Moet je niet op rekenen. Deze groep is over de helft en kun je niet meer vervangen. Als de bewoners met z'n allen in actie komen, zoals in Denemarken, trekt BB altijd aan het kortste einde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:55 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hahaha... voor hen toch 10 anderen? niet luisteren? Hup, dan opgeflikkerd... zo moeilijk is dat toch niet? DE STEM hoeft er maar één keer mee te dreigen en hup... ze staan weer in gareel.
Die zijn veel te mieterig om wat te ondernemen, durven echt niks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je niet op rekenen. Deze groep is over de helft en kun je niet meer vervangen. Als de bewoners met z'n allen in actie komen, zoals in Denemarken, trekt BB altijd aan het kortste einde.
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merkenquote:
Hun houding. Ze zijn àltijd verontwaardigd. Zij hebben recht òp. etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat ze nu moeten 'leren'
Ze moesten zichzelf zijn en BB heeft gewoon een stel arrogante jonge mensen gekozen voor hun BB show. Vervolgens geeft BB ze een jacuzzi en een heel erg mooi huis en schoonheidsbehandelingen etc. Dus ik zie niet in wat de bewoners verkeerd doen.
+ Chantal verbieden te gna gna gna-enquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:57 schreef APK het volgende:
Ze zijn nog steeds veel te vrolijk.
Effe wachten tot iemand fluit of zingt: Beste bewoners, het is vanaf nu verboden te fluiten en te zingen, daar kunnen de zenders niet tegen.
Sanctie 250¤ per keer.![]()
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merken
.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het schitterend dat ze er zo vrolijk onder blijven!!
We klagen hier steeds dat ze zo negatief zijn en nu zijn ze dat eens niet is het weer niet goed.
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef Rica het volgende:
Hun houding. Ze zijn àltijd verontwaardigd. Zij hebben recht òp. etc.
Dat maakt niet uit. Zolang je maar niet ziet dat ze balen. Dat is DE manier. Aanpakken die idioten van Bg Brother.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zouden ze écht vrolijk zijn? Ik geloof er niks van...
zo wordt het alleen maar leuker natuurliijk....Zou BB dit accepteren?.. doel is volgens mij de bewoners op de kast te jagen... maar de bewoners zijn niet echt onder de indruk nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook DE manier. Gewoon lekker doen alsof er niets aan de hand is. BB hoopt natuurlijk dat ze kwaad worden en zitten flink te balen als ze NIETS laten merken
Wat zit jij de bewoners allemaal opeens te verdedigen zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Zolang je maar niet ziet dat ze balen. Dat is DE manier. Aanpakken die idioten van Bg Brother.
Het is idd geen opvoedprogramma, maar ze mogen wél wat opschudding veroorzaken wat mij betreft.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Bigbrother is geen opvoedprogramma zoals we er tegenwoordig 100 hebben op tv. BB wilde graag dat de bewoners zichzelf zijn. En zo zijn ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |