Marie ik denk dat je gevoel heel normaal is hoor. Hoort er - helaas - allemaal bij. Het is gewoon ook soms erg frustrerend allemaal. Een dikke knuf van mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Marie79 het volgende:
Xanthe, wb hierzo!
Ook hier wel een raar gevoel... ik had nl. ongeveer tegelijk met Xanthe (Isis is van februari toch?) bevallen als het allemaal goed was gegaan en nu ben ik wel één keer zwanger geweest ondertussen, maar ook fout gegaan en nu zit ik hier nog... ik vind het hier wel gezellig, maar ik wil wel naar z&g ondertussen
Bovenstaande heb ik al 80.000 keer gepost voor mijn gevoel, iedereen weet allang dat we lang(er) bezig zijn en toch wil ik het even kwijtzit weer in een ongi-emo-bui geloof ik
Als je hoort dat mensen de uitslag met 2 dagen ook kunnen krijgen, vind ik 2 weken lang ja ....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef lunastar het volgende:
lang??
Dat mijn geduld beloond gaat worden met iets heel moois ben ik van overtuigd!quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Xanthe het volgende:
Marie zo'n emo bui hoort er (helaas) gewoon bij. Ontzettend frustrerend. Maar misschien dat je geduld wel met iets heel moois beloond gaat worden...
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:05 schreef MeNicole het volgende:
Ik ga me hier toch maar weer melden!! We wilden eerst nog een paar maand wachten maar hebben gister besloten dat we het toch weer gaan proberen!!![]()
Mijn NOD is denk ik 25 november. Daar hou ik het maar even op!!
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voorquote:Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoi hoi Nicole... welcome back (helaas).. de tweede zwangerschap is ook niet goed gegaan dus.. of was dat toch geen zwangerschap? Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zoveel meer van, ik dacht dat je alweer zwanger was.
Ow okay... helder nu voor me. Ik heb dat volgens mij gemist.... heel veel succesquote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Phff nee dat waren dus nog stukjes van de miskraam. Heb vorige maand een curretage gehad. Maar nu gaan we er weer helemaal voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |