Me wel op de hoogte houden he. Ben nu ook ff naar 3. Op 1 waren ze ook offtopic bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorrie... euhmmm Chantal is aan het roddelen..... en Dildo zegt: nou Chan... denk je??????
http://www.loverboysusa.com/cfnm-strippers.php/tourquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef Gert het volgende:
wie weet er nog een makkelijke ruk-site, ik wil zo naar m'n nest.
plaats dan ook geen .... achter je zinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niks... Moet er altijd een 'dus' achter? Lul voor mijn part over een gezellige vakantie in een prachtig vakantie huisje in een Spaanse badplaats. Ga vooral je gang.
Sorrie was naar Menno en Ingquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Me wel op de hoogte houden he. Ben nu ook ff naar 3. Op 1 waren ze ook offtopic bezig![]()
leer eens quoten, homoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
nou, beter [afbeelding]
Wie is die homo
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
nou, beter [afbeelding]
Wie is die homo
Huhquote:
als Menno eruit gaat volgende week gaat Ingrid instortenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar Menno heeft ook niet echt veel toe te voegen aan deze BB, net als Rob en Nathalie...
Ingrid stort wel vaker in, die kan wel een stootje hebben...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
als Menno eruit gaat volgende week gaat Ingrid instorten
het wordt haar zo gegund
Als je zag hoe ze hem dumpte, zal het allemaal wel meevallen denk ik zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
als Menno eruit gaat volgende week gaat Ingrid instorten
het wordt haar zo gegund
ze kan niet zoveel elders meer terecht volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:56 schreef PC eend het volgende:
Als je zag hoe ze hem dumpte, zal het allemaal wel meevallen denk ik zo
Post nog es een paar homo-negers om scanman te laten flippen.quote:
Natte Leeghoofdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Wil niet veel zeggen over Tanja, maar ze heeft toch aardig zicht op wat zich afspeelt. Verbazend dat ze natte lie nomineert, ze weet exact dat die werkelijk geen reet toevoegt en dat het een leeghoofd is.
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Post nog es een paar homo-negers om scanman te laten flippen.
Nathalie is behoorlijk kleurloos ja, net als Rob en Menno maar Tanja mag van mij nu echt oprotten, je mag 'r of je mag 'r nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Wil niet veel zeggen over Tanja, maar ze heeft toch aardig zicht op wat zich afspeelt. Verbazend dat ze natte lie nomineert, ze weet exact dat die werkelijk geen reet toevoegt en dat het een leeghoofd is.
Ik wil wel dat je er meer over zegt, ga door....aaaaahquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Het ging om het off topic-gehalte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.
Lekkere foto Utwodublin!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:57 schreef Utwodublin het volgende:
Offtopicquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je blijkt me echt zeer slecht te kennen. Wordt met de dag duidelijker.
Je vergeet er 'crackhoer' achter te zetten. Ben je van je geloof gevallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nathalie is behoorlijk kleurloos ja, net als Rob en Menno maar Tanja mag van mij nu echt oprotten, je mag 'r of je mag 'r niet
Ik mag 'r dus niet, maar dat geldt ook voor mij, er zijn ook fokkers die mij niet mogen en dat respecteer ik...![]()
Gelukkig kom jij af en toe ff langs, dat trekt de verhoudingen weer een beetje rechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
Het percentage werdt, tog en is (eens) daalt gelukkig 's nachts, naarmate de leeftijd stijgt.
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:01 schreef Day het volgende:
[..]
Je vergeet er 'crackhoer' achter te zetten. Ben je van je geloof gevallen?
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...
Dat me moeder voeger is gezegt heeft dat ik op school is goed moest opletten werktte beter als al het gezeur van de leraren zelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:00 schreef golfer het volgende:
Het percentage werdt, tog en is (eens) daalt gelukkig 's nachts, naarmate de leeftijd stijgt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat me moeder voeger is gezegt heeft dat ik op school is goed moest opletten werkte beter als al het gezeur van de leraren zelf.
Hoe kom je daar nou bij??? Als je zoiets roept moet je ook feiten overleggen! Linkjes??????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja heeft vnl. crack gebruikt toen ze nog tippelde maar ze haalt nu genoeg geld binnen dankzij Mummie...
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?
Ah, nog steeds paraat om die crackhoer van je te verdedigen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet, liep je op dezelfde tippelzone?
Ga zelf maar linkjes zoeken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij??? Als je zoiets roept moet je ook feiten overleggen! Linkjes??????![]()
Als iemand om de paar dagen hier verschijnt en hetzelfde zinnetje blijft tikken, zonder daar enige bewijs voor te hebben, wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nog steeds paraat om die crackhoer van je te verdedigen?![]()
Ah, een track hoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...
Ik zoek daar niet over als er zoiets geroepen wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ga zelf maar linkjes zoeken...![]()
Test dummyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...
Jullie wórden nog wel eens vriendjes.quote:
Welke 'wordt' Gert?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:08 schreef Gert het volgende:
nee
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:08 schreef Gert het volgende:
nee
Help me onthouden dat ik je bedank als je een keer iets aardigs plaatst.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Het is toch ook niet 'lijk' ipv 'lijkt' met de dag duidelijker te worden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie wórden nog wel eens vriendjes.![]()
Kan ik aanraden die film!quote:
Was me al zo duidelijk dat jij wel heel zwaar gecrashed moet zijn, dat ik het er niet eens bij hoef te zettenquote:
Jajajajaja pijnlijk, de bijdehante spellingsfreak willen uithangen en dan ook nog eens dubbel posten. Net niét op tijd dus.quote:
En ik bedoeldequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:13 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik aanraden die film!![]()
Edit: verkeerde post gequote, bedoeld Crash
Dan ga ik ook maar naar bed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Wordt beetje moe van al het OFF TOPIC gezeik hier!
zonder -tquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
stream 1
Roel, Menno en Ingrid hebben nu over het rantsoen. Menno zegt dat hij de kook kunsten van Rob niets zo bijzonder vindt!
offtopic
Waar moeten we het dan over hebben als er niets gebeurt behalve dat Ingrid niet kan plassen???? (hoor ik net)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
stream 1
offtopic
Nog zo een smerige taalpuristquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef milagro het volgende:
[..]
zonder -t
en dan moet je naar bed gaan, schat
ja ik luistrer nog hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Roel en Menno in gesprek. Misschien nog wel interessant.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog zo een smerige taalpurist
Groene broekjes maffia![]()
Heeej niet bijdehand doen als ik niet helemaal niet nuchter meer ben jaquote:
en dat is een ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef Day het volgende:
Menno gaat op Chantal stemmen volgende week (als hij er nog in zit dan)
APK KLOONquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:34 schreef Greetings het volgende:
Kan ik die internetuitzending van vanavond nog ergens downloaden? Zodat ik hem daarna zonder internet-connectie kan afspelen?
Zo'n link gaf PC-eend me vorige week
Het was iets in de trant van: Dus jullie hebben weer (toch) op me gestemd? Nou dat wordt dus mooi pannekoeken de rest van de week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef Troeta het volgende:
Hey wat zat Rob te mekkeren toen Tanja moest bedenken wie ze nomineerde?
Ik hoorde hem boos zeggen: Niemand durft me aan te kijken blabla en toen kon ik het niet meer volgen.
Iemand gehoord?
Volgens mij zei hij dat ze tanja niet durfde aan te kijken, en ik denk dat hij gelijk hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef Troeta het volgende:
Hey wat zat Rob te mekkeren toen Tanja moest bedenken wie ze nomineerde?
Ik hoorde hem boos zeggen: Niemand durft me aan te kijken blabla en toen kon ik het niet meer volgen.
Iemand gehoord?
Ja zo heb ik het ook gehoord! Weer genomineerd en niemand durft me aan te kijken, dat wordt pannenkoeken eten deze week!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Het was iets in de trant van: Dus jullie hebben weer (toch) op me gestemd? Nou dat wordt dus mooi pannekoeken de rest van de week.
Dat was in ieder geval wat ik gehoord heb, pin me er niet op vast
We kunnen alleen hopen dat het morgen weer in het filmpjestopic staat, of op de blog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:34 schreef Greetings het volgende:
Kan ik die internetuitzending van vanavond nog ergens downloaden? Zodat ik hem daarna zonder internet-connectie kan afspelen?
Zo'n link gaf PC-eend me vorige week
En dus zijn omaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:45 schreef SuperMOM het volgende:
Heb Roel het weer over dat hij `getrokken` werd dathij door duizenden mensen bekeken werd?![]()
Nee, ik heb geen internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
We kunnen alleen hopen dat het morgen weer in het filmpjestopic staat, of op de blog.
Maar je hebt toch internet![]()
![]()
Als ie komt dan meestal pas de volgende dag volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen internet![]()
Maar ik wil het graag downloaden, en daarna in bed op de laptop bekijken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:58 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee stel ze heeft maar 1 nominatie en straks verdwijnt ze (met al haar radio ervaring) Volgens Roel (en dat bedoelde hij echt zomaar tussendoor als small talk)
Maar wij hopen echt dat Natje verdwijnt![]()
Vorige week niet, maargoed, niks aan te doen....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie komt dan meestal pas de volgende dag volgens mij.
Wat is er gebeurt dan ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:21 schreef D.Rose het volgende:
iedereen de avonturen van afgelopen 4 uur gemist?
Volgens mij alleen maar nominatie gelulquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:21 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen!
Slapen ze nog?
nog iets bezonders gebeurd vannacht? of lagen ze allemaal om 1 uur op een oor?
Rob was gisterenavond wel erg vervelend, rare opmerkingen en lag redelijk dwars.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:28 schreef stil het volgende:
Rob is genomineerd, en meteen blijft hij liggen
Ik vond hem zelfs eng , ik zou echt bang voor hem worden als hij zo iedere keer wanneer hij meent dat je iets over hem zegt dan zo vlak voor je gezicht zogenaamd iets grappigs zegt , brrrrrrrrrr ik krijg echt de kriebels van hem , lijkt me echt een type die ook gaat stalken ... Een heel naar typje !quote:Rob was gisterenavond wel erg vervelend, rare opmerkingen en lag redelijk dwars.
Ben benieuwd of hij straks nog zo is.
Ik heb hem geen advocaat zien drinken , zijn glaasje had hij gelijk aan de kant gezet , maar door zijn gedrag zijn ze ervanuit gegaan dat hij wel de advocaat had gedronken en toen ze hem ernaar vroegen heeft hij ook gezegt dat hij dat had gedronken , maar ik heb hem het niet op zien drinken , had er nog op gelet omdat daar ook alcohol in zet en Rob drinkt geen alcohol ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef Cherryman het volgende:
Hij had bijna Chantal aangerand,...
Hij bleek aan de advocaat te zitten..
Ze moeten hem eens ongemerkt dronken voeren (vóór donderdag) kan leuke streams opleveren ;-)
Toen ze gisterenavond na de nominaties eindelijk naar buiten mochten en zaten te napraten, vroeg iemand aan Rob zit ja aan de advocaat en hij zei ja..laat mij ook een keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:44 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Ik heb hem geen advocaat zien drinken , zijn glaasje had hij gelijk aan de kant gezet , maar door zijn gedrag zijn ze ervanuit gegaan dat hij wel de advocaat had gedronken en toen ze hem ernaar vroegen heeft hij ook gezegt dat hij dat had gedronken , maar ik heb hem het niet op zien drinken , had er nog op gelet omdat daar ook alcohol in zet en Rob drinkt geen alcohol ...
Dat las ik ook ergens maar de ingrid spoort voor geen meter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:41 schreef BolloJollo het volgende:
Weet iemand iets mer van de opmerking van doos Ingrid: 'Als het waar is dat Dido mij heeft genomineerd, dan weet ik haar na het huis te vinden' ? Als zij dit inderdaad gezegd heeft, dan mag ze zich zelf meteen door de WC spoelen > wat een zielige trut! Sowieso vind ik de reacties op de nominaties wel erg overtrokken; ze vergeten volledig dat het maar een spel is, ze voelen zich stuk voor stuk persoonlijk aangevallen. Juist diegenen die kunnen relativeren (Roel, Joost, Lieske) staan met stip bovenaan......
Nee, niet helemaal het ging ook over de homofobie van roel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan Roel relativeren denk het niet die nomineerd Joost omdat hij hem had genomineerd.
Ach, het zullen wel haar hormonen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens mij is de oude Tanja weer back in tha house
Dus Rob was een beetje dronken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:40 schreef Cherryman het volgende:
Hij had bijna Chantal aangerand,...
Hij bleek aan de advocaat te zitten..
Ze moeten hem eens ongemerkt dronken voeren (vóór donderdag) kan leuke streams opleveren ;-)
Roel kan er niet tegen als er op hem gestemd is dan gaat hij lopen zeiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:01 schreef BolloJollo het volgende:
Wel grappig om te zien dat juist diegenen die zich niet laten kennen, kunnen relativeren en gewoon normaal doen (weer Roel, Joost en Liekse) er vrijwel zonder nominaties doorheen rollen. Al die anderen kunnen het spelletje gewoon niet aan .... hun hele leven zal wel één groot toneelstuk van stress zijn!
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef Ess het volgende:
Whahahaha dat pruillipje gisteren van Nat. ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
gaat nog wel komen de komende maandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lieske bijna geen nominatiesze had er toen die 1ne keer er best veel hoor
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.
Ieder zo iets van die fiets overal tussen door en die zit in de finale.
Niet dus, die zit waarschijnlijk volgende week thuis
Klopt ze heeft geen toevoegende waarde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:12 schreef Ess het volgende:
[..]
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huis
Lieske kan ver komen maar dan moet ze door BB wel eerlijk in beeld worden gebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:13 schreef BolloJollo het volgende:
Juist de laatste tijd heeft ze gewoon schijt aan alles en speelt ze geen toneelstukje meer; dat deed ze ze juist de 1e weken wel en kreeg ze stemmen. Nu dus niet meer!
[..]
gaat nog wel komen de komende maand
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
Als je naar de poll van talpa kijkt wordt het nath.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Dat dacht ik vorige week ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:34 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...
idd echt humorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Ja die Nathalie man hahaha dat gezicht zeg dat moet echt goed vastgelegd worden hahahahahaha. echt cowl.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Hier sluit ik me ook helemaal bij aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Cherryman het volgende:
Uberhaupt dat gejank als je genomineerd bent, er moet verplicht genomineerd worden. IPV dat ze nou blij zijn dat het zo divers is, kijk als ze allemaal op ééntje stemmen.. tja dan kan je je afvragen of je misschien niet een echt groepsdier bent.
Ten tweede.. Ik vind dat diegenen die het meest zichzelf zijn.. die worden het misnt genomineerd..
Je kunt het eens zijn met hun karakters of niet, maar ze zijn redelijk zichzelf.. (zover dat mogelijk is daar). Ik zie een Dido, lieske, Roel, joost .. niet echt meelopen en hebben vaak een eigen mening zonder een ander af te zeiken en zonder te stoken.... Durven ook op "populaire" bewoners te stemmen, en trekken zich niets aan van wat er in de groep besproken wordt, maw.. vormen hun mening op hun eigen ervaringen met dat persoon.
De rest bungelt er ergens onder aan.. en stoken en/of lullen mee..
Daar wordt op den duur door heen geprikt.. en voila.. nominatie!
De vraag is echter of de eigen mening gaat winnen van de complotten.. Als de stokers en "spelers" zich gaan organiseren dan wordt het anders.
neej vorige week gratis via een van de BB sites dus lekker geen geld eraan verspillen en toch lezen dat is het allerleukstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Riann het volgende:
Big Brother MagazineWil jij het gratis Big Brother Magazine ontvangen ?
SMS dan BLAD naar 4695. Je ontvangt een (gratis) bericht met de vraag om het e-mailadres waar jij het magazine wenst te ontvangen, te sms-en naar 4695. Nadat jij het e-mailadres hebt verstuurd ontvang je een bevestiging dat het magazine naar het door jou opgegeven e-mailadres is verzonden, voor het versturen van beide berichten betaal je de standaard verzendkosten die jouw provider hiervoor rekent.
Open het magazine en.....laat je verrassen!
iemand gedaan????
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef J-net het volgende:
[..]
neej vorige week gratis via een van de BB sites dus lekker geen geld eraan verspillen en toch lezen dat is het allerleukste![]()
![]()
Calimero-syndroomquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk.quote:Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
weet niet meer welke site het was maar als ik het tegenkom laat ik ut ff weten hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Riann het volgende:
[..]
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.
Dat is goed doe je dat in een apart topic of hier in de SC want ik lees niet altijd de hele SC door anders kun je ook een mailtje sturen naar mij rian_92@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:47 schreef J-net het volgende:
[..]
weet niet meer welke site het was maar als ik het tegenkom laat ik ut ff weten hier
Ja ach ik denk dat het tussen menno en rob gaat. En je eigen er druk om maken moet je ook niet doen dan heb je laatste week toch geen leuke week meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
Rob denkt dat hij deze nominatie wel weer door komt
Hij maakt zn eigen niet druk hierom
En als ik dat dan weer hoor vind ik het jammer dat je niet kan stemmen op wie eruit moet maar moet stemmen op wie je wil dat blijft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
Rob denkt dat hij deze nominatie wel weer door komt
Hij maakt zn eigen niet druk hierom
Vorige week stond hij http://bigbrother.fok.nl/blog/731 daar. Helaas snel offline gehaaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Riann het volgende:
[..]
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.
Eerste BB was dat toch wel dat je kon stemmen van wie eruit moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En als ik dat dan weer hoor vind ik het jammer dat je niet kan stemmen op wie eruit moet maar moet stemmen op wie je wil dat blijft.
jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Vorige week stond hij http://bigbrother.fok.nl/blog/731 daar. Helaas snel offline gehaald
Dat wil dus zeggen dat tanja zou winnen als ze tot het einde blijftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
tussenstand talpa site![]()
![]()
1. tanja 25%![]()
2. Joost 21%
3. Roel 10%
4. Nath en Rob 9%![]()
6. Lieske en Menno 8%
8. Dido 6%
9. Chantal 3%
10. Ingrid 2%
ja en die kraamtranen duren nog wel ffquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Martine73 het volgende:
Dag drie na de bevalling : kraamtranen en borst stuwing vandaag.. kan nog gezellig worden
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:06 schreef BONG4002 het volgende:
Die rate op de streams is nog steeds 248KB/ps sinds dinsdagdenk niet dat ze dat nog gaan terugzetten naar de originele capaciteit (448KB/ps)
Dan is het te hopen dat tanja snel vertrektquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef J-net het volgende:
[..]
ja en die kraamtranen duren nog wel ff
misschien krijgt ze wel een postnatale depressie ofzow
Bij gillesdesmit geen last vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.
Er zit soms een happering in de beelden staat een seconden stil en schiet dan weer door
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Roel is eigenlijk wel benieuwd als Ingrid en Chantal een keer op de bank komen
Rob: "Laatste 5 moet voor ons in ieder geval te doen zijn"
Ja erg jammer idd, ik dacht eerst nog dat het tijdelijk was ivm de baby (dus ook de drukte) maar nu is het nog steeds zo dus ik heb er zelf een hard hoofd in dat ze het weer terugzetten naar de normale capaciteit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.
Er zit soms een happering in de beelden staat een seconden stil en schiet dan weer door
werk met BBstream tool.quote:
Daar was hij wel mee bezig ja. Ik heb zo mijn twijfels, maar goed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:18 schreef Jojogirl het volgende:
Gaan ze Lieske nu roodbruin aanpraten?
Ik ook, maar dat komt misschien doordat ik een beetje dezelfde huidskleur en haarkleur heb als zij en de kapper waar ik laatst heenging me hetzelfde vertelde. Dat durfde ik dus ook echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar was hij wel mee bezig ja. Ik heb zo mijn twijfels, maar goed...
blonderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:22 schreef Giggio het volgende:
Gewoon afscheren die pruit van ROB!
Ik heb net pas de liveuitzending gezien. Wat me opviel was dat toen Tanja die envelop had en moest kiezen wie er als vierde op de bank kwam. BB ervan uit ging dat ze Lieske zou noemen, de camera stond alleen maar op Lieske. Verrassende en eigenzinnige keuze vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:23 schreef teckeltje het volgende:
ik hoop niet dat Menno eruit gaat want dan ontspringt Rob de bank misschien de volgende keer.
Hij mist dan 1 stem van Menno en Tanja stapt misschien wel van haar vaste stempatroon af om Ingrid te nomineren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Pas maar op hoor. Ik weet niet of je het door hebt, maar dit hoort bij het bik-kel-har-de stramien van Big Brother!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:27 schreef Zabb het volgende:
Als ik al die behandelingen zie wil ik ook!!![]()
Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is Lieske toch ook niet zo blij met haar nieuwe kleurtje![]()
[afbeelding]
Op mijn stream is de kleur toch lichterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Ze wil niet in haar kraamweek in de stress zitten. Daarom wilde ze gisteren, toen ze hoorde dat ze genomineerd was, eigenlijk het liefst meteen weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja spoort nog steeds niet. Ze verwijt mensen dat ze haar nomineren terwijl ze heeft gezegd dat ze weg wil en ze gisteren die envelop pakte met als reden dat ze dan misschien een exit kreeg.
Het ziet er niet uit wat een kut kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Het gaat nergens over tanja ga weg naar huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt inmiddels dat ze niets persoonlijks heeft.
Tanja: "Lieske was om de 5000 euro reden. Jij bent bij mij als derde omdat je geen deksel op de boter deed. Misschien nomineer ik de volgende keer wel omdat iemand niet kan zingen."
Nathalie: "Volgens mij doe ik altijd de deksel op de boter"
Tanja: "In het begin niet"
Nathalie: "Ik dacht dat het was omdat ik jou heb genomineerd"
Tanja: "Dat heeft er niets mee te maken"
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Mis het mes nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Inmiddels zegt Tanja in de tuin dat Joost volgens haar niet helemaal spoort.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deed
Niks mis mee hoe ze stemt, maar ga dan niet janken als je zelf genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef demins het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou kunnen zeggen, maar met die nominatie motivaties heeft Tanja een snaar bij mij geraakt. "Deksel niet op botervloot gedaan in week 1". Volgende keer misschien "Kan niet zingen". Dat mag ik wel. Go Tanja!
Ja, het is toch wel verschrikkelijk om de deksel niet op de boter te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Hahaha.... natte lie snapt niet dat het niet gaat om wat je doet, maar om wat je niet doet!
DE DEKSEL HOORT OP DE BOTER!
Ik hoop dat er geen volgende keer komt voor haar.... dus donderdag... daaaaag Tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef BlueEyes het volgende:
Volgende keer nomineert Tanja Dido, omdat de kruik die in t wiegje ligt 1 graad te koud is..
Wat een loze redenen kan je bedenken om iemand te nomineren..
(alhoewel de reactie van Nath geweldig blijft)
Dat je ook nog eens gaat onthouden dat iemand zoveel weken geleden iets triviaals (niet) gedaan heeft. Over zo'n 8 jaar krijgt Joscelyn straf omdat haar eerste woordje niet mama, maar dido was!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel verschrikkelijk om de deksel niet op de boter te doen.
Om deze reden iemand nomineren dan moet je toch debiel zijn (stekje los)
Het is nu of nooit om nath het huis uit te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft nu een vrij grote bek, maar die had ze buiten moeten hebben tegen Tanja.
Maar het is briljant geweest van Tanja om Nathalie te nomineren.. Nathalie exit donderdag please!
Inderdaad, Omdat Tanja toevalig de brief had moet ze verklaren waarom ze Natahlie heeft gekozen! Hoop nu zo erg dat Nathalie naar huis moet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een zeikerds zijn ze zeg bah nomineren is nomineren en klaar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:55 schreef BBscanner het volgende:
Heeft Nathalie boter op haar hoofd! Prachtig de deksel op haar neus!![]()
[afbeelding]
Ik hoop het echt van harte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had Nathalie hoog staan maar nu echt neit meer daag Nathalie donderdag
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nu of nooit om nath het huis uit te krijgen.
Want de volgende ronde krijgt ze geen genoeg stemmen om op de bank te zitten
Net alsof dat onze keuze om haar er per direct uit te gooien beïnvloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Ja kom, daar kunnen we niet aan beginnen hoor. Internet is geen speelplaats en dient alleen voor belangrijke zaken gebruikt te worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Wacht het wel af want je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
Heb niet echt het idee dat die Talpa op dit moment een goede aanwijzing is. Hangt imo veel af van de TV uitzendigen van de komende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |