Bij mij ook, was gewoon in de slaapkamer blijven liggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef scanman01 het volgende:
BB wil duidelijk oorlog.
Als ik er had gezeten hadden ze die kunnen krijgen
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Ze mogen achteraf wel over nominaties praten, vooraf niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat de keyissue toch het lullen over de nominaties is... Er werd tijdens het nomineren steeds weer op hun hart gedrukt dat er NIET over gesproken mocht worden...
eventjes geduld hebben, komt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet leuk je merkt toch dat ze het geen reet kan schelen.
De boosheid is voor even ik denk dat je heel ver moet gaan voor er echt actie komt.
Wel zeep en shampoo, maar geen tuttelspullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Baby in huis? Die woont in een kamer 'verderop' hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel weg![]()
maar zeep en shampoo zal niet gaan. Met een baby in huis moet er echt hygiene zijn.
Eugh ja. Het kind moet er al haar voedingsstoffen uithalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet toch wel voldoende eten voor de borstvoeding? misschien niet luxe maar wel genoeg
Totaal met je eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
hij lijkt eerder een zwerver dan een vakantieganger hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Kan Joost niet effe een T-shirt aantrekken?
Het is geen vakantiekamp.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |