Oooh, ja ach. Thats BB hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het me ook geen reet schelen Arneaux.... maar ik vind het best zielig dat het op z'n verjaardag zo gaat. That's it....
Er ís ook geen echte reden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet hoor![]()
Ze heeft geen moer aan "de groep". Die zien haar alleen als bedreiging, doodsbenauwd dat ze er met de pot vandoor gaat. Dat ziet "BB" ook wel. Denk dat ze haar gewoon een beetje verwennen in het kamertje, beetje extra zorg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap best dat Tanja nog veel moet rusten, maar ik heb haar sinds de geboorte nog geen enkele keer meer echt in de groep zien zitten(behalve de live uitzending).
Dat is toch niet normaal. In een thuis-situatie ga je toch ook in de huiskamer zitten om te eten en je kopje koffie/thee te drinken.
In die zin vind ik echt dat BB best eisen mag stellen en het Tanja verbieden om non-stop in die babykamer ze zitten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft geen moer aan "de groep". Die zien haar alleen als bedreiging, doodsbenauwd dat ze er met de pot vandoor gaat. Dat ziet "BB" ook wel. Denk dat ze haar gewoon een beetje verwennen in het kamertje, beetje extra zorg.
Dat dacht Linda ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:00 schreef cuall het volgende:
[..]
het is geen vakantieoord hoor
Het is en blijft BB, OOK VOOR TANJA
![]()
Wat is het trouwensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:00 schreef Skaai het volgende:
Het goedje dat Rob klaarmaakt ziet er ranzig uit
Wortels, rookvlees en...?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Tanja er dan snel uit zal gaan?
...misschien mag je nog wat van Tanja d'r moederkoek !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:04 schreef MissX het volgende:
gatver dat eten van Rob, dan zou ik nog liever niet eten
Natalie en Rob hadden het er vanmiddag over om de corned beef zodanig te bewerken zodat het op gehakt zou lijken....quote:
En tofu dusquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:10 schreef CGJung het volgende:
dit is ech m'n slechte post tot nu toe....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |