quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ze lezen echt hier mee. Eten nu ook weggehaald.
Ja kunst Tanja is er gewoon nooit meer en ze mogen NIET in de babykamer komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat weer een achterbakse gasten bij elkaar. Nu Tanja er niet bij is haar weer samen zwart zitten te maken. Sjankwal heeft de meeste lol, en zal je zien, dat die weer gewoon met Tanja gaat lopen slijmen.![]()
![]()
Wat een walgelijk achterbaks stel bij elkaar.
Chantal en Tanja weghalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Wat kunnen we nog meer verzinnen hier?
make-up , sigarettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Wat kunnen we nog meer verzinnen hier?
BB is Flugeltje aan het fucken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:13 schreef cuall het volgende:
Flugeltje je had het goed, alleen maar brood![]()
geen flauw idee maar het is allemaal erg kinderlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Wat hebben ze precies gedaan dat ze nu 'straf' hebben?
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....quote:
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braafquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
make-up valt meer onder kleding e.d., maar dat rookwaar zelfs onder een rantsoen viel heb ik nooit gesnaptquote:
ze loopt nog niet te flippen valt nog mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Tanja d'r eten ook weggehaald.
De reactie van bepaalde mensen als de make up weg is, wil ik echt zien. Volgens mij flippen ze dan nog meer dan over het eten.quote:
da's wel een goede redenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braaf![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef versabommie het volgende:
ik vind een noodrantsoen nood als dat betekend dat ze ook geen warm water meer hebben en de verwarming ook niet werkt!
ik denk dat Ralph vanavond terug komt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
je brengt goeie inspiratiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
Echt humor![]()
Alleen de shoarma die ze nu wilde eten, toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Tanja d'r eten ook weggehaald.
Survivallen in Aalsmeerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef MaLo het volgende:
Avond!
Mijn voorstel:
Banken en luie stoelen ook weg, alleen nog maar de harde keukenstoeltjes om op te zitten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ik denk dat Ralph vanavond terug komt!![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee maar het is allemaal erg kinderlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat van dat warme water heb ik vanmiddag ook al eens aangedragen...
Maar het kán nog, ze hebben de kranen nog niet getest...
Zit ze niet al in de dbk ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze loopt nog niet te flippen valt nog mee.
Zal straks nog wel komen.
Jep... dat spontaan de schuifdeuren in de tuin al opengaan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef Taurus het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als de eerstvolgende keer dat Tan gaat bleren dat ze eruit wil ze haar ook gewoon laten gaan, aangezien 't kind nu toch al geboren is.. hihihi![]()
Ik vond het ook goed van Lieske.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef k_i_m het volgende:
En Lieske doet het niet na, want die vind het niet leuk. Goedzo Lies!.
Wij (Fok!) denken dat BB de bewoners een beetje wil gaan fucken (gekmaken) door tric trac af te pakken de bal in te nemen en de jacuzzi te verbieden het eten af te pakken etc....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...quote:
Ja Lieske en Nathalie zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef MissX het volgende:
[..]
De reactie van bepaalde mensen als de make up weg is, wil ik echt zien. Volgens mij flippen ze dan nog meer dan over het eten.
geen probleemquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Mijn geluid is niet al te best trouwens..meer mensen?
mn beelden staan stil en geluid wazigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Mijn geluid is niet al te best trouwens..meer mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |