Echt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef style het volgende:
[..]
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.
Maar daar valt natuurlijk niemand over.
Toen hield ik nog rekening met de poll op fok. De talpa poll liet ook toen al zien dat Linda helemaal niet populair was. En dat bleek dus te kloppen. Ik ga nu dus ook weer uit van de talpa poll.quote:
ja, want stel je voor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nummer overgeslagen omdat de telling niet klopte.
Ik vind Roel een zielepiet daardoor!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef style het volgende:
[..]
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.
Maar daar valt natuurlijk niemand over.
Ze was geen kruik aan het maken, maar melk opwarmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Hihi, nee inderdaad, maar Tanja deed het ook zonder, maar ja da's dan ook een bikkel he![]()
Ik ook, hoe hij ook met dat Dido gedoe omgaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt welIk vind Roel gewoon een zielig knuppeltje hoe hij zich gedraagd.
Aha... op die manier... zo begreep ik het niet. Ja dat zou kunnen ja. Maar ik denk det het idee van Chantal het beste is... dat Tanje denkt dat ze van Nathalie kan winnen op de bank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:26 schreef Day het volgende:
@FB, dat vroeg ik niet. Ik weet op wie Naat deze week gestemd heeft.
Mijn vraag was of Tanja weet dat Nathalie de vorige keer op haar gestemd heeft.
Ja, dat zou wel schandalig zijn... Het moet wel kloppen natuurlijk. Je wilt ook niet leven in 2006 terwijl je denkt dat het 2005 isquote:
Pas jij maar op, met sjoemelen met de telling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Nummer overgeslagen omdat de telling niet klopte.
Ze stond er net zo zielig bij, lekkere wattenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja met rokendaar word je niet moe van hoor. Ver hoeft ze niks zelf te doen. Er is geen enkele vrouw die zo in de watten wordt gelegd na een bevalling hoor.
en een kruik aan het maken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze was geen kruik aan het maken, maar melk opwarmen
zijn wraak is minder zoet dan hij had gehoopt dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind Roel een zielepiet daardoor!Vooral door de felheid waarmee hij het zei.
Maar in het huis valt niemand er over omdat Joost er zelf niet over valt, denk ik.
Die had ik gemaakt net... maar zag dat er al een 539 was... dus dacht dat ik 538 gemist had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
waar is 538??
We hebben twee keer een 534 gehad. Vandaar dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
waar is 538??
quote:
Ja en anders zit Kribbet zich ook suf te zoeken, naar dat ene "missende" deeltje strakjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel schanfdalig zijn... Het moet wel kloppen natuurlijk. Je wilt ook niet leven in 2006 terwijl je denkt dat het 2005 is
Okequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die had ik gemaakt net... maar zag dat er al een 539 was... dus dacht dat ik 538 gemist had.
Met wie zullen we beginnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef mijn23 het volgende:
ff weer over ingrid roddelen,chantal en dido
Poll wordt na de nominaties op nieuw opgesteld! (van horen zeggen) Dit is dus na een aantal uur na de nomintaties gemeten imo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Die poll is aardig verneukt, Lieske even veel stemmen als Rob, Roel ineens nog maar 7 %Enne Dido 1 %
![]()
Geloof dr geen bal van![]()
zorg er gewoon voor dat jij de volgende opent, kan je kiezen.quote:
Wel wat minder ja. Vooral 's avonds buiten, aangezien buiten caps toch vaak niet mooi worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
Scan: Ligt het nou aan mij of maak je minder caps de laatste tijd?
Nog steeds geloof ik er geen bal vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Poll wordt na de nominaties op nieuw opgesteld! (van horen zeggen) Dit is dus na een aantal uur na de nomintaties gemeten imo.
Ja ho hó.....ik ben slechts gast hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:35 schreef milagro het volgende:
[..]
zorg er gewoon voor dat jij de volgende opent, kan je kiezen.
dus nomineer je haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan me niet in dat vest van Nathalie vinden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:32 schreef milagro het volgende:
[..]
zijn wraak is minder zoet dan hij had gehoopt dus
In dat geval mag Nathalie er wel uit volgende weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef style het volgende:
Dido wordt gek als Nathalie er volgende week donderdag uitmoet.![]()
in dat geval 576quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ho hó.....ik ben slechts gast hier.![]()
Nee, ze mag wel blijven, geen last van haar.quote:
Heeft ie weer een goede reden voor de volgende nominatiequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Gert het volgende:
Hahaha. af en toe is Menno toch wel leuk hoor: Ingrid zit weer een heel verhaal op te hangen over hoe klote ze zich voelt dat Tanja het zich zo aantrekt dat zij haar heeft genomineerd.
Menno: "Zo zie je maar weer, nomineren is altijd lachen."![]()
Aan Menno merk je trouwens als enige niéts, dat hij genomineerd is. Maar goed, hij heeft ook al de nodige ervaring.
Doet mij een beetje afdwalen naar het boek van Adreas Eschbach, "Het messias mysterie".quote:
overduidelijk jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:35 schreef mijn23 het volgende:
menno leeft weer op nu ingrid hem weer aandacht geeft,helemaal gek is ie op haar
Nee, ze wil het gewoon niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:39 schreef BBscanner het volgende:
Klopt het dat Lieske wil laten lijken dat ze Rob heeft genomineerd tegen over Menno en Ingrid. Chantal weet dus nog niet dat Lieske haar heeft genomineerd.
Ingrid heeft het zelf tegen Tanja gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Is Tanja nu boos op Ingrid trouwens? Dat begrijp ik uit het verhaal? Wat zei Tanja dan na de nominatie en hoe weet ze überhaubt dat ze haar heeft genomineerd??
Ingrid zei het zelfquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Is Tanja nu boos op Ingrid trouwens? Dat begrijp ik uit het verhaal? Wat zei Tanja dan na de nominatie en hoe weet ze überhaubt dat ze haar heeft genomineerd??
Heeft Ingrid haar toch gewoon zelf verteld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja vroeg wie haar genomineerd had... en toen zei Ingrid: ik. Toen werd Tanja helemaal gek. Dat ze dat een net bevallen vrouw niet konden aandoenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Nee vind je 't gek. Chantal met d'r dolle buien." Ik vergeef degenen die mij nomineren nooit meer en die kijk ik ook na het huis nooit meer aan "quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze wil het gewoon niet zeggen.
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tanja vroeg wie haar genomineerd had... en toen zei Ingrid: ik. Toen werd Tanja helemaal gek. Dat ze dat een net bevallen vrouw niet konden aandoen
Das Jesus Video ..... mooie titel voor het volgende topic... lekker vervreemdendquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Doet mij een beetje afdwalen naar het boek van Adreas Eschbach, "Het messias mysterie".![]()
Ze vertellen het meestal allemaal meteen, en anders komt het toch wel uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:41 schreef arneaux het volgende:
Tanja heeft wel vaak aangegeven dat ze weg wilde. Ingrid heeft in feite Tanja's verzoek ingewilligd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft Ingrid haar toch gewoon zelf verteld?
En ja ze is dus boos, de enige die ze daar als 'vriendin' zag, naait haar op deze manier.
Meteen zelfs, zo achterbaks is ze nouquote:
Heel verrassend. Janken en weglopen naar de babyamer. Roepend dat ze niet goed wijs waren en dat ze die fokking 8 dagen maar 1x in haar leven mee zou maken, en dat deze (kraam)week wat haar betreft al verziekt is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?
Het lijkt wel een Fok-Userquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Meteen zelfs, zo achterbaks is ze nou
Geeft goed aan hoe populair ze is!!! GNA GNA GNA!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef SuperMOM het volgende:
Nooit genomineerd en hups NL denkt oprotten!!!! hahahaha![]()
![]()
![]()
Ik had al verwacht dat Ingrid na de nominaties/live uitzending weer naar Menno zou trekken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef mijn23 het volgende:
vind het ook wel opvallend dat ingrid weer met menno aanpapt nu dat ze denkt dat dido op haar gestemd heeft,ze gebruikt hem dus
Ik heb het niet gezien... ik zag alleen dat ze huilend de babykamer in ging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze werd gek? Wat deed ze dan? Schelden? Stemverheffing?
zeg dan niks, denk ik dan, als je niet wil zeggen wie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee vind je 't gek. Chantal met d'r dolle buien." Ik vergeef degenen die mij nomineren nooit meer en die kijk ik ook na het huis nooit meer aan "![]()
T zal de advocaat zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat praat Lieske lekker snel vannacht trouwens
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Geeft goed aan hoe populair ze is!!! GNA GNA GNA!!!!
Jonge jonge jongequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heel verrassend. Janken en weglopen naar de babyamer. Roepend dat ze niet goed wijs waren en dat ze die fokking 8 dagen maar 1x in haar leven mee zou maken, en dat deze (kraam)week wat haar betreft al verziekt is.
snelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat praat Lieske lekker snel vannacht trouwens
Mee eens hoor, maar begrijp ergens wel dat ze veilig wil blijven voor Chantal. Stel je voor dat ze bovenop Lieske gaat zitten uit wraak, dat overleeft het kind niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg dan niks, denk ik dan, als je niet wil zeggen wie.
Maar ze had "zijn kop er af geschroefd"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
jahaaa lieske vindt roel ook nog leuk stiekem,even menno uithoren wat roel gezegd heeft,want menno dacht dat roel aardig over dido heen was
Geen kans op. Ze was veel te blij toen het leek dat Dido en Roel wat kregen samen.... en heeft hem al vaak genoeg afgewezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
jahaaa lieske vindt roel ook nog leuk stiekem,even menno uithoren wat roel gezegd heeft,want menno dacht dat roel aardig over dido heen was
Trustenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jonge jonge jongeTanjaaaaaa. Meisje toch
Het is natuurlijk wel 'vreemd' dat Ingrid haar vriendinnetje haar nomineert, maaaaaarja.
Nou ik ga maffen want dit speculatief autistisch verbaal gezwerf van iedereen, wat altijd is naar de nominaties, is te infantiel voor woorden, doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |