Ik heb net pas de liveuitzending gezien. Wat me opviel was dat toen Tanja die envelop had en moest kiezen wie er als vierde op de bank kwam. BB ervan uit ging dat ze Lieske zou noemen, de camera stond alleen maar op Lieske. Verrassende en eigenzinnige keuze vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:23 schreef teckeltje het volgende:
ik hoop niet dat Menno eruit gaat want dan ontspringt Rob de bank misschien de volgende keer.
Hij mist dan 1 stem van Menno en Tanja stapt misschien wel van haar vaste stempatroon af om Ingrid te nomineren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Pas maar op hoor. Ik weet niet of je het door hebt, maar dit hoort bij het bik-kel-har-de stramien van Big Brother!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:27 schreef Zabb het volgende:
Als ik al die behandelingen zie wil ik ook!!![]()
Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is Lieske toch ook niet zo blij met haar nieuwe kleurtje![]()
[afbeelding]
Op mijn stream is de kleur toch lichterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is Lieske toch ook niet zo blij met haar nieuwe kleurtje![]()
[afbeelding]
Ze wil niet in haar kraamweek in de stress zitten. Daarom wilde ze gisteren, toen ze hoorde dat ze genomineerd was, eigenlijk het liefst meteen weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Jojogirl het volgende:
Tanja spoort nog steeds niet. Ze verwijt mensen dat ze haar nomineren terwijl ze heeft gezegd dat ze weg wil en ze gisteren die envelop pakte met als reden dat ze dan misschien een exit kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |