Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is Lieske toch ook niet zo blij met haar nieuwe kleurtje![]()
[afbeelding]
Op mijn stream is de kleur toch lichterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Ze wil niet in haar kraamweek in de stress zitten. Daarom wilde ze gisteren, toen ze hoorde dat ze genomineerd was, eigenlijk het liefst meteen weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja spoort nog steeds niet. Ze verwijt mensen dat ze haar nomineren terwijl ze heeft gezegd dat ze weg wil en ze gisteren die envelop pakte met als reden dat ze dan misschien een exit kreeg.
Het ziet er niet uit wat een kut kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Het gaat nergens over tanja ga weg naar huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt inmiddels dat ze niets persoonlijks heeft.
Tanja: "Lieske was om de 5000 euro reden. Jij bent bij mij als derde omdat je geen deksel op de boter deed. Misschien nomineer ik de volgende keer wel omdat iemand niet kan zingen."
Nathalie: "Volgens mij doe ik altijd de deksel op de boter"
Tanja: "In het begin niet"
Nathalie: "Ik dacht dat het was omdat ik jou heb genomineerd"
Tanja: "Dat heeft er niets mee te maken"
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Mis het mes nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Inmiddels zegt Tanja in de tuin dat Joost volgens haar niet helemaal spoort.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |