Tja na die vage bruine afscheiding 2,5 week geleden nog steeds niets te zien hier. Ik denk dat dat toch gewoon een ongi is geweest. Ik heb deze week weer erge steken in buik en rug. Misschien eisprong.... ik weet het eigenlijk allemaal niet meer zo goed. Ik wacht gewoon af of ik over ongeveer 2 weken weer ongi word... word ik het rond die tijd weer niet, dan maar eens naar de huisarts.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef cattie het volgende:
Diaan, hoe is het eigenlijk met jou?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:58 schreef cattie het volgende:
Ik heb net getest en ik ben ZWANGER!!!!!![]()
![]()
![]()
Jahoe!! Het verticale streepje was 3x duidelijker dan de horizontale!![]()
Helaas geen foto, want ik heb geen digitaal fototoestel.![]()
En nu hopen dat ik het begin ben van een streepjesregen!![]()
![]()
Elle, bij ons is 'Onsje' een gewild ongelukje, dat wil zeggen dat we niet gericht bezig waren met zwanger worden maar behalve per. ont. geen voorbehoedsmiddel gebruikten. Dat is ruim een jaar 'goed' gegaan, moet ik wel zeggen dat we op het laatst wat minder opgelet hebben wanneer mijn eisprong was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:26 schreef elle_driver het volgende:
Zeven maanden geleden ben ik met de pil gestopt, met de insteek 'we zien wel wat er gebeurt & wanneer'. Maar eigenlijk wil ik wel heel graag en ben ik nog steeds niet zwanger. Alles in mijn lijf zegt dat ik binnen nu en een week weer ongesteld word.
Hoe lang zou het eigenlijk gemiddeld duren om zwanger te raken, als je niet gericht rond je eisprong vrijt?
Ik begin ongeduldig te worden.![]()
nou ja, wat versta je onder 'normaal'? ik dacht dat zo'n 80 à 85 % wel binnen 't jaar zwanger werd, dus dan zou je dat wel 'normaal' kunnen noemen. maar het is daarnaast ook 'gewoon' elke keer een loterij (met zo'n 15% kans per cyclus dacht ik, uitgaand van een gezond paar), dus het kan ook best langer duren als in aanleg alles in orde is maar je gewoon pech hebt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Faja, het is normaal niet binnen het jaar zwanger te raken. Alhoewel ... er zijn er hier op t forum veel die snel zwanger raken valt mij op. In mijn omgeving gaat het echter niet zo snel en duurt het vaak een jaar of langer.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Faja, het is normaal niet binnen het jaar zwanger te raken. Alhoewel ... er zijn er hier op t forum veel die snel zwanger raken valt mij op. In mijn omgeving gaat het echter niet zo snel en duurt het vaak een jaar of langer.
Ik was bij morgaine binnen 4 maanden zwanger, het maakt niet uit hoe lang ik er nu over doe, ik heb de tijd maar ik wordt wel kriegelig van het niet ongesteld worden en het niet weten hoeveel dagen deze maand mijn cyclus is.
Fok is ook erg traag geweest en daarbij heb ik een druk weekend gehad mn moeder is 50 geworden dus druk druk druk... maar hier is alles rustig. Niets te zien/merken. Volgende week maar afwachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef lunastar het volgende:
Het is hier zo stil... Hoe is het met diaan en elle-... ja weet de rest van haar naam niet(hihi)??
OOk voor de andere dames toi toi toi
welkom!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:56 schreef Anoukje het volgende:
Hallo allemaal,
Ben iemand die altijd erg meeleest en meeleeft met jullie verhalen, alleen ik post zelf nooit iets.
Maar nu toch maar eens een keer gedaan.
Wij zijn deze maand weer begonnen voor nummer 3. Ik heb namelijk al 2 dochters.
Beide keren was ik zeer snel zwanger, dus ik hoop deze keer ook weer natuurlijk.
Maar ja, we zullen het wel zien.![]()
Ik heb ook een vraagje...
Mijn nod is 7 november en nu verlies ik sinds gisteren een beetje bloed. Dit heb ik normaal nooit tijdens mijn cyclus. Komt iemand dit bekend voor ? Het is niet veel hoor, puur als ik naar de wc ga zie ik het een beetje. Ik vind het alleen zo vreemd.
Ik snap precies wat je bedoelt, ik herken het. Helaas lijken de zwangerschapsverschijnselen en ongiverschijnselen veel op elkaar. En misschien is het ook wel dat je geest het onbewust met je doet omdat je graag zwanger wilt zijn. Het lichaam van een vrouw is soms maar vreemd en kan je behoorlijk misleiden. Ik doe bijv. ook al niets meer uit op 1 week overtijd... moet toch wel langer zijn voordat ik ga testen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een raar vraagje...
de week voordat ik ongi moet worden heb ik altijd last van allerlei kwaaltjes dat weer weg is als ik ongi wordt.
mijn vraag: als ik last krijg van kwaaltjes is het dan die maand niet gelukt?? En hoe kan ik nou weten of het zwangerschapsverschijnselen zijn of gewoon kwaaltjes zijn dat weer over is nadat ik ongi wordt. (snappen jullie t nog??)
wel herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:31 schreef Ticootje het volgende:
nee, nu heb ik juist niets... nog niet..
maar al mn andere cycli (is dat nederlands??) dus wel. en inderdaad wel rond deze tijd. Dus nu alles een beetje wegblijft had ik zoiets van misschien is het dan juist wel raak...
Dank je wel voor je berichtje en alle welkom-berichtjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Anoukje en welkom!
Ben je net gestopt met de pil of spiraaltje?
Als je dit al een lief topic vindt, dan ga je helemaal wegsmelten van het topic waar alle zwangeren samenzittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef waterbeest het volgende:
Wat een lieve topics hier zeg! Ik ben inmiddels 2 maandjes onderweg, ik kwam er bij 6,5e week achter dat ik zwanger was. Het was neit gepland, maar wel gewenst. Toch wel ff schrikken hoor! Ik had ook een nogal heftig viruskuurtje gehad, dus ik moet nog even kijken of dat nare efecten kan hebben gehad. Ik krijg alleen mijn huisarts neit te pakken. Maar ik voel me heel goed, en eerlijk gezegd acht ik de kans klein dat er echt grote dingen mis zijn. Aan iedereen bij wie het gelukt is: Feli, en aan iedereen die graag wil: Suc6 !!!
Marie ik denk dat je gevoel heel normaal is hoor. Hoort er - helaas - allemaal bij. Het is gewoon ook soms erg frustrerend allemaal. Een dikke knuf van mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Marie79 het volgende:
Xanthe, wb hierzo!
Ook hier wel een raar gevoel... ik had nl. ongeveer tegelijk met Xanthe (Isis is van februari toch?) bevallen als het allemaal goed was gegaan en nu ben ik wel één keer zwanger geweest ondertussen, maar ook fout gegaan en nu zit ik hier nog... ik vind het hier wel gezellig, maar ik wil wel naar z&g ondertussen
Bovenstaande heb ik al 80.000 keer gepost voor mijn gevoel, iedereen weet allang dat we lang(er) bezig zijn en toch wil ik het even kwijtzit weer in een ongi-emo-bui geloof ik
Als je hoort dat mensen de uitslag met 2 dagen ook kunnen krijgen, vind ik 2 weken lang ja ....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef lunastar het volgende:
lang??
Dat mijn geduld beloond gaat worden met iets heel moois ben ik van overtuigd!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Xanthe het volgende:
Marie zo'n emo bui hoort er (helaas) gewoon bij. Ontzettend frustrerend. Maar misschien dat je geduld wel met iets heel moois beloond gaat worden...
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:05 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga me hier toch maar weer melden!! We wilden eerst nog een paar maand wachten maar hebben gister besloten dat we het toch weer gaan proberen!!![]()
Mijn NOD is denk ik 25 november. Daar hou ik het maar even op!!
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.
Ow okay... helder nu voor me. Ik heb dat volgens mij gemist.... heel veel succesquote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voor![]()
nee dusquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Belana! Sneaky!
Een lichte streep is ook een streep!
*duimt dat Belana een duopak heeft gekocht en dat ze er morgenochtend nog een test tegenaan gooit!
Het spuiten deed ik niet zelf (vind naalden helemaal niets) , dat liet ik mijn man doen. Wel maakte ik zelf de spuit klaar. Maar er zijn genoeg dames die het wel zelf doen. Je kunt indien je zou moeten prikken vragen om uitleg zodat je het vooraf kan oefenen samen met iemand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef lunastar het volgende:
xanthe mag ik je dan nog eens iets vragen.... dat prikken dat deed je zelf... was dat in de buik dan....
sorry dames voor de oftopic berichtjes
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:08 schreef E.T. het volgende:
owjee Moonah..
Welkom in de wondere wereld die zwanger willen worden heet.. Die waar frustraties en onbegrepen negatieve testen hoogtij vieren.
Kijk, dát wilde ik maar even horen.quote:
Maar we gaan er gewoon van uit dat je een paar dagen te vroeg hebt getest en er nog niet genoeg HCG in je urine zit! Sterkte met nog ff afwachten!
Kan allebei.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Uhm ik vroeg me ineens iets af, als je een test doet, plas je dan over dat ding heen, of plas je in een bakje en stop je het ding erin? Nooit eerder overnagedacht...![]()
Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kan allebei.
Ik heb urine in een bakje opgevangen en de test er 30 sec. ingehouden.
Het hoeft maar 10 sec., dus dáár zal het nu vast aan liggen dat hij negatief aangaf.![]()
![]()
En die heeft volgens mij ook net haar eerste gekregen, dus oud-gediend is ze ook al niet. Volgens mij heb je nu al last van zwangerschapsdementie Dutch!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:56 schreef bixister het volgende:
dutchie, is jelief dan ook weer zwanger? da's snel!![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 10:53 schreef Belana het volgende:
vanmorgen 2e test gedaan en errug positief, kan echt niet missen.
Nu komen er een flink aantal spannende weken, maar het voelt beter als de vorige keer.
Zal ik het daar maar gewoon op houden haha!quote:Op zondag 6 november 2005 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die heeft volgens mij ook net haar eerste gekregen, dus oud-gediend is ze ook al niet. Volgens mij heb je nu al last van zwangerschapsdementie Dutch!
Ik denk dat ik dat wel wil ja. Dank voor je uitnodiging.quote:Op zondag 6 november 2005 11:54 schreef leonieke het volgende:
En blijf je hier verder posten Moonah (en jouw NOD in de OP plaatsen?)
quote:Ik hoop alleszins dat je vlug kunt genieten van een zwangerschap hoor![]()
Ik ga je erbij zetten!quote:Op zondag 6 november 2005 15:23 schreef Moonah het volgende:
Ik denk dat ik dat wel wil ja. Dank voor je uitnodiging.
Ik vind dit toch wel een fijne uitlaatklep en dan hoef ik mensen IRL niet telkens te vertellen hoe ik me voel.
Want in mijn roze-wolk-enthousiasme heb ik dus ook stiekem erg veel mensen laten meedelen in mijn voorzichtige prille geluk...
Dus tja, NOD... ehm... laten we hem dan maar op 5 dec zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |