Roel kan er niet tegen als er op hem gestemd is dan gaat hij lopen zeiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:01 schreef BolloJollo het volgende:
Wel grappig om te zien dat juist diegenen die zich niet laten kennen, kunnen relativeren en gewoon normaal doen (weer Roel, Joost en Liekse) er vrijwel zonder nominaties doorheen rollen. Al die anderen kunnen het spelletje gewoon niet aan .... hun hele leven zal wel één groot toneelstuk van stress zijn!
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:02 schreef Ess het volgende:
Whahahaha dat pruillipje gisteren van Nat. ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
gaat nog wel komen de komende maandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lieske bijna geen nominatiesze had er toen die 1ne keer er best veel hoor
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat nath zo snel op de bank zou zitten.
Ieder zo iets van die fiets overal tussen door en die zit in de finale.
Niet dus, die zit waarschijnlijk volgende week thuis
Klopt ze heeft geen toevoegende waarde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:12 schreef Ess het volgende:
[..]
Vind toch dat ze geen enkele toevoegende waarde heeft in het huis
Lieske kan ver komen maar dan moet ze door BB wel eerlijk in beeld worden gebracht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:13 schreef BolloJollo het volgende:
Juist de laatste tijd heeft ze gewoon schijt aan alles en speelt ze geen toneelstukje meer; dat deed ze ze juist de 1e weken wel en kreeg ze stemmen. Nu dus niet meer!
[..]
gaat nog wel komen de komende maand
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
Als je naar de poll van talpa kijkt wordt het nath.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Dat dacht ik vorige week ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:34 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat dacht ik vorige week ook.. dat rob eruit zou gaan...
idd echt humorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ook rot gelachen om Nathaliewat denkt ze nou? dat ze te perfect is om te worden genomineerd? Zelf roept ze al wekenlang namen en dan zo raar gaan kijken als haar naam wordt genoemd. Kom op zeg, die laat zich kennen.
Ja die Nathalie man hahaha dat gezicht zeg dat moet echt goed vastgelegd worden hahahahahaha. echt cowl.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Hier sluit ik me ook helemaal bij aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:37 schreef Cherryman het volgende:
Uberhaupt dat gejank als je genomineerd bent, er moet verplicht genomineerd worden. IPV dat ze nou blij zijn dat het zo divers is, kijk als ze allemaal op ééntje stemmen.. tja dan kan je je afvragen of je misschien niet een echt groepsdier bent.
Ten tweede.. Ik vind dat diegenen die het meest zichzelf zijn.. die worden het misnt genomineerd..
Je kunt het eens zijn met hun karakters of niet, maar ze zijn redelijk zichzelf.. (zover dat mogelijk is daar). Ik zie een Dido, lieske, Roel, joost .. niet echt meelopen en hebben vaak een eigen mening zonder een ander af te zeiken en zonder te stoken.... Durven ook op "populaire" bewoners te stemmen, en trekken zich niets aan van wat er in de groep besproken wordt, maw.. vormen hun mening op hun eigen ervaringen met dat persoon.
De rest bungelt er ergens onder aan.. en stoken en/of lullen mee..
Daar wordt op den duur door heen geprikt.. en voila.. nominatie!
De vraag is echter of de eigen mening gaat winnen van de complotten.. Als de stokers en "spelers" zich gaan organiseren dan wordt het anders.
neej vorige week gratis via een van de BB sites dus lekker geen geld eraan verspillen en toch lezen dat is het allerleukstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Riann het volgende:
Big Brother MagazineWil jij het gratis Big Brother Magazine ontvangen ?
SMS dan BLAD naar 4695. Je ontvangt een (gratis) bericht met de vraag om het e-mailadres waar jij het magazine wenst te ontvangen, te sms-en naar 4695. Nadat jij het e-mailadres hebt verstuurd ontvang je een bevestiging dat het magazine naar het door jou opgegeven e-mailadres is verzonden, voor het versturen van beide berichten betaal je de standaard verzendkosten die jouw provider hiervoor rekent.
Open het magazine en.....laat je verrassen!
iemand gedaan????
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef J-net het volgende:
[..]
neej vorige week gratis via een van de BB sites dus lekker geen geld eraan verspillen en toch lezen dat is het allerleukste![]()
![]()
Calimero-syndroomquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk.quote:Daarbij zo'n drama is het niet, ik weet zeker dat of Menno of Rob eruit gaat.
weet niet meer welke site het was maar als ik het tegenkom laat ik ut ff weten hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Riann het volgende:
[..]
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.
Dat is goed doe je dat in een apart topic of hier in de SC want ik lees niet altijd de hele SC door anders kun je ook een mailtje sturen naar mij rian_92@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:47 schreef J-net het volgende:
[..]
weet niet meer welke site het was maar als ik het tegenkom laat ik ut ff weten hier
Ja ach ik denk dat het tussen menno en rob gaat. En je eigen er druk om maken moet je ook niet doen dan heb je laatste week toch geen leuke week meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
Rob denkt dat hij deze nominatie wel weer door komt
Hij maakt zn eigen niet druk hierom
En als ik dat dan weer hoor vind ik het jammer dat je niet kan stemmen op wie eruit moet maar moet stemmen op wie je wil dat blijft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:55 schreef AnTjUh het volgende:
Rob denkt dat hij deze nominatie wel weer door komt
Hij maakt zn eigen niet druk hierom
Vorige week stond hij http://bigbrother.fok.nl/blog/731 daar. Helaas snel offline gehaaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:43 schreef Riann het volgende:
[..]
bij welke sait dan. Want het is anders wel 2 keer sms geld niet dat het zo veel is maar dan toch gratis is altijd beter.
Eerste BB was dat toch wel dat je kon stemmen van wie eruit moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En als ik dat dan weer hoor vind ik het jammer dat je niet kan stemmen op wie eruit moet maar moet stemmen op wie je wil dat blijft.
jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:58 schreef GI het volgende:
[..]
Vorige week stond hij http://bigbrother.fok.nl/blog/731 daar. Helaas snel offline gehaald
Dat wil dus zeggen dat tanja zou winnen als ze tot het einde blijftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:03 schreef regenworm het volgende:
tussenstand talpa site![]()
![]()
1. tanja 25%![]()
2. Joost 21%
3. Roel 10%
4. Nath en Rob 9%![]()
6. Lieske en Menno 8%
8. Dido 6%
9. Chantal 3%
10. Ingrid 2%
ja en die kraamtranen duren nog wel ffquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Martine73 het volgende:
Dag drie na de bevalling : kraamtranen en borst stuwing vandaag.. kan nog gezellig worden
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:06 schreef BONG4002 het volgende:
Die rate op de streams is nog steeds 248KB/ps sinds dinsdagdenk niet dat ze dat nog gaan terugzetten naar de originele capaciteit (448KB/ps)
Dan is het te hopen dat tanja snel vertrektquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:09 schreef J-net het volgende:
[..]
ja en die kraamtranen duren nog wel ff
misschien krijgt ze wel een postnatale depressie ofzow
Bij gillesdesmit geen last vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.
Er zit soms een happering in de beelden staat een seconden stil en schiet dan weer door
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Roel is eigenlijk wel benieuwd als Ingrid en Chantal een keer op de bank komen
Rob: "Laatste 5 moet voor ons in ieder geval te doen zijn"
Ja erg jammer idd, ik dacht eerst nog dat het tijdelijk was ivm de baby (dus ook de drukte) maar nu is het nog steeds zo dus ik heb er zelf een hard hoofd in dat ze het weer terugzetten naar de normale capaciteit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
De kwaliteit van de streams is een stuk minder geworden.
Er zit soms een happering in de beelden staat een seconden stil en schiet dan weer door
werk met BBstream tool.quote:
Daar was hij wel mee bezig ja. Ik heb zo mijn twijfels, maar goed...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:18 schreef Jojogirl het volgende:
Gaan ze Lieske nu roodbruin aanpraten?
Ik ook, maar dat komt misschien doordat ik een beetje dezelfde huidskleur en haarkleur heb als zij en de kapper waar ik laatst heenging me hetzelfde vertelde. Dat durfde ik dus ook echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar was hij wel mee bezig ja. Ik heb zo mijn twijfels, maar goed...
blonderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:22 schreef Giggio het volgende:
Gewoon afscheren die pruit van ROB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |