Nou vooruit, een beetje dan. Maar ik zie vooral voortdurend mensen in beeld lopen die keurig doen wat Big Brother hun heeft opgedragen.quote:
Dat was gewoon weer zo'n promotiemiddel van BB. Er is niets. En als er wel iets is dan is het vast iets als "Chantal is een tijdje pot geweest" of "Tanja had al een abortus achter de rug". Who cares.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik heb Chantal nog niets horen zeggen? t Geheim van Tanja? Ik bedoel de baby was nou niet echt geheim? Lieske?
Er moeten gewoon nog dingen zijn, alle gesprekken zijn tot noch toe ZO oppervlakkig geweest.
Waarom ga jij niet gewoon in Notepad postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:03 schreef Inca het volgende:
dido gatver nu heb ik dat gore water in me laars
je zat er net met je kont in mutzzzzzzzz
Correctie: "hoffelijke Rob" zei diequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef schatje het volgende:
Roel: "Waarom neemt Rob het niet van een van de dames over?".
wrom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet gewoon in Notepad posten
Hoop ik ook ja. Tanja niet, want die staat er toch al buiten en die zie je iedere 4 uur maar 5 minuten, maar de rest van de bewoners die echt met BB meedoen wel. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Tanja er nog in zit. Wanneer bonjouren ze die er gewoon even uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Alle bewoners die zichzelf afzetten tegen BB.... Als één front....
Ik denk dat ik hem een SMS'je cadeau doe voor z'n verjaardagquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef Kinga het volgende:
Wat een kut verjaardag heeft die jongen
Rob zijn houten poot gaat rotten van waterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:15 schreef schatje het volgende:
Roel: "Waarom neemt Rob het niet van een van de dames over?".
Ik vind Tanja sinds de geboorte geen echte BB bewoner meer. Dus het zou wel heel erg onterecht zijn als ze zou winnen. Ze ligt vast op bed gewoon lekker te lezen of te soezelen met de baby.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Hoop ik ook ja. Tanja niet, want die staat er toch al buiten en die zie je iedere 4 uur maar 5 minuten, maar de rest van de bewoners die echt met BB meedoen wel. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Tanja er nog in zit. Wanneer bonjouren ze die er gewoon even uit?
Volgens mij is het voor Roel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Menno nu een pizza en een fles cola voor zijn verjaardag gekregen? Poepoeh.
Waarom zit die er nog in eigenlijk? Ze duikt maar een paar minuten per dag op. Als ze op een gegeven moment niet meer komt, valt het niemand op. Ze is eigenlijk al weg, maar het moet alleen nog even officieel worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus zo lopen weer te zeiken op Tanjaze is net bevallen hoor
Veel gezeik is goed gezeikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus zo lopen weer te zeiken op Tanjaze is net bevallen hoor
Nee Roel, maar hij zou het aan Menno kunnen geven als kado.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Menno nu een pizza en een fles cola voor zijn verjaardag gekregen? Poepoeh.
3e dag Gert, dé zwaarste dag na de bevallingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb Tanja zelfs de hele dag nog niet gezien.
Minstens een uur of twee gestreamd. plus nog enkele uren met het geluid op de achtergrond.
Met lekker eten enzo...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Tanja sinds de geboorte geen echte BB bewoner meer. Dus het zou wel heel erg onterecht zijn als ze zou winnen. Ze ligt vast op bed gewoon lekker te lezen of te soezelen met de baby.
Hij mocht 'gezellig' mee-eten met Tanja, remember?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN RANTSOEN?! Waar is BB in godsnaam mee bezig...?
Ja je hebt gelijk, is eigenlijk de schuld van die pennenlikkers die de wet zo letterlijk mogelijk uitleggen. Het is een wet tegen kinderarbeid, dit kan je never nooit kinderarbeid noemen natuurlijk. Maar goed. Niet Tanja's schuld, die vindt het zelf ook zwaar kut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat ligt niet aan Tanja maar aan de arbeidsinspectie Isa want als de mensen er op bezoek mochten hoorde ze wat meer bij de groep.
Roel mag al de hele week voorzichzelf bestellen, vandaag is het trouwens voor het laatst, morgen doetie gewoon weer mee met de anderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN RANTSOEN?! Waar is BB in godsnaam mee bezig...?
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zou dat kind ook niet de hele tijd alleen laten hooren als het te erg word zal BB wel ingrijpen denk ik?
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb Tanja zelfs de hele dag nog niet gezien.
Minstens een uur of twee gestreamd. plus nog enkele uren met het geluid op de achtergrond.
En meteen een batterijwissel... Hahaha...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Rob begon te fluisteren en het geluid ging weg....
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast hun kind blijven zitten ofzo???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zat
Nou ja lekker naar haar kindje, ze zit wel hele dag opgesloten in dat kamertje. Echt vreselijk lijkt me dat voor moeder en kind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.
Ja wat een volgzaam groepje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou vooruit, een beetje dan. Maar ik zie vooral voortdurend mensen in beeld lopen die keurig doen wat Big Brother hun heeft opgedragen.
Klopt Scan..... Tanja kan gewoon in de huiskamer als Joss slaapt....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast haar kind blijven zitten ofzo???
Als ze slaapt kan ze toch gewoon naar de bewoners gaan? Wat een onzin allemaal.
Nou ja, je hoeft niet 24 uur per dag naast de baby te zitten natuurlijk. Baby's slapen ook wel eens. Best veel zelfs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef just me het volgende:
Tanja hoort gewoon nu bij haar kind, simpel zat
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon een enkel treinkaartje en weg ermee.
Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En meteen een batterijwissel... Hahaha...
BB vindt Flugel lief blijkbaar....![]()
Alleen zijn daar dus geen camera's .... en dat is dus de reden dat de bewoners er ook niet meer mogen komen. Maar Tanja mag er onbeperkt zijn blijkbaar, zonder camera's dus. Belachelijk. Ze doet echt helemaal niet meer mee met het programma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ja lekker naar haar kindje, ze zit wel hele dag opgesloten in dat kamertje. Echt vreselijk lijkt me dat voor moeder en kind.
Ach.. jij mag het onzin vinden hoor dat is jouw goed recht! Er zijn zat moeders die gewoon 8 dagen op bed blijven liggen met het kindje bij zich.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kind slaapt toch! Denk je dat alle moeders non stop naast hun kind blijven zitten ofzo???
Als ze slaapt kan ze toch gewoon naar de bewoners gaan? Wat een onzin allemaal.
Wat ook volkomen logisch is, ik neem haar niets kwalijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ze duikt even op om te roken... kletsts dan wat (wat ook wel in de uitzending zal zitten) en gaat dan weer lekker naar haar kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |