ja, staat echt hard hier. Als ik er iets anders doorheen krijg. Val ik ongeveer van me stoel af. Maar de bitrate (ofzo iets) is ook al gehalveerd deze week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Mijn geluid is niet al te best trouwens..meer mensen?
De laatste nominatie's NU op hun televisiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ze lezen echt hier mee. Eten nu ook weggehaald.
Wat kunnen we nog meer verzinnen hier?
Dan willen we wel bewijsquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...
Ook haar brood, sla tomatenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Alleen de shoarma die ze nu wilde eten, toch?
Het is niet leuk je merkt toch dat ze het geen reet kan schelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
nee het is juist leuk, kijken hoever je kunt gaan. Rob was net al aan het dreigen dat hij een plan had als het noodrantsoen morgen niks is.
Ja en nu denk jij dat je almachtig bent en gaan ze BB opeens volkomen verzieken voor jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
Nope, precies andersom... Flugeltje fuckt BB....
Ze hebben vandaag vrijwel alles nog van me overgenomen.
Echt humor![]()
"Remember 25-09-2005" - actie ???quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef CartWOman het volgende:
Echt een gedenkwaardige verjaardag voor Menno.![]()
pas maar op straks heb je koud water.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik ff in bad voor zometeen hier ook wat sancties volgen omdat flugelmannetje niet achter de computer mag....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als er nu morgen ook nog een kratje bruine bonen geleverd wordt vreet ik werkelijk waar m'n schoenen op...
Bruin brood en melk is heel gezond hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:23 schreef svann het volgende:
Tanja kan echt niet op rantsoen in de week na de bevalling, die moet juist extra goed eten nu.
Ook vanwege de borstvoeding.
een week lang geen zeep, shampoo en haarlakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef MissX het volgende:
Ingrid is nu bang dat de toilletspullen worden afgepakt, please BB ga dat ook doen.
Had ik ook al aan gedacht. Maar om dan de hele groep aan te pakken? Neuh.quote:
Bij mij ook, was gewoon in de slaapkamer blijven liggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef scanman01 het volgende:
BB wil duidelijk oorlog.
Als ik er had gezeten hadden ze die kunnen krijgen
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Ze mogen achteraf wel over nominaties praten, vooraf niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:28 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat de keyissue toch het lullen over de nominaties is... Er werd tijdens het nomineren steeds weer op hun hart gedrukt dat er NIET over gesproken mocht worden...
eventjes geduld hebben, komt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is niet leuk je merkt toch dat ze het geen reet kan schelen.
De boosheid is voor even ik denk dat je heel ver moet gaan voor er echt actie komt.
Wel zeep en shampoo, maar geen tuttelspullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef D.Rose het volgende:
een week lang geen zeep, shampoo en haarlak
Baby in huis? Die woont in een kamer 'verderop' hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Alle make up, haarlak ed mogen van mij wel weg![]()
maar zeep en shampoo zal niet gaan. Met een baby in huis moet er echt hygiene zijn.
Eugh ja. Het kind moet er al haar voedingsstoffen uithalen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet toch wel voldoende eten voor de borstvoeding? misschien niet luxe maar wel genoeg
Totaal met je eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
hij lijkt eerder een zwerver dan een vakantieganger hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Kan Joost niet effe een T-shirt aantrekken?
Het is geen vakantiekamp.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Wat een kinderachtige regels hanteerd big-brother. Overlaad ze dagelijks met alcohol en je hebt vanzelf herrie en spektakel in de tent. Nee in plaats daarvan moeten ze breien en het bad schoonmaken. Wat een trieste vertoning van een concept waar zoveel meer uit te halen valt. Hummie kan beter kinderleidster worden op een kinderdagverblijf.
idd, als BB kloten zou hebben ( en volgens mij heeft hummie kloten tot aan d'r knieen) geven ze nu gelijk een vette sanctie eroverheen Bedden inleveren ofzo !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Zie je wel, ze trekken zich niks aan van BBquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:33 schreef APK het volgende:
Daar kan zij ook niets aan doen he? Dat is in opdracht van de arbeidsinspectie. Ze was er zelf ook kapot van. Dus wie moet er dan normaal doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja kunst Tanja is er gewoon nooit meer en ze mogen NIET in de babykamer komen.
Mogen ze haar naam soms ook niet meer noemen, doe normaal
Inderdaad. Tanja op water en brood kan nu echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja moet toch wel voldoende eten voor de borstvoeding? misschien niet luxe maar wel genoeg
Dit kan een voorbode zijn op zaken die komen gaan....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:35 schreef Showtime het volgende:
Hebben sex op het toilet...quote:
Aah jawel joh kan best, 'n heleboel moeders moeten 't doen met minder, bovendien zal het verminderde aantal sigaretten wel een goede compensatie vormen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad. Tanja op water en brood kan nu echt niet.
3 boterhammetjes en pak melkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze mogen wel roken, maar er is geen shag meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef Chica87 het volgende:
Wat mogen ze nou allemaal niet meer? Ik hoor ze zeuren over roken?
Tanja mag van mij een ding en dat is naar Huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het wordt er alleen maar zielige erop, het kan echt niet zo zijn dat er door BB is leuks wordt verzonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit kan een voorbode zijn op zaken die komen gaan....
De reaktie van de bewoners is tot nu toe erg gelaten...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef svann het volgende:
Volgende topik moet heten: Hummie strikes back.
Of 'de oorlog is begonnen', ligt een beetje aan hun reaktie.
Ze zijn genoeg verwend... Nu ff uitknijpen... psychologische oorlogvoering kan beginnen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:48 schreef APK het volgende:
Vreemd genoeg stond ik altijd aan de kant van de bewoners, maar ik vermaak mij nu prima.
Met het gevaar voor BB dat ze deze strijd gaan verliezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De reaktie van de bewoners is tot nu toe erg gelaten...
Denk dat het erg lang duurt, voordat ze zich tegen BB keren. Omdat ze eigenlijk allemaal toch wel eindwinnaar willen worden.
Wat natuurlijk jammer is, als groep kan je echt een vuist maken.
En het zou leuke beelden opleveren
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
ER IS GEEN WC PAPIER!!!!!
There is a GOD after-all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |