Helemaal mee eens. Menno mocht al niet meer zichzelf zijn ... en nu gaan ze zelf even lopen bepalen wat ze wel en niet aan mogen qua kleding. Het wordt steeds gekker. Helaas kun je weinig doen, of je moet het met de hele groep doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.
Als ik de bewoners was bleef ik de rest van de dag fluitenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef flugeltje het volgende:
En BB, laat dat gefluit en gezang AJB stoppen!!!!
Ach ze worden gewoon even gefucked.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.
Misschien is BB gewoon aan het testen hoe ver ze kunnen gaan....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Menno mocht al niet meer zichzelf zijn ... en nu gaan ze zelf even lopen bepalen wat ze wel en niet aan mogen qua kleding. Het wordt steeds gekker. Helaas kun je weinig doen, of je moet het met de hele groep doen.
Oh, ik vind de sancties/maatregelenopschudding prima hoor! Is weer eens wat anders en is goed voor het groepsgevoel tégen BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Het is idd geen opvoedprogramma, maar ze mogen wél wat opschudding veroorzaken wat mij betreft.....
Ik denk het wél.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...
Zeker weten. BB heeft zelf het programma verknald en nu proberen ze via deze trieste actie leven in het huis te krijgen. Ik hoop echt dat ze daar niet ingaan trappen... en als ze echt geen keuze meer hebben, moeten ze gewoon met z'n allen zorgen dat er niets interessants meer gebeurt wat ze kunnen uitzenden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zeg
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zeg
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo nodig Tanja nu weer hier bij moet betrekken, maar: ze zeuren dus ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ach ze worden gewoon even gefucked.
En persoonlijk vind ik het wel leuk nadat de o zo sociale groep gister even collectief de kersverse moeder ging bashen. Doodsbang dat Tanja te populair is. Ze moest niet zeuren want dat hoorde bij het spel etc. Nou nu tijd voor hun om niet te zeuren want dit is het spel.![]()
Overigens Scan, hoop ik op dezelfde reactie waar jij op hoopt. Alle bewoners die zichzelf afzetten tegen BB.... Als één front....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. BB heeft zelf het programma verknald en nu proberen ze via deze trieste actie leven in het huis te krijgen. Ik hoop echt dat ze daar niet ingaan trappen... en als ze echt geen keuze meer hebben, moeten ze gewoon met z'n allen zorgen dat er niets interessants meer gebeurt wat ze kunnen uitzenden.
Klopt. Als ze maar IETS kunnen doen zijn ze al blij, en dat is logisch. Nu is BB gewoon niet slim bezig door die spelletjes ook nog eens weg te halen want dan gaat men helemaal vroeg naar bed. Ze zijn nu echtwel tegen elkaar uitgeluld hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk het wél.
Ze hebben weer iets te doen. Dit helpt tegen de lamlendigheid.
Tevens vinden schaapjes het prettig, als de herder ze in het gareel houdt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepakt
"En persoonlijk vind ik het wel leuk..."quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo nodig Tanja nu weer hier bij moet betrekken,
Wel. Plus ze zijn verontwaardigd.quote:maar: ze zeuren dus ook niet.
Schrijf jij nou maar lekker over bewoners ipv fokkers. Lijkt me veel beter voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben Lieske haar sjaaltje afgepakt
Nou ik heb Chantal nog niets horen zeggen? t Geheim van Tanja? Ik bedoel de baby was nou niet echt geheim? Lieske?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Isabeau het volgende:
arneaux...ik denk dat er geen echte geheimen meer zijnop Roel's geldpotje na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |