APK KLOONquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:34 schreef Greetings het volgende:
Kan ik die internetuitzending van vanavond nog ergens downloaden? Zodat ik hem daarna zonder internet-connectie kan afspelen?
Zo'n link gaf PC-eend me vorige week
Het was iets in de trant van: Dus jullie hebben weer (toch) op me gestemd? Nou dat wordt dus mooi pannekoeken de rest van de week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef Troeta het volgende:
Hey wat zat Rob te mekkeren toen Tanja moest bedenken wie ze nomineerde?
Ik hoorde hem boos zeggen: Niemand durft me aan te kijken blabla en toen kon ik het niet meer volgen.
Iemand gehoord?
Volgens mij zei hij dat ze tanja niet durfde aan te kijken, en ik denk dat hij gelijk hadquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:41 schreef Troeta het volgende:
Hey wat zat Rob te mekkeren toen Tanja moest bedenken wie ze nomineerde?
Ik hoorde hem boos zeggen: Niemand durft me aan te kijken blabla en toen kon ik het niet meer volgen.
Iemand gehoord?
Ja zo heb ik het ook gehoord! Weer genomineerd en niemand durft me aan te kijken, dat wordt pannenkoeken eten deze week!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:44 schreef Day het volgende:
[..]
Het was iets in de trant van: Dus jullie hebben weer (toch) op me gestemd? Nou dat wordt dus mooi pannekoeken de rest van de week.
Dat was in ieder geval wat ik gehoord heb, pin me er niet op vast
We kunnen alleen hopen dat het morgen weer in het filmpjestopic staat, of op de blog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:34 schreef Greetings het volgende:
Kan ik die internetuitzending van vanavond nog ergens downloaden? Zodat ik hem daarna zonder internet-connectie kan afspelen?
Zo'n link gaf PC-eend me vorige week
En dus zijn omaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:45 schreef SuperMOM het volgende:
Heb Roel het weer over dat hij `getrokken` werd dathij door duizenden mensen bekeken werd?![]()
Nee, ik heb geen internetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
We kunnen alleen hopen dat het morgen weer in het filmpjestopic staat, of op de blog.
Maar je hebt toch internet![]()
![]()
Als ie komt dan meestal pas de volgende dag volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen internet![]()
Maar ik wil het graag downloaden, en daarna in bed op de laptop bekijken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:58 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee stel ze heeft maar 1 nominatie en straks verdwijnt ze (met al haar radio ervaring) Volgens Roel (en dat bedoelde hij echt zomaar tussendoor als small talk)
Maar wij hopen echt dat Natje verdwijnt![]()
Vorige week niet, maargoed, niks aan te doen....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie komt dan meestal pas de volgende dag volgens mij.
Wat is er gebeurt dan ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:21 schreef D.Rose het volgende:
iedereen de avonturen van afgelopen 4 uur gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |