Het ziet er niet uit wat een kut kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij is Lieske toch ook niet zo blij met haar nieuwe kleurtje![]()
[afbeelding]
Het gaat nergens over tanja ga weg naar huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt inmiddels dat ze niets persoonlijks heeft.
Tanja: "Lieske was om de 5000 euro reden. Jij bent bij mij als derde omdat je geen deksel op de boter deed. Misschien nomineer ik de volgende keer wel omdat iemand niet kan zingen."
Nathalie: "Volgens mij doe ik altijd de deksel op de boter"
Tanja: "In het begin niet"
Nathalie: "Ik dacht dat het was omdat ik jou heb genomineerd"
Tanja: "Dat heeft er niets mee te maken"
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Mis het mes nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Inmiddels zegt Tanja in de tuin dat Joost volgens haar niet helemaal spoort.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat grietje uit Grease, die die beautyschool deed
Niks mis mee hoe ze stemt, maar ga dan niet janken als je zelf genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef demins het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou kunnen zeggen, maar met die nominatie motivaties heeft Tanja een snaar bij mij geraakt. "Deksel niet op botervloot gedaan in week 1". Volgende keer misschien "Kan niet zingen". Dat mag ik wel. Go Tanja!
Ja, het is toch wel verschrikkelijk om de deksel niet op de boter te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Hahaha.... natte lie snapt niet dat het niet gaat om wat je doet, maar om wat je niet doet!
DE DEKSEL HOORT OP DE BOTER!
Ik hoop dat er geen volgende keer komt voor haar.... dus donderdag... daaaaag Tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:52 schreef BlueEyes het volgende:
Volgende keer nomineert Tanja Dido, omdat de kruik die in t wiegje ligt 1 graad te koud is..
Wat een loze redenen kan je bedenken om iemand te nomineren..
(alhoewel de reactie van Nath geweldig blijft)
Dat je ook nog eens gaat onthouden dat iemand zoveel weken geleden iets triviaals (niet) gedaan heeft. Over zo'n 8 jaar krijgt Joscelyn straf omdat haar eerste woordje niet mama, maar dido was!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel verschrikkelijk om de deksel niet op de boter te doen.
Om deze reden iemand nomineren dan moet je toch debiel zijn (stekje los)
Het is nu of nooit om nath het huis uit te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft nu een vrij grote bek, maar die had ze buiten moeten hebben tegen Tanja.
Maar het is briljant geweest van Tanja om Nathalie te nomineren.. Nathalie exit donderdag please!
Inderdaad, Omdat Tanja toevalig de brief had moet ze verklaren waarom ze Natahlie heeft gekozen! Hoop nu zo erg dat Nathalie naar huis moet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een zeikerds zijn ze zeg bah nomineren is nomineren en klaar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:55 schreef BBscanner het volgende:
Heeft Nathalie boter op haar hoofd! Prachtig de deksel op haar neus!![]()
[afbeelding]
Ik hoop het echt van harte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had Nathalie hoog staan maar nu echt neit meer daag Nathalie donderdag
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is nu of nooit om nath het huis uit te krijgen.
Want de volgende ronde krijgt ze geen genoeg stemmen om op de bank te zitten
Net alsof dat onze keuze om haar er per direct uit te gooien beïnvloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Ja kom, daar kunnen we niet aan beginnen hoor. Internet is geen speelplaats en dient alleen voor belangrijke zaken gebruikt te worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil dat op internet bekend wordt dat de deksel van de boter de reden was.
[afbeelding]
Wacht het wel af want je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
Heb niet echt het idee dat die Talpa op dit moment een goede aanwijzing is. Hangt imo veel af van de TV uitzendigen van de komende week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de talpa poll staat ze nu even hoog als Lieske. Ik zie het somber in dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |