geen flauw idee maar het is allemaal erg kinderlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Wat hebben ze precies gedaan dat ze nu 'straf' hebben?
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....quote:
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braafquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef D.Rose het volgende:
Wat hebben ze precies gedaan dat ze nu 'straf' hebben?
make-up valt meer onder kleding e.d., maar dat rookwaar zelfs onder een rantsoen viel heb ik nooit gesnaptquote:
ze loopt nog niet te flippen valt nog mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben Tanja d'r eten ook weggehaald.
De reactie van bepaalde mensen als de make up weg is, wil ik echt zien. Volgens mij flippen ze dan nog meer dan over het eten.quote:
da's wel een goede redenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Volstrekt onduidelijk, volgens mij zijn ze gewoon te braaf![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef versabommie het volgende:
ik vind een noodrantsoen nood als dat betekend dat ze ook geen warm water meer hebben en de verwarming ook niet werkt!
ik denk dat Ralph vanavond terug komt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
je brengt goeie inspiratiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
Echt humor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |