Zeker weten... Chantal en Ingrid bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat Joost niet op Roel heeft gestemd dan hadden er nog meer op de bank gezeten.!
Dido is prima daarvoor toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef SuperMOM het volgende:
Tanja heeft ff een schouder nodig of een luisterend oor
dat wil ik toch helemaal niet weten joh!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef BB-King het volgende:
Rob gaat schijten!
Diana en Fra(e)nk: neeeejeeee we hebben niet gen*ukt....nee hoor dacht je dat de kabouters je k*t binnenliepen!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij lijkt Diane wel zeg, pas op hoor, je word verkracht waar je bij/bovenop ligt
Is het boeiend stream 3? Stream 1 is ook wel boeiend nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer gefluister tussen Tanja en Dido
Dat kan niet met vooroordeluh, simpleton!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet jouw vooroordelen tegen negers een keer vergeten.
Ik kan het anders prima volgen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Weer gefluister tussen Tanja en Dido
moet je maar geen toespelingen gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Diana en Fra(e)nk: neeeejeeee we hebben niet gen*ukt....nee hoor dacht je dat de kabouters je k*t binnenliepen!!!!!!![]()
![]()
wat isser op 1 dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is het boeiend stream 3? Stream 1 is ook wel boeiend nl
je moth me geehn toespelingeuh makuh!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
moet je maar geen toespelingen geven![]()
Kan iedereen dat even onthouden als zij weer negatief over Roel post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:31 schreef milagro het volgende:
Dat kan niet met vooroordeluh, simpleton!![]()
Die blijven plakken, zoals een langzame neger onder een olifants poot.
Menno en Ingrid en Roel (die nu weer naar 3 is) . Over de nominatie enzo. Hoop nog te horen dat Ingrid er achter komt dat Dido op haar heeft genomineerd.quote:
Jij moet fotograaf worden.quote:
ik quote hem even voor je nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iedereen dat even onthouden als zij weer negatief over Roel post.
Lijkt me een goed plan. Ik check 1 jij 3!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:36 schreef SuperMOM het volgende:
ik luister ff naar dildo en tanja de rest naar stream 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |