Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske heeft dat ook al een aantal keer gedaan, Scan. Gisteren nog.
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat Roel het serieus het spel speelt. Zijn nominatie is slechts op een impulsieve wraak gebaseerd. Het niet echt een tactische nominatie. Hij heeft gewoon een hekel aan clown Joost! Heeft niks met het BB spel te maken imo. Dit heeft hij zelf ook gezegd dat hij nomineert op zijn gevoel en niet om het spel te spelen.
Dat dacht ik eigenlijk wel, maar goed... ben weer met beide benen terug op aarde nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was toeval dus hè.![]()
Dat je niet denkt dat ik zo goed naar jou luister.![]()
Ik denk dat ze nog steeds weg wil en ook weg gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.
En jij bent liev!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:00 schreef mijn23 het volgende:
gert wat heb je toch een gezellige avator
Nee, dat is waar. Maar het is bij beide een vorm van aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.
Dat niet, maar wel elke keer zeuren dat ze geen maatje heeft en janken dat ze Koos Vriendloos is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft alleen geen enkele keer in de dbk gezeten Day... Tanja al 3 keer.
Die zijn niet terug te zien, helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Weet iemand waar ik die live-uitzending en de internet uitzending van vanavond kan terugkijken?? Heb het gemist
image? Oh, je bedoelt imago.quote:
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.
Dat zal morgen wel op het bigbrother blog staan bij Fok...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Weet iemand waar ik die live-uitzending en de internet uitzending van vanavond kan terugkijken?? Heb het gemist
Euhmmm tsja zou ik ook zitten , zit daar niet om vriendjes te makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel zit er echt helemaal voor de poen, heeft het er erg vaak over rond het nomineren, met extra opdrachten van BB etc, en net ook weer.
Zo bedoel ik het dus.
Dat kan lekker niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:03 schreef Zaan-Dam het volgende:
Sóówwww..... effe de chips en een nieuwe en een kouwe kledder pakt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het wordt nu wederom pijnlijk duidelijk dat jij een bekrompen wijf bent met een hekel aan zwarte krakers.![]()
Of in het filmpjes topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel op het bigbrother blog staan bij Fok...
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan lekker niet!![]()
Wij hebben jou overigens niet gemist.
OK dan zitten we dus op 1 lijn! Roel wil winnen idd maar is niet tactische bezig zoals Menno (in zijn ogen!). Ik heb wel het idee dat iemand die impulsief nomineert zoals Roel verder komt dan bewoners zoals Menno & Ingrid die proberen tactische te nomineren.quote:
oh jee kan ie weer met mij beginnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.![]()
Relluh!!!![]()
Dat is pertinent niet waar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.![]()
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan lekker niet!![]()
Wij hebben jou overigens niet gemist.
Maar ondertussen wel zo ongeveer het hardste staan te springen als ze 50.000 in de pot erbij mogen gooien. Dan is het ineens wel veel geld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is pertinent niet waar!
Chantal heeft al gezegd dat ze 300.000 helemaal niets vindt. Dus die gaat puur voor de eer.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaa APK is ook eindelijk dronken.![]()
Relluh!!!![]()
Ja, ze zitten er allemaal voor het geld, jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-oooo, ze zitten er allemaal voor het geld hoor.![]()
Het wordt nu wederom pijnlijk duidelijk dat jij een bekrompen wijf bent met een hekel aan zwarte krakers.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Kimske het volgende:
Ben er weer!!!!
Zoo wat is Chantal weer een roddelqueen zeg!!
Wat klink je verheugd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:08 schreef mijn23 het volgende:
[..]
oh jee kan ie weer met mij beginnen![]()
Ik hoor het hem vanavond nog zeggen... 'Ik ben ZEER tolerant!!!'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:11 schreef gnuif het volgende:
maar nu, wat is het toch eigenlijk kortzichtig en bekrompen mannetje zeg![]()
![]()
![]()
En jij kunt ook gewoon thuis blijven of het weblog lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...
Dat kan natuurlijk onderling wel, taktisch stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat gezeik over tactisch stemmen snap ik al helemaal niet. Dat is onmogelijk in het huis omdat ze gewoon niet weten wie er populair is bij de kijkers en wie niet. Gaat nergens over dus.
Doe ff relaxt joh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:09 schreef Zaan-Dam het volgende:
[..]
Daar vroeg ik tog ook niet naar?? En als je geen normaal antwoord kan geven hoef je helemaal geen antwoord te geven hoor...
Neej sorry..dr zijn ook mensen die werken..ik heb geen tijd om de hele dag door naar de streams/tv te gaan zitten kijken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En jij kunt ook gewoon thuis blijven of het weblog lezen.![]()
Ze legde het zelf anders uit. Ze zei dat ze er vanuit ging dat ze zelf op de bank zou zitten en dat ze daarom Linda gestemd heeft om zo veel mogelijk mensen op de bank te krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk onderling wel, taktisch stemmen.
Je kan jezelf van de bank af houden dan, zoals Lieske dus gedaan heeft
Ik vraag tog gewoon wat...krijg van een ander een normaal antwoord maar hij moet tog zo raar reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |