Echt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef style het volgende:
[..]
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.
Maar daar valt natuurlijk niemand over.
Toen hield ik nog rekening met de poll op fok. De talpa poll liet ook toen al zien dat Linda helemaal niet populair was. En dat bleek dus te kloppen. Ik ga nu dus ook weer uit van de talpa poll.quote:
ja, want stel je voor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nummer overgeslagen omdat de telling niet klopte.
Ik vind Roel een zielepiet daardoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef style het volgende:
[..]
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.
Maar daar valt natuurlijk niemand over.
Ze was geen kruik aan het maken, maar melk opwarmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Hihi, nee inderdaad, maar Tanja deed het ook zonder, maar ja da's dan ook een bikkel he![]()
Ik ook, hoe hij ook met dat Dido gedoe omgaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt welIk vind Roel gewoon een zielig knuppeltje hoe hij zich gedraagd.
Aha... op die manier... zo begreep ik het niet. Ja dat zou kunnen ja. Maar ik denk det het idee van Chantal het beste is... dat Tanje denkt dat ze van Nathalie kan winnen op de bank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:26 schreef Day het volgende:
@FB, dat vroeg ik niet. Ik weet op wie Naat deze week gestemd heeft.
Mijn vraag was of Tanja weet dat Nathalie de vorige keer op haar gestemd heeft.
Ja, dat zou wel schandalig zijn... Het moet wel kloppen natuurlijk. Je wilt ook niet leven in 2006 terwijl je denkt dat het 2005 isquote:
Pas jij maar op, met sjoemelen met de telling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nummer overgeslagen omdat de telling niet klopte.
Ze stond er net zo zielig bij, lekkere wattenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja met rokendaar word je niet moe van hoor. Ver hoeft ze niks zelf te doen. Er is geen enkele vrouw die zo in de watten wordt gelegd na een bevalling hoor.
en een kruik aan het maken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze was geen kruik aan het maken, maar melk opwarmen
zijn wraak is minder zoet dan hij had gehoopt dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind Roel een zielepiet daardoor!Vooral door de felheid waarmee hij het zei.
Maar in het huis valt niemand er over omdat Joost er zelf niet over valt, denk ik.
Die had ik gemaakt net... maar zag dat er al een 539 was... dus dacht dat ik 538 gemist had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
waar is 538??
We hebben twee keer een 534 gehad. Vandaar dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
waar is 538??
quote:
Ja en anders zit Kribbet zich ook suf te zoeken, naar dat ene "missende" deeltje strakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel schanfdalig zijn... Het moet wel kloppen natuurlijk. Je wilt ook niet leven in 2006 terwijl je denkt dat het 2005 is
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die had ik gemaakt net... maar zag dat er al een 539 was... dus dacht dat ik 538 gemist had.
Met wie zullen we beginnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef mijn23 het volgende:
ff weer over ingrid roddelen,chantal en dido
Poll wordt na de nominaties op nieuw opgesteld! (van horen zeggen) Dit is dus na een aantal uur na de nomintaties gemeten imo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die poll is aardig verneukt, Lieske even veel stemmen als Rob, Roel ineens nog maar 7 %Enne Dido 1 %
![]()
Geloof dr geen bal van![]()
zorg er gewoon voor dat jij de volgende opent, kan je kiezen.quote:
Wel wat minder ja. Vooral 's avonds buiten, aangezien buiten caps toch vaak niet mooi worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Ligt het nou aan mij of maak je minder caps de laatste tijd?
Nog steeds geloof ik er geen bal vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Poll wordt na de nominaties op nieuw opgesteld! (van horen zeggen) Dit is dus na een aantal uur na de nomintaties gemeten imo.
Ja ho hó.....ik ben slechts gast hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:35 schreef milagro het volgende:
[..]
zorg er gewoon voor dat jij de volgende opent, kan je kiezen.
dus nomineer je haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan me niet in dat vest van Nathalie vinden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn wraak is minder zoet dan hij had gehoopt dus
In dat geval mag Nathalie er wel uit volgende weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef style het volgende:
Dido wordt gek als Nathalie er volgende week donderdag uitmoet.![]()
in dat geval 576quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ho hó.....ik ben slechts gast hier.![]()
Nee, ze mag wel blijven, geen last van haar.quote:
Heeft ie weer een goede reden voor de volgende nominatiequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
Hahaha. af en toe is Menno toch wel leuk hoor: Ingrid zit weer een heel verhaal op te hangen over hoe klote ze zich voelt dat Tanja het zich zo aantrekt dat zij haar heeft genomineerd.
Menno: "Zo zie je maar weer, nomineren is altijd lachen."![]()
Aan Menno merk je trouwens als enige niéts, dat hij genomineerd is. Maar goed, hij heeft ook al de nodige ervaring.
Doet mij een beetje afdwalen naar het boek van Adreas Eschbach, "Het messias mysterie".quote:
overduidelijk jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:35 schreef mijn23 het volgende:
menno leeft weer op nu ingrid hem weer aandacht geeft,helemaal gek is ie op haar
Nee, ze wil het gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:39 schreef BBscanner het volgende:
Klopt het dat Lieske wil laten lijken dat ze Rob heeft genomineerd tegen over Menno en Ingrid. Chantal weet dus nog niet dat Lieske haar heeft genomineerd.
Ingrid heeft het zelf tegen Tanja gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Is Tanja nu boos op Ingrid trouwens? Dat begrijp ik uit het verhaal? Wat zei Tanja dan na de nominatie en hoe weet ze überhaubt dat ze haar heeft genomineerd??
Ingrid zei het zelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Is Tanja nu boos op Ingrid trouwens? Dat begrijp ik uit het verhaal? Wat zei Tanja dan na de nominatie en hoe weet ze überhaubt dat ze haar heeft genomineerd??
Heeft Ingrid haar toch gewoon zelf verteld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja vroeg wie haar genomineerd had... en toen zei Ingrid: ik. Toen werd Tanja helemaal gek. Dat ze dat een net bevallen vrouw niet konden aandoenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Nee vind je 't gek. Chantal met d'r dolle buien." Ik vergeef degenen die mij nomineren nooit meer en die kijk ik ook na het huis nooit meer aan "quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil het gewoon niet zeggen.
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja vroeg wie haar genomineerd had... en toen zei Ingrid: ik. Toen werd Tanja helemaal gek. Dat ze dat een net bevallen vrouw niet konden aandoen
Das Jesus Video ..... mooie titel voor het volgende topic... lekker vervreemdendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Doet mij een beetje afdwalen naar het boek van Adreas Eschbach, "Het messias mysterie".![]()
Ze vertellen het meestal allemaal meteen, en anders komt het toch wel uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja heeft wel vaak aangegeven dat ze weg wilde. Ingrid heeft in feite Tanja's verzoek ingewilligd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft Ingrid haar toch gewoon zelf verteld?
En ja ze is dus boos, de enige die ze daar als 'vriendin' zag, naait haar op deze manier.
Meteen zelfs, zo achterbaks is ze nouquote:
Heel verrassend. Janken en weglopen naar de babyamer. Roepend dat ze niet goed wijs waren en dat ze die fokking 8 dagen maar 1x in haar leven mee zou maken, en dat deze (kraam)week wat haar betreft al verziekt is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?
Het lijkt wel een Fok-Userquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Meteen zelfs, zo achterbaks is ze nou
Geeft goed aan hoe populair ze is!!! GNA GNA GNA!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Nooit genomineerd en hups NL denkt oprotten!!!! hahahaha![]()
![]()
![]()
Ik had al verwacht dat Ingrid na de nominaties/live uitzending weer naar Menno zou trekken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
vind het ook wel opvallend dat ingrid weer met menno aanpapt nu dat ze denkt dat dido op haar gestemd heeft,ze gebruikt hem dus
Ik heb het niet gezien... ik zag alleen dat ze huilend de babykamer in ging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?
zeg dan niks, denk ik dan, als je niet wil zeggen wie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee vind je 't gek. Chantal met d'r dolle buien." Ik vergeef degenen die mij nomineren nooit meer en die kijk ik ook na het huis nooit meer aan "![]()
T zal de advocaat zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat praat Lieske lekker snel vannacht trouwens
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Geeft goed aan hoe populair ze is!!! GNA GNA GNA!!!!
Jonge jonge jongequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heel verrassend. Janken en weglopen naar de babyamer. Roepend dat ze niet goed wijs waren en dat ze die fokking 8 dagen maar 1x in haar leven mee zou maken, en dat deze (kraam)week wat haar betreft al verziekt is.
snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat praat Lieske lekker snel vannacht trouwens
Mee eens hoor, maar begrijp ergens wel dat ze veilig wil blijven voor Chantal. Stel je voor dat ze bovenop Lieske gaat zitten uit wraak, dat overleeft het kind niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dan niks, denk ik dan, als je niet wil zeggen wie.
Maar ze had "zijn kop er af geschroefd"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
jahaaa lieske vindt roel ook nog leuk stiekem,even menno uithoren wat roel gezegd heeft,want menno dacht dat roel aardig over dido heen was
Geen kans op. Ze was veel te blij toen het leek dat Dido en Roel wat kregen samen.... en heeft hem al vaak genoeg afgewezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
jahaaa lieske vindt roel ook nog leuk stiekem,even menno uithoren wat roel gezegd heeft,want menno dacht dat roel aardig over dido heen was
Trustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jonge jonge jongeTanjaaaaaa. Meisje toch
Het is natuurlijk wel 'vreemd' dat Ingrid haar vriendinnetje haar nomineert, maaaaaarja.
Nou ik ga maffen want dit speculatief autistisch verbaal gezwerf van iedereen, wat altijd is naar de nominaties, is te infantiel voor woorden, doei!
Ze komt nu direct to the point. Dat is wel een verademing eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
snelZe praat toch altijd snel. Ze maakt nu wel haar zinnen af dat is wel prettig om te luisteren. (er wordt naar haar geluisterd.)
Ingrid is achterbaks omdat ze Tanja genomineerd heeft, volgens velen.quote:
Jazeker, net zoals ze op zou stappen als ze haar sjaaltje zouden afpakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze had "zijn kop er af geschroefd"![]()
Chantal wel hoor, zij heeft het ook tegen Roel gezegdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef Jane het volgende:
Ik vind Roel een zielepiet daardoor!Vooral door de felheid waarmee hij het zei.
Maar in het huis valt niemand er over omdat Joost er zelf niet over valt, denk ik.
Toen had ze nog erg last van hormonen, en daar schaamde ze zich wel een beetje voor en heeft ook verteld dat ze dat de komende weken zou willen goedmaken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:45 schreef cevece het volgende:
[..]
Tanja heeft wel vaak aangegeven dat ze weg wilde. Ingrid heeft in feite Tanja's verzoek ingewilligd.
Ben het met je eens Scanman!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag zowel Ingrid als Joost niet echt (Ingrid omdat het me gewoon een naar mens lijkt en Joost omdat hij erg snel vervelend wordt), maar met hun motivatie om Tanja te nomineren was niets mis.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:52 schreef cuall het volgende:
Ik ga, voor iedereen nog blijft kijken nog spannende uren gewenst![]()
wacht maar tot ze weer een week niet mag rokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:50 schreef avonne het volgende:
Ah.. Chantal heeft een moment van zelfinzicht.
bij nader inzien vindt ze het niet zo erg dat Menno tegen haar gelogen heeft, maar wel dat ze het spelletje niet herkend heeft. Dat had ze van zichzelf verwacht.
Ben benieuwd of ze vanaf nu bij die mening blijft.
ik denk dat Ingrid er inmiddels meer mee zit dan Tanja, goed werk Tanjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
Toen had ze nog erg last van hormonen, en daar schaamde ze zich wel een beetje voor en heeft ook verteld dat ze dat de komende weken zou willen goedmaken.
Beetje weinig tijd nu in haar kraamweek, en misschien wel de laatste week.
Misschien dacht ze dat ingrid dat wel zou begrijpen.
vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag zowel Ingrid als Joost niet echt (Ingrid omdat het me gewoon een naar mens lijkt en Joost omdat hij erg snel vervelend wordt), maar met hun motivatie om Tanja te nomineren was niets mis.
Ze heeft na de bevalling nog gezegd dat ze er geen moeite mee zou hebben als ze volgende week exit zou moeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen had ze nog erg last van hormonen, en daar schaamde ze zich wel een beetje voor en heeft ook verteld dat ze dat de komende weken zou willen goedmaken.
Bla bla blááá.............quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijke moeite mee te zien wanneer iets een geintje is en wanneer iets serieus is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef style het volgende:
[..]
Jazeker, net zoals ze op zou stappen als ze haar sjaaltje zouden afpakken![]()
ingrid is hypoccriet,nu weer terugkruipen naar mennoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:54 schreef Gert het volgende:
Ingrid en Menno komen weer nader tot elkaar.
Want de rest is hypocriet.![]()
Gert, doe die andere avatar weer even. Dat gele was zo duidelijk te vinden. Dan was het gelijk duidelijk dat het een post van jou was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:54 schreef Gert het volgende:
Ingrid en Menno komen weer nader tot elkaar.
Want de rest is hypocriet.![]()
Ik heb haar na de bevalling alleen maar horen zeggen dat ze nog graag even wilde blijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze heeft na de bevalling nog gezegd dat ze er geen moeite mee zou hebben als ze volgende week exit zou moeten.
Ze moet niet zo stressen, da's niet goed voor d'r melkproductie. Gewoon lekker alles over d'r heen laten komen en Bridget volgende week weer aanhoren als ze nadrukkelijk zegt "Tan, Nederland heeft massaal voor je gestemd". Die kraamtijd kan ze nu toch gewoon in het huis doorbrengen. Dat het een rottijd wordt maakt ze er zelf van.
Voor de vorm is ze nu nog wel even kritisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:55 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ingrid is hypoccriet,nu weer terugkruipen naar menno
Maar het waren toch een klein beetje maatjes (dacht tanja), dus het is wel een beetje een willemstreek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Als dat een geintje van haar was kan ze wel heeel erg goed acteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijke moeite mee te zien wanneer iets een geintje is en wanneer iets serieus is.
Maar dat heb ik trouwens ook regelmatig
Wat???????????????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef mijn23 het volgende:
OOOOOOOOOOOOH naat zat ingrid dwars
Jaquote:
Ja ik herken mensen ook niet zo snel als ze ineens een andere avatar hebben..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, doe die andere avatar weer even. Dat gele was zo duidelijk te vinden. Dan was het gelijk duidelijk dat het een post van jou was.
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het waren toch een klein beetje maatjes (dacht tanja), dus het is wel een beetje een willemstreek.
En erger kan niet in BB country
Dat denk ik ook!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens Dido die in de babykamer was was Tanja over haar toeren tegen de baby aan het praten..erg sneu.
Ik denk mede door haar financiele situatie dat Tanja een beetje gevangen is en daarom hoopte direct exit te kunnen met die envelop en nu is ze pissig dat ze nog een week in spanning moet zitten.
Lieske heeft dat ook al een aantal keer gedaan, Scan. Gisteren nog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.
Dat was toeval dus hè.quote:
Heb niet echt het idee dat Roel het serieus het spel speelt. Zijn nominatie is slechts op impulsieve wraak gebaseerd. Het is niet echt een tactische nominatie. Hij heeft gewoon een hekel aan clown Joost! Heeft niks met het BB spel te maken imo. Dit heeft hij zelf ook gezegd dat hij nomineert op zijn gevoel en niet om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
wat vooral door Roel veel serieuzer gespeeld wordt dan menigeen denkt
Tsja ik denk dat die andere bewoners er wel aan bijdragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze heeft na de bevalling nog gezegd dat ze er geen moeite mee zou hebben als ze volgende week exit zou moeten.
Ze moet niet zo stressen, da's niet goed voor d'r melkproductie. Gewoon lekker alles over d'r heen laten komen en Bridget volgende week weer aanhoren als ze nadrukkelijk zegt "Tan, Nederland heeft massaal voor je gestemd". Die kraamtijd kan ze nu toch gewoon in het huis doorbrengen. Dat het een rottijd wordt maakt ze er zelf van.
Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske heeft dat ook al een aantal keer gedaan, Scan. Gisteren nog.
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat Roel het serieus het spel speelt. Zijn nominatie is slechts op een impulsieve wraak gebaseerd. Het niet echt een tactische nominatie. Hij heeft gewoon een hekel aan clown Joost! Heeft niks met het BB spel te maken imo. Dit heeft hij zelf ook gezegd dat hij nomineert op zijn gevoel en niet om het spel te spelen.
Dat dacht ik eigenlijk wel, maar goed... ben weer met beide benen terug op aarde nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was toeval dus hè.![]()
Dat je niet denkt dat ik zo goed naar jou luister.![]()
Ik denk dat ze nog steeds weg wil en ook weg gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.
En jij bent liev!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef mijn23 het volgende:
gert wat heb je toch een gezellige avator
Nee, dat is waar. Maar het is bij beide een vorm van aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.
Dat niet, maar wel elke keer zeuren dat ze geen maatje heeft en janken dat ze Koos Vriendloos is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.
Die zijn niet terug te zien, helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Weet iemand waar ik die live-uitzending en de internet uitzending van vanavond kan terugkijken?? Heb het gemist
image? Oh, je bedoelt imago.quote:
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.
Dat zal morgen wel op het bigbrother blog staan bij Fok...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Weet iemand waar ik die live-uitzending en de internet uitzending van vanavond kan terugkijken?? Heb het gemist
Euhmmm tsja zou ik ook zitten , zit daar niet om vriendjes te makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.
Zo bedoel ik het dus.
Dat kan lekker niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Sóówwww..... effe de chips en een nieuwe en een kouwe kledder pakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt nu wederom pijnlijk duidelijk dat jij een bekrompen wijf bent met een hekel aan zwarte krakers.![]()
Of in het filmpjes topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel op het bigbrother blog staan bij Fok...
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan lekker niet!![]()
Wij hebben jou overigens niet gemist.
OK dan zitten we dus op 1 lijn! Roel wil winnen idd maar is niet tactische bezig zoals Menno (in zijn ogen!). Ik heb wel het idee dat iemand die impulsief nomineert zoals Roel verder komt dan bewoners zoals Menno & Ingrid die proberen tactische te nomineren.quote:
oh jee kan ie weer met mij beginnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.![]()
Relluh!!!![]()
Dat is pertinent niet waar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.![]()
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan lekker niet!![]()
Wij hebben jou overigens niet gemist.
Maar ondertussen wel zo ongeveer het hardste staan te springen als ze 50.000 in de pot erbij mogen gooien. Dan is het ineens wel veel geld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is pertinent niet waar!
Chantal heeft al gezegd dat ze 300.000 helemaal niets vindt. Dus die gaat puur voor de eer.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.![]()
Relluh!!!![]()
Ja, ze zitten er allemaal voor het geld, jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.![]()
Het wordt nu wederom pijnlijk duidelijk dat jij een bekrompen wijf bent met een hekel aan zwarte krakers.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Kimske het volgende:
Ben er weer!!!!
Zoo wat is Chantal weer een roddelqueen zeg!!
Wat klink je verheugd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:08 schreef mijn23 het volgende:
[..]
oh jee kan ie weer met mij beginnen![]()
Ik hoor het hem vanavond nog zeggen... 'Ik ben ZEER tolerant!!!'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef gnuif het volgende:
maar nu, wat is het toch eigenlijk kortzichtig en bekrompen mannetje zeg![]()
![]()
![]()
En jij kunt ook gewoon thuis blijven of het weblog lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...
Dat kan natuurlijk onderling wel, taktisch stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik over tactisch stemmen snap ik al helemaal niet. Dat is onmogelijk in het huis omdat ze gewoon niet weten wie er populair is bij de kijkers en wie niet. Gaat nergens over dus.
Doe ff relaxt joh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...
Neej sorry..dr zijn ook mensen die werken..ik heb geen tijd om de hele dag door naar de streams/tv te gaan zitten kijken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En jij kunt ook gewoon thuis blijven of het weblog lezen.![]()
Ze legde het zelf anders uit. Ze zei dat ze er vanuit ging dat ze zelf op de bank zou zitten en dat ze daarom Linda gestemd heeft om zo veel mogelijk mensen op de bank te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk onderling wel, taktisch stemmen.
Je kan jezelf van de bank af houden dan, zoals Lieske dus gedaan heeft
Ik vraag tog gewoon wat...krijg van een ander een normaal antwoord maar hij moet tog zo raar reagerenquote:
ik vind Joost erger, met zijn nietszeggende PC nominaties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
Ja, ze zitten er allemaal voor het geld, ja
Alleen Roel is feller met het spel bezig, dan je zo zou denken door zijn quasi relaxte attitude
Uitstékende combinatie met Dido dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef gnuif het volgende:
ah, roel wil geen vrouw met grote ambities en belangrijke positie,
hij is de man, de kostwinner vrouwlief doet het liefst wat hobbies als schilderen en paardrijden.
Ik heb toch normaal antwoord gegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Neej sorry..dr zijn ook mensen die werken..ik heb geen tijd om de hele dag door naar de streams/tv te gaan zitten kijken..
Maar sorry dat ik het gevraagd heb hoor...
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Ik hoor de bewoners zo vaak zeggen dat ze niet voor deze situatie gekozen hebben (met een zwangere en nu met een baby in huis), maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
(weet het niet zeker hoor, heb pas na een paar dagen Fok besloten om deze BB te volgen)
Volgens mij ook, idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
sjaah blijkbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Wrom eigenlijk? Iemand vraagt iets en als APK zo reageert hoor ik niemand? Omdat wij newbies zijn en geen rechten hebben?
Nou, dat is toch taktisch stemmen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze legde het zelf anders uit. Ze zei dat ze er vanuit ging dat ze zelf op de bank zou zitten en dat ze daarom Linda gestemd heeft om zo veel mogelijk mensen op de bank te krijgen.
Is dat echt zo? Heb Lieske vaak genoeg horen zeggen dat ze de berichten in de kranten gevolgd heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Wrom eigenlijk? Iemand vraagt iets en als APK zo reageert hoor ik niemand? Omdat wij newbies zijn en geen rechten hebben?
Oh ja, joh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
ik vind Joost erger, met zijn nietszeggende PC nominaties.![]()
[quote]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nee dat was pas bekend nadat ze waren gekozen. De Buik is pas de laatste weken in het huis gekozen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Ik hoor de bewoners zo vaak zeggen dat ze niet voor deze situatie gekozen hebben (met een zwangere en nu met een baby in huis), maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
(weet het niet zeker hoor, heb pas na een paar dagen Fok besloten om deze BB te volgen)
Volgens mij hadden ze het erover (ergens in het begin alweer) dat ze dat pas een week of 3 vantevoren hoorden via de mediaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.
je zat duidelijk toespelingen te geven, Day!quote:
Ach, nu ik er over nadenk.... Ik vind Roel als man dan wel helemaal niks, maar een beetje schilderen en paardrijden lijkt mij ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitstékende combinatie met Dido dus!![]()
Behalve dan dat Roel nog wel even een fatsoenlijke baan moet vinden en genoeg geld moet gaan verdienen om Icequeen te kunnen onderhouden.![]()
Lesje tactisch stemmen van roel nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik over tactisch stemmen snap ik al helemaal niet. Dat is onmogelijk in het huis omdat ze gewoon niet weten wie er populair is bij de kijkers en wie niet. Gaat nergens over dus.
Ik dacht dat de voorrondes al lang waren begonnen en dat later pas opeens bekend werd dat er een zwangere in zou komen. Maar in dit geval ben ik niet 100% zeker, dus pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Heb Lieske vaak genoeg horen zeggen dat ze de berichten in de kranten gevolgd heeft.
Volgens mij was die bolle een last minute gedachte, aangezien er vrij laat een oproep gedaan werd voor een zwangere vrouw in BB.quote:
HUH?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je zat duidelijk toespelingen te geven, Day!
Okequote:
En ja weet ik al een aantal jaar )dat ik hier lurkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.
Ja da's wel waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Ik vraag tog gewoon wat...krijg van een ander een normaal antwoord maar hij moet tog zo raar reageren![]()
Op die manier wel ja, maar ik begrijp van de bewoners dat ze mensen op de bank proberen te krijgen waarvan ze denken te kunnen winnen. Op die manier is het vrij zinloos bedoel ik, omdat ze dat dus niet weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat is toch taktisch stemmen dan?
Het heeft wel degelijk nut, of je houdt jezelf van de bank af of je krijgt er meer dan 3 op.
AHA!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
Roel zegt nu toch dat hij bewust op Joost heeft gestemd om voor een 1 stem te zorgen. Dus toch tactische Milagro.
Dat kregen ze een paar weken van te voren te horen (ik weet niet precies hoeveel).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
En heeft dus waarschijnlijk ook het geroddel van Joost en Chantal gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja komt inmiddels klagen over het geklets in de badkamer.
En daar kickt hij op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.
En nu weerquote:
Ik ben al 4 uur aan het zoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en anders zit Kribbet zich ook suf te zoeken, naar dat ene "missende" deeltje strakjes![]()
Ja.quote:
Hou ook van jou hoor,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef milagro het volgende:
[..]
En nu weer![]()
Ik ben echt helemaal klaar met jou![]()
Maar je moet wel oprotten, want sexistisch ben ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:22 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
IE..??? Sorry...maar ben geen man![]()
nou, interessant, boeiend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Hij nomineert nooit persoonlijk, altijd op de kijkers gericht.
Ralph: Zielig voor Nathalie.
Roel: Doet niet aardig tegen homo's
Tanja: Kind moet niet in zo'n vreselijk huis.
Je zou denken dat hij CDA-er is.![]()
Jij lijkt Diane wel zeg, pas op hoor, je word verkracht waar je bij/bovenop ligtquote:
Eigenlijk jammer dat Joost niet op Roel heeft gestemd dan hadden er nog meer op de bank gezeten.!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
AHA!
Roel kan zelf overigens ook erg slecht tegen genomineerd zijn, vooral als het door Joost is
Hij zal wel balen dat het Joost geen ruk boeit dat Roel hem genomineerd heeft.
en nu gaat ze samen met Dido rokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
En weer komt Tanja klagen
"Dat kan ik echt even niet hebben nu"
Ze zal wel wakker geworden zijn van het kletsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en nu gaat ze samen met Dido roken
waarom moesten ze nu stil zijn dan?
Die baby slaapt echt wel door, hoor.
Is juist beter het kind te wennen aan wat gewone "herrie"
Die D66 nichten waaien met alle winden mee manquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Hij nomineert nooit persoonlijk, altijd op de kijkers gericht.
Ralph: Zielig voor Nathalie.
Roel: Doet niet aardig tegen homo's
Tanja: Kind moet niet in zo'n vreselijk huis.
Je zou denken dat hij CDA-er is.![]()
quote:
Zeker weten... Chantal en Ingrid bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat Joost niet op Roel heeft gestemd dan hadden er nog meer op de bank gezeten.!
Dido is prima daarvoor toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
Tanja heeft ff een schouder nodig of een luisterend oor
dat wil ik toch helemaal niet weten joh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef BB-King het volgende:
Rob gaat schijten!
Diana en Fra(e)nk: neeeejeeee we hebben niet gen*ukt....nee hoor dacht je dat de kabouters je k*t binnenliepen!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij lijkt Diane wel zeg, pas op hoor, je word verkracht waar je bij/bovenop ligt
Is het boeiend stream 3? Stream 1 is ook wel boeiend nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer gefluister tussen Tanja en Dido
Dat kan niet met vooroordeluh, simpleton!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet jouw vooroordelen tegen negers een keer vergeten.
Ik kan het anders prima volgen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer gefluister tussen Tanja en Dido
moet je maar geen toespelingen gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Diana en Fra(e)nk: neeeejeeee we hebben niet gen*ukt....nee hoor dacht je dat de kabouters je k*t binnenliepen!!!!!!![]()
![]()
wat isser op 1 dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is het boeiend stream 3? Stream 1 is ook wel boeiend nl
je moth me geehn toespelingeuh makuh!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
moet je maar geen toespelingen geven![]()
Kan iedereen dat even onthouden als zij weer negatief over Roel post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef milagro het volgende:
Dat kan niet met vooroordeluh, simpleton!![]()
Die blijven plakken, zoals een langzame neger onder een olifants poot.
Menno en Ingrid en Roel (die nu weer naar 3 is) . Over de nominatie enzo. Hoop nog te horen dat Ingrid er achter komt dat Dido op haar heeft genomineerd.quote:
Jij moet fotograaf worden.quote:
ik quote hem even voor je nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iedereen dat even onthouden als zij weer negatief over Roel post.
Lijkt me een goed plan. Ik check 1 jij 3!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
ik luister ff naar dildo en tanja de rest naar stream 1?
Is goed! Roel heeft niet eens eens een magnetron euhhhm en een kookplaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik check 1 jij 3!Als er wat boeiends is ff melden hier!
én met hoogblonde Hagenezuh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ik quote hem even voor je nog
Milagro heeft wat tegen negerts!!
Oh nee, ze heeft wat mét negerts!
Hij maakt haar vaak zwart, maar alleen achter haar rugquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:41 schreef Jane het volgende:
Roel tegen Tanja: Slaap lekker lieverd.
Tja, als Dido niet wil, dan Tanja maar...
Krijg je me dat SC gedoequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Lekker on topic weer hier...
Hup, naar de Etos voor een kleurspoelinkje!quote:
dus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Sorrie... euhmmm Chantal is aan het roddelen..... en Dildo zegt: nou Chan... denk je??????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Zit het ook te volgen, maar heb nog niet het idee dat Ingrid het weet. Misschien slecht een vermoeden van Ingrid of Menno.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:44 schreef Gert het volgende:
Menno en Ingrid "bespreken" Dido nu weer. Haar nominatie op Ingrid heeft haar veel goodwill gekost.
Dus niks... Moet er altijd een 'dus' achter? Lul voor mijn part over een gezellige vakantie in een prachtig vakantie huisje in een Spaanse badplaats. Ga vooral je gang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:44 schreef milagro het volgende:
dus?
rukken.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef Gert het volgende:
wie weet er nog een makkelijke ruk-site, ik wil zo naar m'n nest.
chatgirl.nl mits je voordoet als een 14 jarige bi meid hahahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:46 schreef Gert het volgende:
wie weet er nog een makkelijke ruk-site, ik wil zo naar m'n nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |