ik vind Joost erger, met zijn nietszeggende PC nominaties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
Ja, ze zitten er allemaal voor het geld, ja
Alleen Roel is feller met het spel bezig, dan je zo zou denken door zijn quasi relaxte attitude
Uitstékende combinatie met Dido dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef gnuif het volgende:
ah, roel wil geen vrouw met grote ambities en belangrijke positie,
hij is de man, de kostwinner vrouwlief doet het liefst wat hobbies als schilderen en paardrijden.
Ik heb toch normaal antwoord gegeven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Neej sorry..dr zijn ook mensen die werken..ik heb geen tijd om de hele dag door naar de streams/tv te gaan zitten kijken..
Maar sorry dat ik het gevraagd heb hoor...
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Ik hoor de bewoners zo vaak zeggen dat ze niet voor deze situatie gekozen hebben (met een zwangere en nu met een baby in huis), maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
(weet het niet zeker hoor, heb pas na een paar dagen Fok besloten om deze BB te volgen)
Volgens mij ook, idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
sjaah blijkbaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Wrom eigenlijk? Iemand vraagt iets en als APK zo reageert hoor ik niemand? Omdat wij newbies zijn en geen rechten hebben?
Nou, dat is toch taktisch stemmen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze legde het zelf anders uit. Ze zei dat ze er vanuit ging dat ze zelf op de bank zou zitten en dat ze daarom Linda gestemd heeft om zo veel mogelijk mensen op de bank te krijgen.
Is dat echt zo? Heb Lieske vaak genoeg horen zeggen dat ze de berichten in de kranten gevolgd heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Wrom eigenlijk? Iemand vraagt iets en als APK zo reageert hoor ik niemand? Omdat wij newbies zijn en geen rechten hebben?
Oh ja, joh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
ik vind Joost erger, met zijn nietszeggende PC nominaties.![]()
[quote]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef SuperMOM het volgende:
Nee dat was pas bekend nadat ze waren gekozen. De Buik is pas de laatste weken in het huis gekozen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Ik hoor de bewoners zo vaak zeggen dat ze niet voor deze situatie gekozen hebben (met een zwangere en nu met een baby in huis), maar ze wisten toch allemaal dat er een zwangere in huis zou zijn?
(weet het niet zeker hoor, heb pas na een paar dagen Fok besloten om deze BB te volgen)
Volgens mij hadden ze het erover (ergens in het begin alweer) dat ze dat pas een week of 3 vantevoren hoorden via de mediaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas op het laatst bekend geworden.
je zat duidelijk toespelingen te geven, Day!quote:
Ach, nu ik er over nadenk.... Ik vind Roel als man dan wel helemaal niks, maar een beetje schilderen en paardrijden lijkt mij ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Uitstékende combinatie met Dido dus!![]()
Behalve dan dat Roel nog wel even een fatsoenlijke baan moet vinden en genoeg geld moet gaan verdienen om Icequeen te kunnen onderhouden.![]()
Lesje tactisch stemmen van roel nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik over tactisch stemmen snap ik al helemaal niet. Dat is onmogelijk in het huis omdat ze gewoon niet weten wie er populair is bij de kijkers en wie niet. Gaat nergens over dus.
Ik dacht dat de voorrondes al lang waren begonnen en dat later pas opeens bekend werd dat er een zwangere in zou komen. Maar in dit geval ben ik niet 100% zeker, dus pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Heb Lieske vaak genoeg horen zeggen dat ze de berichten in de kranten gevolgd heeft.
Volgens mij was die bolle een last minute gedachte, aangezien er vrij laat een oproep gedaan werd voor een zwangere vrouw in BB.quote:
HUH?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je zat duidelijk toespelingen te geven, Day!
Okequote:
En ja weet ik al een aantal jaar )dat ik hier lurkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.
Ja da's wel waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:17 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Ik vraag tog gewoon wat...krijg van een ander een normaal antwoord maar hij moet tog zo raar reageren![]()
Op die manier wel ja, maar ik begrijp van de bewoners dat ze mensen op de bank proberen te krijgen waarvan ze denken te kunnen winnen. Op die manier is het vrij zinloos bedoel ik, omdat ze dat dus niet weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat is toch taktisch stemmen dan?
Het heeft wel degelijk nut, of je houdt jezelf van de bank af of je krijgt er meer dan 3 op.
AHA!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
Roel zegt nu toch dat hij bewust op Joost heeft gestemd om voor een 1 stem te zorgen. Dus toch tactische Milagro.
Dat kregen ze een paar weken van te voren te horen (ik weet niet precies hoeveel).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:16 schreef Day het volgende:
En heeft dus waarschijnlijk ook het geroddel van Joost en Chantal gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja komt inmiddels klagen over het geklets in de badkamer.
En daar kickt hij op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
APK zeikt nou eenmaal graag mensen af. Doe je niks aan.
En nu weerquote:
Ik ben al 4 uur aan het zoekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en anders zit Kribbet zich ook suf te zoeken, naar dat ene "missende" deeltje strakjes![]()
Ja.quote:
Hou ook van jou hoor,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef milagro het volgende:
[..]
En nu weer![]()
Ik ben echt helemaal klaar met jou![]()
Maar je moet wel oprotten, want sexistisch ben ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:22 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
IE..??? Sorry...maar ben geen man![]()
nou, interessant, boeiend!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Hij nomineert nooit persoonlijk, altijd op de kijkers gericht.
Ralph: Zielig voor Nathalie.
Roel: Doet niet aardig tegen homo's
Tanja: Kind moet niet in zo'n vreselijk huis.
Je zou denken dat hij CDA-er is.![]()
Jij lijkt Diane wel zeg, pas op hoor, je word verkracht waar je bij/bovenop ligtquote:
Eigenlijk jammer dat Joost niet op Roel heeft gestemd dan hadden er nog meer op de bank gezeten.!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
AHA!
Roel kan zelf overigens ook erg slecht tegen genomineerd zijn, vooral als het door Joost is
Hij zal wel balen dat het Joost geen ruk boeit dat Roel hem genomineerd heeft.
en nu gaat ze samen met Dido rokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
En weer komt Tanja klagen
"Dat kan ik echt even niet hebben nu"
Ze zal wel wakker geworden zijn van het kletsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en nu gaat ze samen met Dido roken
waarom moesten ze nu stil zijn dan?
Die baby slaapt echt wel door, hoor.
Is juist beter het kind te wennen aan wat gewone "herrie"
Die D66 nichten waaien met alle winden mee manquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.
Hij nomineert nooit persoonlijk, altijd op de kijkers gericht.
Ralph: Zielig voor Nathalie.
Roel: Doet niet aardig tegen homo's
Tanja: Kind moet niet in zo'n vreselijk huis.
Je zou denken dat hij CDA-er is.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |