Gert, doe die andere avatar weer even. Dat gele was zo duidelijk te vinden. Dan was het gelijk duidelijk dat het een post van jou was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:54 schreef Gert het volgende:
Ingrid en Menno komen weer nader tot elkaar.
Want de rest is hypocriet.![]()
Ik heb haar na de bevalling alleen maar horen zeggen dat ze nog graag even wilde blijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze heeft na de bevalling nog gezegd dat ze er geen moeite mee zou hebben als ze volgende week exit zou moeten.
Ze moet niet zo stressen, da's niet goed voor d'r melkproductie. Gewoon lekker alles over d'r heen laten komen en Bridget volgende week weer aanhoren als ze nadrukkelijk zegt "Tan, Nederland heeft massaal voor je gestemd". Die kraamtijd kan ze nu toch gewoon in het huis doorbrengen. Dat het een rottijd wordt maakt ze er zelf van.
Voor de vorm is ze nu nog wel even kritisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:55 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ingrid is hypoccriet,nu weer terugkruipen naar menno
Maar het waren toch een klein beetje maatjes (dacht tanja), dus het is wel een beetje een willemstreek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag zowel Ingrid als Joost niet echt (Ingrid omdat het me gewoon een naar mens lijkt en Joost omdat hij erg snel vervelend wordt), maar met hun motivatie om Tanja te nomineren was niets mis.
Als dat een geintje van haar was kan ze wel heeel erg goed acteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijke moeite mee te zien wanneer iets een geintje is en wanneer iets serieus is.
Maar dat heb ik trouwens ook regelmatig
Wat???????????????quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef mijn23 het volgende:
OOOOOOOOOOOOH naat zat ingrid dwars
Jaquote:
Ja ik herken mensen ook niet zo snel als ze ineens een andere avatar hebben..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gert, doe die andere avatar weer even. Dat gele was zo duidelijk te vinden. Dan was het gelijk duidelijk dat het een post van jou was.
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het waren toch een klein beetje maatjes (dacht tanja), dus het is wel een beetje een willemstreek.
En erger kan niet in BB country
Dat denk ik ook!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens Dido die in de babykamer was was Tanja over haar toeren tegen de baby aan het praten..erg sneu.
Ik denk mede door haar financiele situatie dat Tanja een beetje gevangen is en daarom hoopte direct exit te kunnen met die envelop en nu is ze pissig dat ze nog een week in spanning moet zitten.
Lieske heeft dat ook al een aantal keer gedaan, Scan. Gisteren nog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het zeker geen Willem-streek. Ze werkt het ook zelf in de hand door regelmatig te roepen dat ze eigenlijk weg wil.
Dat was toeval dus hè.quote:
Heb niet echt het idee dat Roel het serieus het spel speelt. Zijn nominatie is slechts op impulsieve wraak gebaseerd. Het is niet echt een tactische nominatie. Hij heeft gewoon een hekel aan clown Joost! Heeft niks met het BB spel te maken imo. Dit heeft hij zelf ook gezegd dat hij nomineert op zijn gevoel en niet om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
wat vooral door Roel veel serieuzer gespeeld wordt dan menigeen denkt
Tsja ik denk dat die andere bewoners er wel aan bijdragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:53 schreef cevece het volgende:
[..]
Ze heeft na de bevalling nog gezegd dat ze er geen moeite mee zou hebben als ze volgende week exit zou moeten.
Ze moet niet zo stressen, da's niet goed voor d'r melkproductie. Gewoon lekker alles over d'r heen laten komen en Bridget volgende week weer aanhoren als ze nadrukkelijk zegt "Tan, Nederland heeft massaal voor je gestemd". Die kraamtijd kan ze nu toch gewoon in het huis doorbrengen. Dat het een rottijd wordt maakt ze er zelf van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |