..of er komt een stripper, speciaal voor Menno z'n verjaardag !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef flugeltje het volgende:
ze moeten weer naar de slaapkamer...
Nu gaan ze dus het eten weghalen en er brood en bonen voor in de plek zetten
RTFS....quote:
ben ik al mee bezig nog niet mee klaar sorryquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
RTFS....
(read the fucking streamverslagen)
Je bent écht schattig.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
ben ik al mee bezig nog niet mee klaar sorry![]()
En waar de bewoners na tien minuten alweer van besluiten dat ie toch niet haalbaar isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:59 schreef regenworm het volgende:
Het is nu te hopen dat ze met een goede weekopdracht komen.
Die hard, zwaar is en leuk voor ons om naar te kijken.
Dan een keiharder sanctie boete van 50.000 euro water en brood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar de bewoners na tien minuten alweer van besluiten dat ie toch niet haalbaar is![]()
Ik denk dat het in het prille begin niet zo erg is, maar buitenlucht en zonlicht zijn nu al wel belangrijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef Sanne het volgende:
Zou dat kind ook niet hartstikke eenkennig worden als ze zo weinig verschillende gezichten ziet?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Sowiezo zijn zometeen alle slingers en ballonnen weg....
Verder ben ik erg benieuwd wat er allemaal nog meer uitgehaald gaat worden.
en Rob die mag het bord onthullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:11 schreef MissX het volgende:
Ik hoop op een feestje met een bord waarop menno ze nominatie is ingetrokken
Doen wij toch ook hier over de bewoners? We zijn ook achterbaks...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat weer een achterbakse gasten bij elkaar. Nu Tanja er niet bij is haar weer samen zwart zitten te maken. Sjankwal heeft de meeste lol, en zal je zien, dat die weer gewoon met Tanja gaat lopen slijmen.![]()
![]()
Wat een walgelijk achterbaks stel bij elkaar.
Ik ben al bezig met bedenken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ze lezen echt hier mee. Eten nu ook weggehaald.
Wat kunnen we nog meer verzinnen hier?
Ze halen 't lang niet bij Tanja hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat weer een achterbakse gasten bij elkaar. Nu Tanja er niet bij is haar weer samen zwart zitten te maken. Sjankwal heeft de meeste lol, en zal je zien, dat die weer gewoon met Tanja gaat lopen slijmen.![]()
![]()
Wat een walgelijk achterbaks stel bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |