Laat me nou toch een keertje...quote:
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn daar dus geen camera's .... en dat is dus de reden dat de bewoners er ook niet meer mogen komen. Maar Tanja mag er onbeperkt zijn blijkbaar, zonder camera's dus. Belachelijk. Ze doet echt helemaal niet meer mee met het programma.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:32 schreef Foreverblue het volgende:
Rob wil Tanja kelen omdat ze niks doet met haar luie reet:
[afbeelding]
en * just me gaat hapje eten in de stad!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:33 schreef Kokstra het volgende:
Roel pakt nog wat mee van het eten van Rob
Ze nog wel van Linda zijn. Die zat ook gewoon te scheren in bad.quote:
Have fun!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
en * just me gaat hapje eten in de stad!
veel plezier, ik lees het vanavond wel "even" bij
Ja, klopt. Maar er worden geen streams uitgezonden en op tv zul je ook weinig zien van de BB baby. Max. 8 uur in totaal geloof ik (en als de herhalingsuitzendingen meetellen dus maximaal 4 uur).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?
Toen Tanja gisteravond boos wegliep zag je haar eventjes in de babykamer, ze legde Joss op bed en deed haar zender af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij hangen daar wel camera's hoor, en achter die ramen toch ook?
Alle bewoners teennagels checken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze nog wel van Linda zijn. Die zat ook gewoon te scheren in bad.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |