrukt dat er NIET over gesproken mocht worden...
eventjes geduld hebben, komt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet leuk je merkt toch dat ze het geen reet kan schelen.
De boosheid is voor even ik denk dat je heel ver moet gaan voor er echt actie komt.
Wel zeep en shampoo, maar geen tuttelspullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Baby in huis? Die woont in een kamer 'verderop' hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel weg![]()
maar zeep en shampoo zal niet gaan. Met een baby in huis moet er echt hygiene zijn.
Eugh ja. Het kind moet er al haar voedingsstoffen uithalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet toch wel voldoende eten voor de borstvoeding? misschien niet luxe maar wel genoeg
Totaal met je eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
hij lijkt eerder een zwerver dan een vakantieganger hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Kan Joost niet effe een T-shirt aantrekken?
Het is geen vakantiekamp.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
idd, als BB kloten zou hebben ( en volgens mij heeft hummie kloten tot aan d'r knieen) geven ze nu gelijk een vette sanctie eroverheen Bedden inleveren ofzo !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Zie je wel, ze trekken zich niks aan van BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Daar kan zij ook niets aan doen he? Dat is in opdracht van de arbeidsinspectie. Ze was er zelf ook kapot van. Dus wie moet er dan normaal doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja kunst Tanja is er gewoon nooit meer en ze mogen NIET in de babykamer komen.
Mogen ze haar naam soms ook niet meer noemen, doe normaal
Inderdaad. Tanja op water en brood kan nu echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet toch wel voldoende eten voor de borstvoeding? misschien niet luxe maar wel genoeg
Dit kan een voorbode zijn op zaken die komen gaan....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Hebben sex op het toilet...quote:
Aah jawel joh kan best, 'n heleboel moeders moeten 't doen met minder, bovendien zal het verminderde aantal sigaretten wel een goede compensatie vormen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad. Tanja op water en brood kan nu echt niet.
3 boterhammetjes en pak melkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze mogen wel roken, maar er is geen shag meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef Chica87 het volgende:
Wat mogen ze nou allemaal niet meer? Ik hoor ze zeuren over roken?
Tanja mag van mij een ding en dat is naar Huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het wordt er alleen maar zielige erop, het kan echt niet zo zijn dat er door BB is leuks wordt verzonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit kan een voorbode zijn op zaken die komen gaan....
De reaktie van de bewoners is tot nu toe erg gelaten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef svann het volgende:
Volgende topik moet heten: Hummie strikes back.
Of 'de oorlog is begonnen', ligt een beetje aan hun reaktie.
Ze zijn genoeg verwend... Nu ff uitknijpen... psychologische oorlogvoering kan beginnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef APK het volgende:
Vreemd genoeg stond ik altijd aan de kant van de bewoners, maar ik vermaak mij nu prima.
Met het gevaar voor BB dat ze deze strijd gaan verliezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De reaktie van de bewoners is tot nu toe erg gelaten...
Denk dat het erg lang duurt, voordat ze zich tegen BB keren. Omdat ze eigenlijk allemaal toch wel eindwinnaar willen worden.
Wat natuurlijk jammer is, als groep kan je echt een vuist maken.
En het zou leuke beelden opleveren
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
ER IS GEEN WC PAPIER!!!!!
There is a GOD after-all!
Helemaal mee eens. Tanja gedraagt zich wel als een bikkel, maar ik vind het niet meer dan normaal als ze nu een beetje verwend wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:52 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben geen Tanja-fan, maar toch vind ik het zielig dat een vrouwtje dat net bevallen is, geen hulp krijgt bij het bereiden van haar maaltijd.
Niemand vraagt haar of ze soms kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |