Als iemand om de paar dagen hier verschijnt en hetzelfde zinnetje blijft tikken, zonder daar enige bewijs voor te hebben, wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nog steeds paraat om die crackhoer van je te verdedigen?![]()
Ah, een track hoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...
Ik zoek daar niet over als er zoiets geroepen wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ga zelf maar linkjes zoeken...![]()
Test dummyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, ik werk voor Ferrari Nederland...
Jullie wórden nog wel eens vriendjes.quote:
Welke 'wordt' Gert?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:08 schreef Gert het volgende:
nee
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:08 schreef Gert het volgende:
nee
Help me onthouden dat ik je bedank als je een keer iets aardigs plaatst.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Het is toch ook niet 'lijk' ipv 'lijkt' met de dag duidelijker te worden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie wórden nog wel eens vriendjes.![]()
Kan ik aanraden die film!quote:
Was me al zo duidelijk dat jij wel heel zwaar gecrashed moet zijn, dat ik het er niet eens bij hoef te zettenquote:
Jajajajaja pijnlijk, de bijdehante spellingsfreak willen uithangen en dan ook nog eens dubbel posten. Net niét op tijd dus.quote:
En ik bedoeldequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:13 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik aanraden die film!![]()
Edit: verkeerde post gequote, bedoeld Crash
Dan ga ik ook maar naar bed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
offtopic
Wordt beetje moe van al het OFF TOPIC gezeik hier!
zonder -tquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
stream 1
Roel, Menno en Ingrid hebben nu over het rantsoen. Menno zegt dat hij de kook kunsten van Rob niets zo bijzonder vindt!
offtopic
Waar moeten we het dan over hebben als er niets gebeurt behalve dat Ingrid niet kan plassen???? (hoor ik net)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:17 schreef BBscanner het volgende:
stream 1
offtopic
Nog zo een smerige taalpuristquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:18 schreef milagro het volgende:
[..]
zonder -t
en dan moet je naar bed gaan, schat
ja ik luistrer nog hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Roel en Menno in gesprek. Misschien nog wel interessant.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog zo een smerige taalpurist
Groene broekjes maffia![]()
Heeej niet bijdehand doen als ik niet helemaal niet nuchter meer ben jaquote:
en dat is een ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:28 schreef Day het volgende:
Menno gaat op Chantal stemmen volgende week (als hij er nog in zit dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |