Is goed! Roel heeft niet eens eens een magnetron euhhhm en een kookplaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik check 1 jij 3!Als er wat boeiends is ff melden hier!
én met hoogblonde Hagenezuh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ik quote hem even voor je nog
Milagro heeft wat tegen negerts!!
Oh nee, ze heeft wat mét negerts!
Hij maakt haar vaak zwart, maar alleen achter haar rugquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:41 schreef Jane het volgende:
Roel tegen Tanja: Slaap lekker lieverd.
Tja, als Dido niet wil, dan Tanja maar...
Krijg je me dat SC gedoequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Lekker on topic weer hier...
Hup, naar de Etos voor een kleurspoelinkje!quote:
dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Sorrie... euhmmm Chantal is aan het roddelen..... en Dildo zegt: nou Chan... denk je??????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Zit het ook te volgen, maar heb nog niet het idee dat Ingrid het weet. Misschien slecht een vermoeden van Ingrid of Menno.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:44 schreef Gert het volgende:
Menno en Ingrid "bespreken" Dido nu weer. Haar nominatie op Ingrid heeft haar veel goodwill gekost.
Dus niks... Moet er altijd een 'dus' achter? Lul voor mijn part over een gezellige vakantie in een prachtig vakantie huisje in een Spaanse badplaats. Ga vooral je gang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:44 schreef milagro het volgende:
dus?
rukken.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef Gert het volgende:
wie weet er nog een makkelijke ruk-site, ik wil zo naar m'n nest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |